Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с лампичката за маслото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с лампичката за маслото

    Здравейте колеги имам един много неприятен проблем, който забелязах преди малко,като се качих на магистралата. Карах си по магистралата понастъпих я малко и после,като влязох в града ми направи впечатление,че като седя на светофара и лампата за маслото не спира да мъждука и като потегля се оправя до следващото спиране.Колата има масло,но от какво може да се е получило това ?Колата е от подписа
    Last edited by JoRiX; d.m.y г., 10:57.
    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

  • #2
    Ниски обороти на празен ход, лошо масло, износен мотор.
    Степанувал съм ги по гадост!
    Ха наздраве!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Ниски обороти на празен ход, лошо масло, износен мотор.
      Степанувал съм ги по гадост!
      Ха наздраве!
      Оборотите на празен ход са в норма,само по някой път си позволяват да паднат ниско когато тръгна да спирам и колата претриса за секунди,след което се управя,като претриса пак мъждукаше лампичката,но го правеше рядко.Маслото е селения 20к а за мотора не искам и да си го помислям
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
        Оборотите на празен ход са в норма,само по някой път си позволяват да паднат ниско когато тръгна да спирам и колата претриса за секунди,след което се управя,като претриса пак мъждукаше лампичката,но го правеше рядко.Маслото е селения 20к а за мотора не искам и да си го помислям
        Мериш налягане масло и ако няма, отлупваш картера и гледаш лагерите как са. Ако са добре маслена помпа долу и гледаш каква и е хавата. Силно препоръчвам да не караш колата, защото е пред окотване.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Мериш налягане масло и ако няма, отлупваш картера и гледаш лагерите как са. Ако са добре маслена помпа долу и гледаш каква и е хавата. Силно препоръчвам да не караш колата, защото е пред окотване.
          Благодаря за съвета ще го имам в предвид,е сега вече се филмирах много.Точно когато най-много ми трябва колата,то това ще стане пфф още веднъж благодаря,защото аз нямах намерение да не я карам и не ми се мисли
          156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
            Благодаря за съвета ще го имам в предвид,е сега вече се филмирах много.Точно когато най-много ми трябва колата,то това ще стане пфф още веднъж благодаря,защото аз нямах намерение да не я карам и не ми се мисли
            Не бързай да се гипсираш - имал съм случай с 16 клапанов ТС,при който маслото след 6-7 к км губеше вискозитет в горещо състояние и лампата присветваше, маслото беше Селения , а след като сложих друго, работата се оправи . Новото масло беше със същия вискозитет, само че го запазваше по-висок и в загряло състояние - за да не правя реклама, потърси и виж кое би ти свършило работа. Ясно е,че ако проблема не е в датчика за налягането на маслото, тая цялата история не говори добре за двигателя (най-общо казано), но с ново масло поне отлагаш за някакво време "голямото изваждане"
            ...
            155 1,6 TS 16V `96
            166 2,4 JTD `99
            147 1,9 JTDm 8V `07

            Comment


            • #7
              Колега, не се притеснявай - пробиват датчиците при глемата и го прави този номер. Извади клемата и ако е омаслена отвътре - Смени си датчика
              Last edited by NightRider; d.m.y г., 13:52. Основание: допълнение
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Иначе по принцип тая лампа е индикацията за основен ремонт.....земе ли да свети и проблема не е в датчика или буксата......въпроса не е "Дали", а Кога........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Иначе по принцип тая лампа е индикацията за основен ремонт.....земе ли да свети и проблема не е в датчика или буксата......въпроса не е "Дали", а Кога........
                  Днес пиши само хубави работи, Ники. ЧНГ
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Колата вече е при майстора,сега чакам да чуя най-лошото Благодаря на всички,които се отзоваха.
                    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                      Колата вече е при майстора,сега чакам да чуя най-лошото Благодаря на всички,които се отзоваха.
                      Все пак кажи какво е, може да помагаме
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #12
                        Най-лошото щеше да е ако не и беше обърнал внимание или не беше питал във форума и тя беше родила. Сега ще е поне малко по-добре от най-лошото...

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Най-лошото щеше да е ако не и беше обърнал внимание или не беше питал във форума и тя беше родила. Сега ще е поне малко по-добре от най-лошото...

                          Тежката диагноза е следната :биелните лагери и основните са заминали коляновия вал е надран,накратко трябва да се смени целия МОТОР ! Честито сега ще се търси нов мотор и нови нерви.
                          156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                          Comment


                          • #14
                            Разбрах вече. Няма да си нито първия, нито последния "изненадан" собственик на ТуйнСпарк за съжаление. Успех с ремонта и горе главата.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
                              Тежката диагноза е следната :биелните лагери и основните са заминали коляновия вал е надран,накратко трябва да се смени целия МОТОР ! Честито сега ще се търси нов мотор и нови нерви.
                              Да допълня, вала е с ремонт и лагерите естествено и те са ремонтни и си е направо за друг мотор колата >
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X