Известие

Collapse
No announcement yet.

2,5 V6 към 3,0 V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
    и караш пак баси спреляка щото си остава атмосферка , за 6000 лири или 13-14 000лв ще го турбинира както си му е реда от до
    Че е скьпо сьм сьгласен, ама извиняваи да казваш че ше е някьв мьртвец3.5 мотор,знаеш ли колко правени бегачки ше скьса ако се пипне тук там,особено пьк с валове,пьк и човека може и атмосверка да го кефи
    ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
    Alfa Romeo 145 3.0V6
    Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

    Comment


    • #17
      Пък и си е Арезе...

      П.П. Освен това според мен такъв 2.8 с голям диаметър и с къс ход ще е доста палав...
      Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 21:24.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #18
        от 2.5 ще е сьс сигурност по палав,за повече незнам
        ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
        Alfa Romeo 145 3.0V6
        Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
          Че е скьпо сьм сьгласен, ама извиняваи да казваш че ше е някьв мьртвец3.5 мотор,знаеш ли колко правени бегачки ше скьса ако се пипне тук там,особено пьк с валове,пьк и човека може и атмосверка да го кефи
          и си остава атмосферка!!! няма смисъл да спорите, принудителното пълнене си е принудително
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Здравейте колеги, ситуацията в момента е следната: имам три оферти,
            1. Двигател 3,0 V6 12 клапана абсолютно обурудван с всичко за 1000 лв
            2. Двигател 3,0 V6 24 клапана от Алфа 166 обурудван с всичко необходимо за прехвърляне в моята кола -1500лв.
            3. Двигател от Купе 2,0 20VT, обурудван, но без ЕКУ -1800лв.

            Такааа, значи оферта три, автоматично отпада, защото не искам да сменям концепцията на двигателя, а и цената нещо не ми допада, като се има предвид, че ще се наложат един милион преработки, за да го монтирам в моя кош.
            Оферта две, адски ме блазни, но пък се притеснявам от няколко неща. Първо, дали блоковете са еднакви - на моя двигател и на 166-та, защото ако имат разлики в точките на монтаж на лапите на двигателя ще се видя пак в приключения. Второ, много се боя от проблеми с електрониката, тъй като не съм наясно, какво ще е необходимо да се преработва, за да запали това чудо. Някак си не вярвам инсталацията на 166-та, да е автономна - двигателната имам предвид, и да е необходимо само един "+" и един "-", за да си дойде всичко на мястото. Предполагам че ЕКУ-то на 166-та е с имобилайзер и още един милион усложнения и се притеснявам, че накрая може и да не успеем да я запалим - както стана със Съби от Ланча форума. Другото което ми идва на ум е, дали моята скоростна кутия, може да се куплира към блока на 166-та?

            Оферта едно, ми се вижда най-интересна, тъй като предполагам, че без проблем ще наместя 3,0-та в моя кош, защото двигателите са еднакви. Обаче от друга страна ме учудва следното, тройката е само 16 кончета по-мощна от 2,5цата. Та 1000 лв първоначално и после още неизвестно колко и доста труд и време, и накрая само 16 кончета в повече, хммммм. Защо по дяволите 3,0 двигателя на 164-та е само 179 коня. Ако правилно помня, на 75-цата е около 190+ коня. Какво би станало ако взема буталата от 3,0 и ги сложа в моя двигател, както вече ми показахте че може, дали ще получа по-интересен двигател от стандартна 3,0-ка? Или пък защо 3,0 работи на 9,5 степен на сгъстяване, а 2,5 на 10. Ако посгъстя 3,0 дали пък няма да надскочим тези 16 коня разлика?

            Предварително благодаря за всякаква информация и съвети.

            Comment


            • #21
              Не намирам къде бяха обсъждани 3.0 12V при 164 и какви са им разликите, но са три вида 179, 185 и 192 к.с
              Залагам че моделите 179 коня са с катализатори за камион
              Иначе оферта 1 е добра, но за регистрацията ще е проблем, че стандартно няма Крома с 3-литров.
              С 2.8-цата се печелят не малко кубици, а заради късия ход би трябвало да е жива и да качва рязко обороти както 2.5...за съжаление без въртящия момент на 3.0
              3.0 24V е ясно че е от всичко по много.
              За монтажа хич не съм в час, но при кромата и 164 шестаците би следвало да лягат на еднакви магарета
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #22
                Такаа... за мен лично оферта 2 си е най-добре като цяло... Блоковете на 12 и 24кл, до колкото знам имат козметични разлики, но за това най-добре да се пита Венци(Venci), защото той се е заигравал и с 2-та двигателя достатъчно, за да каже какви точно са разликите...

                Иначе не се лъжи за 3.0-ката 12в. От разговори с хора минали и през 2-та(2.5-3.0) мога да кажа, че 3.0-ката 12кл върви много повече от 2.5..., ноооо нали знаеш - колкото повече тооолкова повече, за това според мен взимай 24кл, и няма да го мислиш повече.
                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                Comment


                • #23
                  Някой знае ли каква е разликата в ширината на 2,5 и 3,0 12 клапана, че нещо тройката ми изглежда по-широка. А иначе вече си имам 164-ка 3,0 шестак за донор.

                  Comment


                  • #24
                    Ами малко е по-широк, точно заради по-голямата височина на блока и съответно главите идват по-високо и по-широко, но е дребна разликата. Някакви милиметри е...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #25
                      Баси, ще се гръмна вече. Просто не мога да унищожа Алфата. Не мога да унищожавам коли, купувам ги счупени, за да ги съживя. Пък е и толкова запазена

                      Comment


                      • #26
                        Покажи ни

                        Comment


                        • #27
                          Аз имам интерес...
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #28
                            Съжалявам Даниеле и Деяне, но и днес не ми остана време да я наснимам, а пък от утре съм една седмица командировка в Австрия, и ще останат снимките за другата седмица. Ама пък оня ден какъв номер ми изигра тоя Алфонс, направо ми изправи косите. Излизам аз за едно кръгче, давам си газ и педала на газта остава долу, съответно това е много неприятно когато не го очакваш, а и се оказа интересно, на втора в 6000 оборота и кола пред теб. Можете да си представите как се спира, скоростно се отваря предния капак, и тършувам по дросела, докато това говедо реве като бясно. Слава богу, че тук дросела е открит, а не е с капак като при Кромата. В крайна сметка се оказа блокирало жило на газта.

                            П.П. Деяне сори за забавянето, надявам се че двигателя не ти пречи много, но си кърпя и боядисвам буса и няма с какво да го взема в момента.

                            Лека вечер

                            Comment


                            • #29
                              Няма грижа за двг-то. Обаче се кандидатирам за 1 кръгче на 164-ката докато още е цяла...
                              Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                              Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                              България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                              Comment


                              • #30
                                Ето две снимки на бързо. Днес направо ми разказа играта сутринта, докато се опитвах да сложа обратно жилото на газта. Направо ми идваше веднага да я нарежа. Ебаси начина на монтаж. А сега отивам да умра, защото честно казано не вярвах, че мога да преработя почти три кила кит за два дена, по Панда и да има още за изправяне.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X