Известие

Collapse
No announcement yet.

Дискусия отностно re-profiled camshafts !?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дискусия отностно re-profiled camshafts !?!

    Попрочетох малко из интернет след като случаино попаднах на термина, но не бях чувал до сега и не намирам никаква информация по форумите, отностно цялата процедура. Затова и пускам темата с цел знаещите нещо по въпроса да обяснят, да изкажат мнения, предположения и наблюдения.

    ПП. Пиша re-profiled, защото незнаех как да го преведа най-точно на български ?
    Ето и най-опростеното обяснение, което намерих в интернет, докато търсих информация -
    "A cost-effective alternative to a new camshaft is an exchange, re-profiled one. Reprofiling is a good way of recycling well-used camshafts for further active life and, at the same time, providing some extra performance. "
    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

  • #2
    българския термин ще да е наваряване
    точка

    Comment


    • #3
      Рисков вариант е, ако не е наппавено като ората.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        българския термин ще да е наваряване
        Наваряване звучи много аграрно колега, от това което прочетох същност доста прецизна обработка се изисква, дори чета за доста силни коли, които са правени с такива валове, далеч съм от мисълта че ги правят за по 50-100евро, но ми стана интересно дали изобщо има някой в България, който да е чувал за някой, който се е опитал да го направи
        ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
          Наваряване звучи много аграрно колега, от това което прочетох същност доста прецизна обработка се изисква, дори чета за доста силни коли, които са правени с такива валове, далеч съм от мисълта че ги правят за по 50-100евро, но ми стана интересно дали изобщо има някой в България, който да е чувал за някой, който се е опитал да го направи
          Наваряването, както и да звучи, си е общо-взето единствения метод за възстановяване. Там където има износване (липса на материал) се напластява нов метал. Това се прави на специална машина. След това участъците се обработват (прецизно) и така валът се възстановява.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Колега, става въпрос за възстановяване на гърбицата на разпределителния вал до номиналния и размер. Тази процедура съответно трябва да се направи за всички гърбици /съществуват различни методи за това/. Друг е въпроса обаче колко икономически изгодно е това.... обикновено се практикува шлифоване и полиране на шийките на разпределителния вал до размер, компенсиращ износването на гърбицата с последваща подмяна на лагерите. По този начин се възстановява първоначално зададения режим на газоразпределение на двигатела.
            Last edited by lizol; d.m.y г., 17:06.
            AR 156 2.4 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
              Наваряване звучи много аграрно колега, от това което прочетох същност доста прецизна обработка се изисква, дори чета за доста силни коли, които са правени с такива валове, далеч съм от мисълта че ги правят за по 50-100евро, но ми стана интересно дали изобщо има някой в България, който да е чувал за някой, който се е опитал да го направи
              бе те термините не ги избират по благозвучие. как иначе да сложиш материал, там където го няма. не знам дали подхожда на тоя форум да говорим кво правим с циментацията след това
              точка

              Comment


              • #8
                Някакво прахово наваряване се води май...
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Наистина валовете ги наричат REPROFILED(препрофилирани) но истинската процедура е само и единствено GRIND(шлайфане) няма наваряване.Новия профил се съдържа в стария тоест вала има достатъчно материал не на всички марки и модели автомобили е възможно това,и макар че се намалява общата височина на гърбицата има възможност за увеличаване на фул лифта на клапана.
                  Last edited by t-1000; d.m.y г., 20:12.
                  AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                  http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                  Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                  BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                    Наистина валовете ги наричат REPROFILED(препрофилирани) но истинската процедура е само и единствено GRIND(шлайфане) няма наваряване.Новия профил се съдържа в стария тоест вала има достатъчно материал не на всички марки и модели автомобили е възможно това,и макар че се намалява общата височина на гърбицата има възможност за увеличаване на фул лифта на клапана.
                    Ето го правилния отговор
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment

                    Working...
                    X