Известие

Collapse
No announcement yet.

Загряване на задните спирачки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загряване на задните спирачки

    незнам дали е тука мястото за моя въпрос но съм нов и още неориентиран към форума та тази вечер отидох у 1 приятел и колата стоеше отвунка за 5 6 часа качвам се прибирам се което е на 2 км горе доло слизам и ми замириса на изгоряло погледнах задна лява гума и диска на спирачката беше червен и пукаше беше се нажежил много от кво може да е това ?
    Alfa Romeo 146 1,9 JTD

  • #2
    Първоначално публикувано от alfafen93 Покажи съобщение
    незнам дали е тука мястото за моя въпрос но съм нов и още неориентиран към форума та тази вечер отидох у 1 приятел и колата стоеше отвунка за 5 6 часа качвам се прибирам се което е на 2 км горе доло слизам и ми замириса на изгоряло погледнах задна лява гума и диска на спирачката беше червен и пукаше беше се нажежил много от кво може да е това ?
    че не е за тука темата не е

    но все пак има няколко отговора - единия е да си карал на ръчна.

    другия е да са ти запекли жилата от студа и все едно си карал на ръчна.

    третия е да са ти се скапали водачите на накладките и пак все едно си карал на ръчна

    абе мани я тая ръчна бе за да ти е мирна главата
    Tormentvm In Dvm Demens

    Comment


    • #3
      Да продъжа с вероятностите
      Запекло цилиндърче
      Разложено маркуче
      И щом диска не е станал жълт може и да го бива още.лагера също може да е готов.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
        Да продъжа с вероятностите
        Запекло цилиндърче
        Разложено маркуче
        И щом диска не е станал жълт може и да го бива още.лагера също може да е готов.
        бива го другия път чугуна на диска се е ретемперирал и е натрупал напрежения след това прегряване, ако не го е изкривил пак е добре, лагера е коксувал смазката според мен а джантата и гумата ... добре че са цели.
        Tormentvm In Dvm Demens

        Comment


        • #5
          Най-вероятно е било замръзнало жилото.
          След тая простотия, смяната на диска, накладките и поне на греста в лагера е задължителна.


          Темата си е за "Общ технически".

          Колега, добре дошъл!
          Добави в подписа си,каква е белисимата!
          Това спестява много въпроси, а освен това ще ти отговорят правилните хора, а не изобщо!
          Успех във Форума ни!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alfafen93 Покажи съобщение
            незнам дали е тука мястото за моя въпрос но съм нов и още неориентиран към форума та тази вечер отидох у 1 приятел и колата стоеше отвунка за 5 6 часа качвам се прибирам се което е на 2 км горе доло слизам и ми замириса на изгоряло погледнах задна лява гума и диска на спирачката беше червен и пукаше беше се нажежил много от кво може да е това ?
            Покажи уважение към форума!!! ПИШИ ГРАМОТНО!!!

            Comment


            • #7
              Да, аз гледам да не ползвам ръчната зимата освен като оставям колата за малко. Иначе ми се случи два-три пъти сутрин спирачките да стържат на 1-2-3 натискане, предполагам повърхноста на дисковете кондензира и в последствие се заледява. Ако си я оставяш на ръчна натисни спирачката няколко пъти преди тръгване до долу, та ако има някое спекло бутало да се размърда.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Колега принципно като блокират жилата като караш назад отпуска най-бързо. И аз наскоро имах подобен проблем и се оказа клеясало цилиндърче

                Comment


                • #9
                  И какво помага карането назад на дискови спирачки?
                  alfa romeo156 2.0TS 11'97

                  Comment


                  • #10
                    И на мен ми е интересно....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Отфоварям и на двамата!
                      С Нищо
                      Карането назад помага само на подобните на москвич 412 спирачки.
                      Тоест барабанни!
                      Евентуално!
                      Може би!
                      Абе не знам
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        Карането назад, или по-скоро, "лашкането" напред-назад на автомобила може да помогне само в случаите ако челюстите са блокирали заради спекли водачи. При това "лашкане" се имитира разклащане на водачите наляво-надясно и така вероятността да отпуснат, се увеличава... но пък не е задължително и да помогне.
                        В случаите на замръзнали жила, това упражнение със сигурност не помага.
                        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                        Comment


                        • #13
                          При мен колега го има същия проблем от жилото се оказа, без да е скъсано или наранено.Ако е от ръчната като я дръпнеш и я пуснеш при повторно дърпане трябва преди първия зъб да осещаш леко съпротивление ако ръчната се усеща все едно няма въже то тя е самръзнала като при мене си за въжета.

                          Comment

                          Working...
                          X