Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се маха "никелираното" от скудето..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се маха "никелираното" от скудето..?

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:13.

  • #2
    това покритие мисля е галванично нанесено и би трябвало да може да се махне с киселина. каква и за колко време - химиците да кажат
    отделно има фирми които могат да ти го хромират, никелират и т.н.т. без да се занимаваш.
    точка

    Comment


    • #3
      Хич не се и занимавай да го сваляш покритието. Има кой да ти я свърши тази работа - пращаш го на германеца в Стрелча да ти го покрие цялото наново, той ще ти го върне като ново. Какво и как прави преди вакуумното покритие, си е негова работа. Що рефлектори за фарове сме направили при него, резултата е потресаващ, за някакви никакви пари... и само пращаме, както са захабени, и се връщат чисто нови, при това опаковани като за пример... че и памучни ръкавици бонус добавя в кашона, за монтажа... немска му работа.

      Това ми е рефлектора + декоративния елемент на левия фар на Реното:





      Две черни перли...

      Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

      Comment


      • #4
        не е същото, но тия с рефлекторите правят всякакви покрития. с фолио се съмнявам да е добър резултата.
        точка

        Comment


        • #5
          Рефлекторът не понася камъни, ама понася да го пече крушка здравата.
          Когато покритието е ново, можеш да си го пипаш както искаш, нищо му няма. Не се пипа, след като крушка е гряла доста часове вътре. После, както и да го докоснеш - пада покритието, защото се е опекло. Това се случи и с моя рефлектор, при опит да изчистим влязлата някак прах вътре, която в комбинация с конденза, беше направила мазало. Лека течаща вода видя и падна на момента.

          Ако ще го лепиш с фолио обаче, и имаш нужда от изравняване - обели подулите се части, заедно с другите обелени - малко кит, фина шкурка и лепиш отгоре. За кво ти е да се вкарваш във филм със сваляне на цялото покритие, като ще го облепиш отвсякъде?
          Все пак си мисля, че най-добре е да го покриеш наново и да стане като от завода, но ти си знаеш каква идея ти се върти в главата.
          Две черни перли...

          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

          Comment


          • #6
            Не забравяйте че в Стрелча не махат старо покритие!
            Нанасят новото отгоре.Това дали сте премахнали старото си е ваш проблем.
            Така че Иво,купи си химикал от бриколаж или магазин за бои..Боди или на Мегахим.
            Намажи няколко пъти и ако има драскотини с фина шкурка го обработи.
            В Стрелча си подготвят основата за покритието.

            ---------
            Другият вариант е да си купиш спрей с хром-никелова боя,гаранция колко ще изкара обаче няма
            Още един вариант понеже си перфекционист..пиши на лично
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 21:10.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment

            Working...
            X