Известие

Collapse
No announcement yet.

Принципен въпрос за дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Принципен въпрос за дюзи

    Имам следният казус - 4 цилиндров двигател с управление на инжекторите на 2 групи. Когато работят всички дюзи, дава постоянно богата смес - сигнал от ламбда 0.76 волта. Съмненията са ми, че някоя/няколко дюзи постоянно пускат повече гориво или не затварят. Затова се опитвам да стесня кръга. Изключвам 2 дюзи и сместа става бедна - 0.12 волта. Ако изключа другите 2 колата влиза в ламбда регулиране. Та въпросът е - в коя двойка дюзи е проблема? Че нещо логиката ми върти номера.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

  • #2
    свали ги и 4-те и ги дай за почистване. имаш и без това 8 о-пръстена за смяна пък и да си сигурен във всички дюзи.
    точка

    Comment


    • #3
      Не знам газови дюзи могат ли да ги чистят...
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        е щом става въпрос за газови дюзи за някои има ремонтни комплекти.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
          Не знам газови дюзи могат ли да ги чистят...
          Щом имаш такива съмнения, начинът е да се качат на стенд за да бъдат проверени и регулирани.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Дюзите на Виале не съм видял да се разглобяват или ремонтират/регулират. Нови са си цифра. А и понеже при мен са на скапано място, гледам максимално да диагностирам проблема.
            Днес изключвах захранването на дюзите. Мисля да изрежа кабелите за управлението, да сложим букси и да мога да изключвам една по една.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Тъй, биде направена диагностика по указаният начин. Резултат - и 3-та и 4-та дюза въртят номера. Дори с изключено захранване продължава да е богата сместа.
              Друго нещо интересно - газовият инжекцион работи full group, а не semi sequential. Взех да се чудя бензиновият как управлява точно.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                вероятно е фул груп 164-цата. виж най-добре схемата на еку и ще разбереш веднага. иначе каква настройка е дадена на газта там има значение за инжекторните времена и зависи какъв е газовия комп.
                точка

                Comment


                • #9
                  И моите не се разглобяват на Ланди ренцо са ,чувал съм че им викат матрични и се чистят на ултразвук
                  AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                  http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                  Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                  BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                    Тъй, биде направена диагностика по указаният начин. Резултат - и 3-та и 4-та дюза въртят номера. Дори с изключено захранване продължава да е богата сместа.
                    Друго нещо интересно - газовият инжекцион работи full group, а не semi sequential. Взех да се чудя бензиновият как управлява точно.
                    А имаш ли проблеми с паленето?! Ако дюзите ти не затварят добре, като поостане малко колата и после пали малко по-трудно...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #11
                      Ами ще ги мъчим да ги чистим, пък ... Дано станат.
                      Колкото до бензиновият компютър - като окабеляване е на 2 групи. Обаче не съм мерил с осцилоскопа дали ги управлява така. Газовият компютър (даже са 2) си е Виале без никакъв шанс за настройки.

                      За паленето - имах 2 случая с леко гърмене в колектора. Сега гася газта 2-3 километра преди да спра и горе долу бива.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment

                      Working...
                      X