Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя на Алфа GT 1,9 JTD

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със съединителя на Алфа GT 1,9 JTD

    Здравейте колеги.
    Съединителят е чисто нов ЛУК вътре е Валео.
    Помпата на педала е нова.
    Цилиндъра е здрав и работи добре, сложихме и друг от работеща кола.

    Проблема е, че хода на вилката е видимо по-малък и съвсем малко не достига за да се превключи скорост.
    Сравнено с моята кола, вилката се измества по-малко.
    При натискане с щанга принудително и трябват около 4-5мм. ход за да включва добре.
    При натиск на педала, от самото начало до самия край има движение на вилката на скоростите, при отпускане на педала движението също е от началото до края.

    За какво служи компенсатора м/у помпата и цилиндъра и може ли там да е проблема за недостига на ход на цилиндъра?!!!
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

  • #2
    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
    Здравейте колеги.
    Съединителят е чисто нов ЛУК вътре е Валео.
    Помпата на педала е нова.
    Цилиндъра е здрав и работи добре, сложихме и друг от работеща кола.

    Проблема е, че хода на вилката е видимо по-малък и съвсем малко не достига за да се превключи скорост.
    Сравнено с моята кола, вилката се измества по-малко.
    При натискане с щанга принудително и трябват около 4-5мм. ход за да включва добре.
    При натиск на педала, от самото начало до самия край има движение на вилката на скоростите, при отпускане на педала движението също е от началото до края.

    За какво служи компенсатора м/у помпата и цилиндъра и може ли там да е проблема за недостига на ход на цилиндъра?!!!
    Компенсаторът в случая го забрави. Той е за успокояване на вибрациите в системата.
    Като включиш на скорост, натиснеш съединителя и тръгнеш да запалиш двигателя колата ти рипва ли? Или като е на скорост, с натиснат съединител може ли колата да върви само с бутане? Защото проблемът може да ти е в настройката на жилата (ако преди смяната не си имал друг проблем)
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Ако припомпите педала, излиза ли оста повече?
      От колко натиснат педал почва да избутва долу?
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
        Ако припомпите педала, излиза ли оста повече?
        От колко натиснат педал почва да избутва долу?
        Не, не излиза повече при помпане.
        Просто му трябва още няколко мм. за да отцепи съединителя.

        Какво има в този компенсатор?
        Просто е едно резервоарче или.......
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #5
          Проблема не е в компенсатора проблема е в работния цилиндър сменете го с правилния и ще се оправи
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Почти при всяка смяна на съединител на JTD,ми се получава такова нещо....пяна в системата ли,дебело феродо ли....след малко каране всичко си идва на място.
            EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
            Suzuki GSXF600 99г.
            Bravo 1.9 8V Multijet

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Не, не излиза повече при помпане.
              Просто му трябва още няколко мм. за да отцепи съединителя.

              Какво има в този компенсатор?
              Просто е едно резервоарче или.......
              Вальо,в компенсатора няма нищо,просто обема вътре служи ,както каза нощния, за успокоения на флуида.Аз карах без него цяла седмица,докато си намеря плочка за да си направя обратните конуси.
              Без него имаше едно цвръкане при натискане на съединителя.
              Явно проблема е на друго място...колегите казват от какво може да е така.....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от sp_romeo1 Покажи съобщение
                Почти при всяка смяна на съединител на JTD,ми се получава такова нещо....пяна в системата ли,дебело феродо ли....след малко каране всичко си идва на място.
                Звучиш ми се едно сменяш съединители на клиентски коли?
                Ако е така - всеки път казваш на клиента да покара той ще се оправи така ли - доста несериозно звучи това? На мен никога не ми се получава така, някой нещо бърка
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Проблема не е в компенсатора проблема е в работния цилиндър сменете го с правилния и ще се оправи
                  От коя модификация може да е цилиндърчето, за да даде тая разлика?
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                    От коя модификация може да е цилиндърчето, за да даде тая разлика?
                    Мога да ти изредя поне 5 модификации И в случея се търси правилната
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Мога да ти изредя поне 5 модификации И в случея се търси правилната
                      Не знаех, че "изборът" е толкова богат.Моят го "улучих" от раз.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Така, проблема е решен.
                        Благодаря за мненията и подкрепата от страна на батките.........

                        Значи аз пропуснах да спомена, че GT-то е със сменена скоростна кутия 5-степена, защото преди 1г. 6-степенната се счупи, НО човека който им е продаде трябваше да и е монтирал нейния цилиндър......... мааааа......

                        Всъщност тя кутията в случая не е важно каква е!
                        Просто 156-ците са с различна помпа от тази на 147-GT, явно е с по-малък дебит и съответно цлиндъра и е по малък.....
                        А външно са еднакви.....
                        Вътрешно на 156- е Ф25 на 147-GT- е Ф20

                        Още веднъж благодаря за помощта особено на БОБО.

                        И моля ви не се карайте в темата, ако може някой модератор да е заключи, за да може да е от полза и на други потребители.......
                        Attached Files
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment

                        Working...
                        X