Ако не са зимата и студа, които да водят водата до вледеняване, антифриза дори нямаше да е позната съставка за охладителните системи. Водата си охлажда най-добре.
Известие
Collapse
No announcement yet.
внимавайте! антифриз "приста" продаван и като "петрол""
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от mim Покажи съобщениеа какво става, когато водата заври, ако е чиста вода без антифриз
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от mim Покажи съобщениеа какво става, когато водата заври, ако е чиста вода без антифризточка
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafakaМисля, че се получава леко объркване с "прегряване на мотора" и "завиране на течността" - според мен на антифриза пише, че повишава температурата на завиране на течността, а не, че пази мотора от прегряване...
Един вид може охладителната течност при 160 градуса да не е завряла все още, което много малко те брига, понеже още на 130-40 двигателя ти е издухал гарнитурата и е покривил главата... Примерно...
Това, което аз питах (относно уреда за мерене) беше как да определим оптимална концентрация, така че наистина да "важи" до -40 но да не е прекалено висока концентрацията за да е по-добро охлаждането (един вид да не е излишно висока концентрацията на антифриза защото ако си го направя за минус 200 и при 10 градуса прегрее двигателя заради висока концентрация на алкохола, е някак тъпо)...
Иначе отговор от типа на "има си уред" е типичен за този форум...
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
аз изкам да попитам става ли лятото да източа антифриза и да си налея дестилирана вода и да карам така тъй като охлажда по добре .. дали ще причиня корозия по главата термостати водни помпи и т.н.alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщениеаз съм с червена приста лонг лаиф и пише че "пази" мотора от прегряване а ся де как да си го обясня товаsigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Аз например се сещам за следния прост метод:
1 - Разполагаш с антифриз-концентрат
2 - Правиш разтвор с вода с някакво малко съдържание на концентрат (примирно 1:20)
3 - Слагаш разтвора във фризара и се опитваш да измериш температурата при която замръзва.
4 - Провеждаш втори такъв експеримент но с по-висока концентрация на антифриза (примерно 1:10)
5 - По така получените 2 стойности можеш доста добре да определиш съотношението за желаната температура.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеАнтифриза има ред важни характеристики и една от тях е ниската склонност към пенообразуване, обем на пяната, разпадане на пяната и т.н. Антипенните присадки са за това. Ако не отговаря на стандарта резултата е въздушна възглавница в мотора и оттам прегряване. Хубавия антифриз го сипваш примерно от едно кубче 1000л в кофа и се образува пяна, която изчезва докато преброиш до 6.alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
Fiat punto GT in progress ~200hp
Comment
-
Абе има едни уредчета за мерене на антифриз и електролит....5 кинта са.......там всичко си показва.
Comment
-
Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщениеАбе има едни уредчета за мерене на антифриз и електролит....5 кинта са.......там всичко си показва.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Преди ~ 2год. смених радиатора и тогава сложих концентрат само, от тогава съм долял около половин литър и то пак концентрат. От любопитство го гледахме с един уред, не знам как се казва, слагаш една капка и гледаш вътре в него, показа ми -65, то и скалата беше до толкова. Дали е вярно или не...
Предпочитам да не си правя ескперименти и радиатора най-малко ми е скъп и мисля, че е добре да се кара само с антифриз.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
Comment