If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
и караш пак баси спреляка щото си остава атмосферка , за 6000 лири или 13-14 000лв ще го турбинира както си му е реда от до
Че е скьпо сьм сьгласен, ама извиняваи да казваш че ше е някьв мьртвец3.5 мотор,знаеш ли колко правени бегачки ше скьса ако се пипне тук там,особено пьк с валове,пьк и човека може и атмосверка да го кефи
Че е скьпо сьм сьгласен, ама извиняваи да казваш че ше е някьв мьртвец3.5 мотор,знаеш ли колко правени бегачки ше скьса ако се пипне тук там,особено пьк с валове,пьк и човека може и атмосверка да го кефи
и си остава атмосферка!!! няма смисъл да спорите, принудителното пълнене си е принудително
Здравейте колеги, ситуацията в момента е следната: имам три оферти,
1. Двигател 3,0 V6 12 клапана абсолютно обурудван с всичко за 1000 лв
2. Двигател 3,0 V6 24 клапана от Алфа 166 обурудван с всичко необходимо за прехвърляне в моята кола -1500лв.
3. Двигател от Купе 2,0 20VT, обурудван, но без ЕКУ -1800лв.
Такааа, значи оферта три, автоматично отпада, защото не искам да сменям концепцията на двигателя, а и цената нещо не ми допада, като се има предвид, че ще се наложат един милион преработки, за да го монтирам в моя кош.
Оферта две, адски ме блазни, но пък се притеснявам от няколко неща. Първо, дали блоковете са еднакви - на моя двигател и на 166-та, защото ако имат разлики в точките на монтаж на лапите на двигателя ще се видя пак в приключения. Второ, много се боя от проблеми с електрониката, тъй като не съм наясно, какво ще е необходимо да се преработва, за да запали това чудо. Някак си не вярвам инсталацията на 166-та, да е автономна - двигателната имам предвид, и да е необходимо само един "+" и един "-", за да си дойде всичко на мястото. Предполагам че ЕКУ-то на 166-та е с имобилайзер и още един милион усложнения и се притеснявам, че накрая може и да не успеем да я запалим - както стана със Съби от Ланча форума. Другото което ми идва на ум е, дали моята скоростна кутия, може да се куплира към блока на 166-та?
Оферта едно, ми се вижда най-интересна, тъй като предполагам, че без проблем ще наместя 3,0-та в моя кош, защото двигателите са еднакви. Обаче от друга страна ме учудва следното, тройката е само 16 кончета по-мощна от 2,5цата. Та 1000 лв първоначално и после още неизвестно колко и доста труд и време, и накрая само 16 кончета в повече, хммммм. Защо по дяволите 3,0 двигателя на 164-та е само 179 коня. Ако правилно помня, на 75-цата е около 190+ коня. Какво би станало ако взема буталата от 3,0 и ги сложа в моя двигател, както вече ми показахте че може, дали ще получа по-интересен двигател от стандартна 3,0-ка? Или пък защо 3,0 работи на 9,5 степен на сгъстяване, а 2,5 на 10. Ако посгъстя 3,0 дали пък няма да надскочим тези 16 коня разлика?
Предварително благодаря за всякаква информация и съвети.
Не намирам къде бяха обсъждани 3.0 12V при 164 и какви са им разликите, но са три вида 179, 185 и 192 к.с
Залагам че моделите 179 коня са с катализатори за камион
Иначе оферта 1 е добра, но за регистрацията ще е проблем, че стандартно няма Крома с 3-литров.
С 2.8-цата се печелят не малко кубици, а заради късия ход би трябвало да е жива и да качва рязко обороти както 2.5...за съжаление без въртящия момент на 3.0
3.0 24V е ясно че е от всичко по много.
За монтажа хич не съм в час, но при кромата и 164 шестаците би следвало да лягат на еднакви магарета
Такаа... за мен лично оферта 2 си е най-добре като цяло... Блоковете на 12 и 24кл, до колкото знам имат козметични разлики, но за това най-добре да се пита Венци(Venci), защото той се е заигравал и с 2-та двигателя достатъчно, за да каже какви точно са разликите...
Иначе не се лъжи за 3.0-ката 12в. От разговори с хора минали и през 2-та(2.5-3.0) мога да кажа, че 3.0-ката 12кл върви много повече от 2.5..., ноооо нали знаеш - колкото повече тооолкова повече, за това според мен взимай 24кл, и няма да го мислиш повече.
Някой знае ли каква е разликата в ширината на 2,5 и 3,0 12 клапана, че нещо тройката ми изглежда по-широка. А иначе вече си имам 164-ка 3,0 шестак за донор.
Ами малко е по-широк, точно заради по-голямата височина на блока и съответно главите идват по-високо и по-широко, но е дребна разликата. Някакви милиметри е...
Съжалявам Даниеле и Деяне, но и днес не ми остана време да я наснимам, а пък от утре съм една седмица командировка в Австрия, и ще останат снимките за другата седмица. Ама пък оня ден какъв номер ми изигра тоя Алфонс, направо ми изправи косите. Излизам аз за едно кръгче, давам си газ и педала на газта остава долу, съответно това е много неприятно когато не го очакваш, а и се оказа интересно, на втора в 6000 оборота и кола пред теб. Можете да си представите как се спира, скоростно се отваря предния капак, и тършувам по дросела, докато това говедо реве като бясно. Слава богу, че тук дросела е открит, а не е с капак като при Кромата. В крайна сметка се оказа блокирало жило на газта.
П.П. Деяне сори за забавянето, надявам се че двигателя не ти пречи много, но си кърпя и боядисвам буса и няма с какво да го взема в момента.
Ето две снимки на бързо. Днес направо ми разказа играта сутринта, докато се опитвах да сложа обратно жилото на газта. Направо ми идваше веднага да я нарежа. Ебаси начина на монтаж. А сега отивам да умра, защото честно казано не вярвах, че мога да преработя почти три кила кит за два дена, по Панда и да има още за изправяне.
Comment