Известие

Collapse
No announcement yet.

Издуха всичкото масло... 1.6 16в Фиат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Издуха всичкото масло... 1.6 16в Фиат

    Здравейте колеги. Проблема е следния. Вчера тръгвам от Търново към Варна. Проверих маслото идеално на макс. до сега масло не е горила. От 3000км съм с 5в50 Селения Туринг доста по добро от ГОЛД-а. Карам си аз и на 30-км от Варна ми се стори,че премигна лампата за маслото но много бързо. Викам си сигурно ми се е сторило,защото после нищо не светеше. Тъкмо ще паркирам пред нас лампата светна подам газ изгасва викам си някой датчик. Пак оставих на празен ход пак светна. Отварям да чуя мотора, цък цък цък на повдигачи. Изгасих веднага. Вдигам капак и о_О Туш ..... всичко олято с масло ремъци, компресори, алтернатори на бомбето на амортисьора имаше и по ватата на капака петно. Вадя щеката беше с 2 пръста по нагоре (т.е. не до долу както си стои). Грам масло няма. Викам "БАХ" някой семеринг или тапа. Отвих капачето което е на капака на ангренажа вътре всичко сухо. Долях останалото от смяната на маслото към 200-300гр. Днес вдигам щеката суха. Колата е Фиат Брава 1.6 16в. Разбрах,че имала в тръбата за наливане цедка и тя се запушвала и почва да надува през щеката понеже не може да циркулира добре картерната вентилация. ама 3.8л да изхвърли през тъпата щека за 230км. незнам. Колата съм я карал макс.3500об. през пътуването. Дано не се е окотило перфектното моторче.
    ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

  • #2
    Щом всичко е било олято с масло все отнякъде е излязло... Ако мотора ти е този с металния колектор, при който маслото се налива някъде директно в картера през една тръба, едва ли е от капачката, но все пак някъде имаш пробив - оглеждай хубаво откъде е излязло.

    Comment


    • #3
      С пластмасовите колектори но наливането е също през тази тръба сега излизам да мръзна при колата да вида тръбата.
      ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

      Comment


      • #4
        Сега свалих голямата тръба за наливане на маслото и маркуча за маслените пари който отива към дросела. Искарах пружинката (цедката) по нея имаше една бучка лед като тапа. Но като духнах минаваше въздух. После се качих на топло и искарах цедката и буцата падна и се стопи в мивката.Дали да не я разкарам тая цедка и да оставя маркуча без препядствия по пътя. Интересно как е станала, като колата си държи Темп. на средата. и достига работна температура за 10мин. засичал съм Smile Оказва ли нещо повече за конденза, че колата е с ГИ.
        ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

        Comment


        • #5
          Ледената бучка не се е разтопила защото я е изстудявал насрещният въздух. И температурата му сигурно е била под нулата. Предполагам че си карал със затворен термостат и водният радиатор е бил студен.
          Last edited by riki888; d.m.y г., 22:31.

          Comment


          • #6
            Не е бил затворен защото колата си вдига температура на средата много бързо и не мърда оттам при всякакво каране.
            ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

            Comment

            Working...
            X