Известие

Collapse
No announcement yet.

Control Motor System Failure при 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Control Motor System Failure при 147

    Здравейте!

    Пиша първо тук но утре със сигурност ще се ходи на сервиз.
    Ето какво се случи.

    Преди големите студове долях масло че беше глътнала повече отколкото очаквах, но всичко беше ок.

    Вкарах я под един навес, и бях извън града за около 2 седмици. Когато се върнах нямах ток, но след като я запалих започна да работи малко странно. Като започна да форсирам на 2-3 хииляди оборота още в началото започва да се тресе когато е на скорост на тия обороти няма мощност, все едно е пред огасване. Така като я покарам надълго на 4 хиляди оборота и се оправя. Включих на бензин от газ и положението е същото ( съвсем малка разлика има към по-добре). Но след като я спрях за 20 мин, и запалих - всичко на ново.

    Нямах време днес и набързо минах покрай един сервиз където се чудиха чудиха и ми казаха да съм си вземел голфче нямали такива проблеми (това не е майтап).

    Естествено ядосах се и се прибрах, знам че това са догадки на сляпо, но ако някой е имал подобни приживявания да сподели. Много съм озадачен, до сега не съм имал подобни проблемина .

    Преди да се прибера почна да писука без да спира "Мотор Контрол Системна Грешка" ... така 10тина пъти , включих проблема остана , но без да изписва грешка



    147 Т.С.
    Last edited by hann; d.m.y г., 18:01.

  • #2
    Не знам от къде си, но всичко ти е от акумулатора според мен. Включи една диагностика, виж грешките и ги запиши, после ги нулирай. Направи процедурата 90 - 90 - 90 и мисля, че ще си ОК. Не я пържи повече така. И моята го е давала преди време, ама вече трета година се кара (156 е, ама те са сисестрички)
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Не знам от къде си, но всичко ти е от акумулатора според мен. Включи една диагностика, виж грешките и ги запиши, после ги нулирай. Направи процедурата 90 - 90 - 90 и мисля, че ще си ОК. Не я пържи повече така. И моята го е давала преди време, ама вече трета година се кара (156 е, ама те са сисестрички)
      Ейейейейей кви 90-90-90 на 147 бре И от акумулатор няма да работи на 3 цилиндъра - колата си има проблем и трябва диагностика
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Ейейейейей кви 90-90-90 на 147 бре И от акумулатор няма да работи на 3 цилиндъра - колата си има проблем и трябва диагностика
        Като я взех 147-та ми правеше проблеми с паленето - клатеше оборотите, а нямаше кьорава грешка. И това беше втората кола без грешка от многото огледани (над 30) за да я купим. И колкото да ти е чудно след точно тази процедура заспа. А след ресетване преди това и нулиране позицията на клапата пак разклащаше леко
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Като я взех 147-та ми правеше проблеми с паленето - клатеше оборотите, а нямаше кьорава грешка. И това беше втората кола без грешка от многото огледани (над 30) за да я купим. И колкото да ти е чудно след точно тази процедура заспа. А след ресетване преди това и нулиране позицията на клапата пак разклащаше леко
          Тука силно се убърка Тая кола си самонамества клапата дори да я оставиш за 20-30 секунди на контакт
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Тука силно се убърка Тая кола си самонамества клапата дори да я оставиш за 20-30 секунди на контакт
            Знам, след около 30 секунди се чува прищракването от там, ако я оставиш на контакт. Та може и това да се е получило при 90 - 90 - 90. Но тогава още не го знаех
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Знам, след около 30 секунди се чува прищракването от там, ако я оставиш на контакт. Та може и това да се е получило при 90 - 90 - 90. Но тогава още не го знаех
              Ма ти и до сега не го знаеше. Гледам често препоръчваш тази процедура на всеки, но да знаеш, че на 156 не важи за всички модификации. При много от модела тази комбинация не прави нищо! Хиляди пъти съм ти казвал, че даваш съвети без да знаеш много подробности и подвеждаш хората. За това по-добре като не си сигурен си мълчи.
              Last edited by oem; d.m.y г., 10:43.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Ма ти и до сега не го знаеше. Гледам често препоръчваш тази процедура на всеки, но да знаеш, че на 156 не важи за всички модификации. При много от модела тази комбинация не прави нищо! Хиляди пъти съм ти казвал, че даваш съвети без да знаеш много подробности и подвеждаш хората. За това по-добре като не си сигурен си мълчи.
                Аре ве ти беше същия в началото Вместо да критикуваш хората си трай
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Аре ве ти беше същия в началото Вместо да критикуваш хората си трай
                  Всеки си има начало. Но не трябва така да се прави.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Без диагностика не ми се вярва да разбереш какво й е .

                    Comment


                    • #11
                      Относно проблема на питащия, аз залагам на нарушена изолация на бобина + влага или сдухани свещи. По-малко вероятно - датчик на колянов вал.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Относно проблема на питащия, аз залагам на нарушена изолация на бобина + влага или сдухани свещи. По-малко вероятно - датчик на колянов вал.
                        И каква е грешката в компютъра за да му светне инжекциона?
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          И каква е грешката в компютъра за да му светне инжекциона?
                          За грешката не знам, но симптомите, които описва и които ги е имало и преди да се появи индикацията за неизправност, са типични за проблеми по запалването.
                          Естествено е, че проблемът може да е свързан и с управлението на инжекторите. Просто аз смятам, че първото е по-вероятно.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            За грешката не знам, но симптомите, които описва и които ги е имало и преди да се появи индикацията за неизправност, са типични за проблеми по запалването.
                            Естествено е, че проблемът може да е свързан и с управлението на инжекторите. Просто аз смятам, че първото е по-вероятно.
                            Част от симптомите е и лампата - ако се познава добре инжекционната система на колата се знае за какво свети и за какво не Такива гадателства като твойто могат да се правят ако не свети лампата ако свети просто се диагностицира
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Част от симптомите е и лампата - ако се познава добре инжекционната система на колата се знае за какво свети и за какво не Такива гадателства като твойто могат да се правят ако не свети лампата ако свети просто се диагностицира
                              Предположения, основаващи се на практически опит, не следва да бъдат определяни като гадателства.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X