Известие

Collapse
No announcement yet.

Питанка за ЕГР клапан на Хонда Акорд?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    По вероятно е някоя контактна история на някой датчик, или просто да има някой да си е тръгнал вече
    Имам инфо от днес...
    Колата от няколко дена е с резистор вместо температурен датчик (за засмуквания въздух) и според собственика и било всичко супер... Никакви проблеми с придърпване и тн... Резистора е със съпротивление равно на датчика за стоиност от -20 градуса!
    Почвам аз да си мисля ,че може от някъде и въздух да дърпа и лекото обогатяване на сместа благодарение на резистора (модифицирания темп. датчик) да оправя сместа и да си работи...
    Уш всичко е гледано и мерено, ама... Продължаваме да мислим с него какво и е. Каквото и да се получи ще пиша...
    Според инфоборда му в момента сместа е наред обаче не обеднява а се държи в норми (според ланда сондата)..
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 20:21.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
      Имам инфо от днес...
      Колата от няколко дена е с резистор вместо температурен датчик (за засмуквания въздух) и според собственика и било всичко супер... Никакви проблеми с придърпване и тн... Резистора е със съпротивление равно на датчика за стоиност от -20 градуса!
      Почвам аз да си мисля ,че може от някъде и въздух да дърпа и лекото обогатяване на сместа благодарение на резистора (модифицирания темп. датчик) да оправя сместа и да си работи...
      Уш всичко е гледано и мерено, ама... Продължаваме да мислим с него какво и е. Каквото и да се получи ще пиша...
      Според инфоборда му в момента сместа е наред обаче не обеднява а се държи в норми (според ланда сондата)..
      Това е глупаво да смените диода с резистор - тия диоди се продават за стотинки. И наистина проверете хубаво колата за засмукване на въздух, нарушения на вакуум
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Това е глупаво да смените диода с резистор - тия диоди се продават за стотинки. И наистина проверете хубаво колата за засмукване на въздух, нарушения на вакуум
        Според мен нее толкова глупаво, защото така можем да зададем определено съпротивление което отговаря на определени градуси... а с някакъв произволен диод какво правим!?
        Тества се все още с резистора... При резултат ще пиша пак...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Според мен нее толкова глупаво, защото така можем да зададем определено съпротивление което отговаря на определени градуси... а с някакъв произволен диод какво правим!?
          Тества се все още с резистора... При резултат ще пиша пак...
          Не обикновен диод, а термо
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Не обикновен диод, а термо
            Неискам да те засягам ама такова понятие "термо диод" аз лично несъм срещал досега!
            Има: шотки диод, диак, варикап, ценер,изправителни, и тн...
            Според мен ако трябва да се ползва диод за датчик, то трябва да е най-нормален силициев изправителен диод.
            Нещо от сорта на 1N4007 или нещо от тая серия защото неговата температурна характеристика се променя линеино с изменение на температурата. Това не го прави термо диод обаче...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Неискам да те засягам ама такова понятие "термо диод" аз лично несъм срещал досега!
              Има: шотки диод, диак, варикап, ценер,изправителни, и тн...
              Според мен ако трябва да се ползва диод за датчик, то трябва да е най-нормален силициев изправителен диод.
              Нещо от сорта на 1N4007 или нещо от тая серия защото неговата температурна характеристика се променя линеино с изменение на температурата. Това не го прави термо диод обаче...
              Не, има диоди, на които се използва свойството на V-A характеристика да се променя в зависимост от температурата (както и при фотодиодите с една съществена разлика - начина на свързване). Точното им наименование не е термо диод, аз просто го използвах в случая. Диодът трябва да е в стъклен корпус за добър топлообмен, най-добре транзистор (прилагам ти една схема).
              Няма диод с линейна характеристика! Можеш да го свържеш по определена схема за да я постигнеш.
              Attached Files
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Няма смисъл да задълбавам...
                Идеята ми е че колегата има таблица на която е споменато за въпросния датчик при какви температури какви килооми трябва да е, и затова е сложил резистор с които лъже колата че въздуха е 5 градуса примерно...
                За момента кара с него и доколкото разбирам няма проблем...
                Засега е набелязан датчика.. При развитие ще пиша...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                  Няма смисъл да задълбавам...
                  Идеята ми е че колегата има таблица на която е споменато за въпросния датчик при какви температури какви килооми трябва да е, и затова е сложил резистор с които лъже колата че въздуха е 5 градуса примерно...
                  За момента кара с него и доколкото разбирам няма проблем...
                  Засега е набелязан датчика.. При развитие ще пиша...
                  датчикът в огледалото е за дисплея и климатроника ... и е диод. Тоя няма нищо общо като вид и стойност с другите части на колата
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    датчикът в огледалото е за дисплея и климатроника ... и е диод. Тоя няма нищо общо като вид и стойност с другите части на колата
                    Говоря за датчика които мери температурата на въздуха които засмуква двигателя
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Говоря за датчика които мери температурата на въздуха които засмуква двигателя
                      И той е диод и трябва да е диод - но при Алфа. Извинявай, бях на друга вълна и обърках. Но за хонда не съм сигурен - може и да е с терморезистор. Премери с мултицет, че те не са с дебиломери на бош
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment

                      Working...
                      X