Айде.., даже не усетих когфа точно му таковах таковата.., карах по един павиран път Карлово-Сопот и от тия неравности явно някъде съм го ударил, не съм усетил много заради скоростта и музиката. Но щом лампичката за маслото направи и бледи опити да пресвятка, колата замръзна на място
Жигулката на брадчеда ме домъкна до Пловдив. От това че карах на контакт и с пуснати аварийни светлини, акумулатора ми падна, ся и джамовете не мога си дигна - зарежда се
Цепнатинката гледам е малка, няма откъртени места, цепкатар е 2-3 см. Четох останалите теми за картерите и видях тва с поксипола, ама май нвма да го правя, понеже нямам условията и времето. Разбрах и че не може на място да се направи заварката, трябва да се свали.. След като го сваля и заваря, после там гарнитура нещо трябва да има сигурно - ще да се сменя може би? Между другото, не му е сефтето на картера, предишния собственик яко го е удрял, доколкото съм виждал заварките по него
Общо взето, темата ми е не само за да си излея мъката, ми и да питам в Пловдив някой правил ли е тези процедури, да ме упъти по-бързо.
Мина ми и страха от това, че мога да бъда теглен някога, оказа се че все пак спирачките сработват с повече натиск, а и кормилото си се върти, макар малко по-трудно от на жигулата
"Клуб картер", а?

Жигулката на брадчеда ме домъкна до Пловдив. От това че карах на контакт и с пуснати аварийни светлини, акумулатора ми падна, ся и джамовете не мога си дигна - зарежда се

Цепнатинката гледам е малка, няма откъртени места, цепкатар е 2-3 см. Четох останалите теми за картерите и видях тва с поксипола, ама май нвма да го правя, понеже нямам условията и времето. Разбрах и че не може на място да се направи заварката, трябва да се свали.. След като го сваля и заваря, после там гарнитура нещо трябва да има сигурно - ще да се сменя може би? Между другото, не му е сефтето на картера, предишния собственик яко го е удрял, доколкото съм виждал заварките по него

Общо взето, темата ми е не само за да си излея мъката, ми и да питам в Пловдив някой правил ли е тези процедури, да ме упъти по-бързо.
Мина ми и страха от това, че мога да бъда теглен някога, оказа се че все пак спирачките сработват с повече натиск, а и кормилото си се върти, макар малко по-трудно от на жигулата

"Клуб картер", а?

Comment