Известие

Collapse
No announcement yet.

За шума на пластмасите в салона!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Orm
    А ако салона ми е в светло сиво как ще сложа черен блокит??? и другиа ми проблем е че вчера една патка ми одра задниа десен калник и почна и там да скърца нещо което ме притеснява повечe от пласмасите (с тях всичко е ясно) . Някои да се сеща от какво може да иджа това скърцане ??? Щото съм сигурен че тенекеджиите изобщо няма да се занимават с това....
    Е ти па къде мислиш да го слагаш тоя блокит, че има значение какъв цвят ти е салона?

    И това скъцане не си писал кога се появява?
    Alfa Romeo 155 1.8TS
    Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от todorer
      Става дума за 156
      Пробвай с изолирбанд да си удебелиш диаметъра на оста на ключалката. По тоя начин прибираш по плътно капака и спира да трака. Изпитано е.
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD, 99

      Comment


      • #18
        А като си говорим за скорост, с нова сонда на равно немога да вадигна повече от 190-195км/ч. Кофти работа. Дали дебитомера има намеса?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от kris11
          Да ви имам проблемите. Над 190 не се чуват тези неща.
          Аз имам сериозен проблем -как да вдигна повече от 225 на равно и 230 на съвсем леко надолнище.
          155 не знам дали може, но 164 без проблем закарва отвъд 235. Но един форд така изкърца в мен на един сфетофар, че трябваше да я сменя. Раздялата бе тежка, но сега се глезя в 166-ца. Не съм й пробвал максимума, но гаранция, че до 175 не скърца
          164 2.0 TS / 166 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Преди 2 седмици разглобих почти целия интериор.Всички кори по колоните,тавана,вратите скърцаха.Проблемите бяха,че повечето им щипки бяха изпочупени.Залепих ги,на места слагах и парцали и заливах със смола.Сега няма мърдане,но скърцанията щяха да останат и затова по всичките кори залепих допълнителено вата за баскаси.Лепи се много лесно с горещия силикон и може да се изрязва както си искаш.Сега корите не скърцат и не вибрират(все пак е дизел и на висока предавка с ниска скорост си има вибраций).Лайсните на корите на вратите също скърцаха(бяха им изпуснали щипките) свалих корите и ги залях със смола.Сега нямат мърдане.Лостчетата на бравите също вибрираха в каналите си и за целта изрязах канали и през тях ги стегнах с жица.Сега Ластчетата не скърцат.Под задната кора сложих един лист изолация за ламинат 3мм и един пласт от ватата за баскасите.Сега нищо не скърца(а се получава и допълнителна шумоизолация).Относно скърцанията по климатроника,таблото,духалките преди време слагахме метална врата и истана гумено уплътнение черно и дебело 1мм което става перфектно за уплътняване на пластмасите по таблото.Търсих от мъхестите уплътнения който са лепени заводско но не намерих.Също става и с двойнолепеща.Общо взето ватата за баскасите е най-доброто.Тънко е като се стисне,а е обемисто и меко.Може да се напъха навсякъде.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #21
              колко време ти отне всичко? ..., и като цяло, знаеше ли какво правиш?
              ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от poznai
                колко време ти отне всичко? ..., и като цяло, знаеше ли какво правиш?
                Мен ли питаш?
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #23
                  мда
                  ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от poznai
                    мда
                    Правих го на няколко етапа.Първо свалих корите по вратите и за 2 дена ги оправи(смолата стяга за 12 часа).После се заех с корите по колоните и задната кора.Всичко оправих за 1 ден,като се наложи и тавана в крайщата в задната част да се уплътни.Таблото ми отне също 1 ден, но там бяха изкубани всички щипки и закопчалки,както и на средната духалка и на практика можеше да си го вдигнеш,да откачиш кабелите и да си го вземеш без да разглобяваш нищо.Изработих си планки,някой ги залепих с "капчица" други където можеше ги хванах с нитове.Снемих си и уплътненията на клапите които спират въздуха щото и те скърцаха.Залепих на местата където се трият пластмасите от уплътненията или двойнолепещата и сега няма мърдане и скърцане.Остана ми и кожената лайсна на тавана да оправя,че и тя е изпочупена и чат пак поскърцва.
                    Тези спрейове стават като смазка м/у пластмасите,но след време се изпаряват и пак отново.

                    Аз винаги знам какво правя,дори и да съм мъртво пиян и да не мога да стана от стола. Не може на другите 164-те да не скърцат грам дори и по паваж,а в мойта да има всякаква цветомузика от всички кори.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment

                    Working...
                    X