Известие

Collapse
No announcement yet.

Допълнително филтриране на нафтата..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Допълнително филтриране на нафтата..?

    Има ли смисъл..?
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 20:17.

  • #2
    Със сигурност, едно допълнително филтриране няма да навреди.
    А доколко ще има положителен ефект или дали изобщо ще има - не е ясно.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Не се занимавай с глупости братле. Просто си слагай хубав горивен филтър и това е.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
        Със сигурност, едно допълнително филтриране няма да навреди.
        А доколко ще има положителен ефект или дали изобщо ще има - не е ясно.
        абе не сам сигурен а и особенно зависи къде ще е сложен...
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          Все пак не забравяйте на нашия комън-рейл какво е налягането на горивото по магистралата м/у резервоара и помпата за високо налягане...
          Тия пластмасовите "цедки" не се знае дали ще издържат.
          Аз когато имам възможност си я прецеждам прз цедка за боя.
          Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
          Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
            Все пак не забравяйте на нашия комън-рейл какво е налягането на горивото по магистралата м/у резервоара и помпата за високо налягане...
            Тия пластмасовите "цедки" не се знае дали ще издържат.
            Аз когато имам възможност си я прецеждам прз цедка за боя.
            Филтърът за нафтата е 3 до 5 микрометра. Цедката за боя е 0коло 200. Има ли смисъл?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              От хартиения филтър няма по-хубав филтър за пречистване. Те хората са го измислили. Филтъра е достатъчно голям за да ти върши работа. Тези утайки които остават са отлагания които преди това са били елементи от течността. Те минават през всеки филтър така или иначе. Филтър има на цистерната на входа, на изхода, на колонката също, имаш и цедка в резервоара... абе... има филтри колкото щеш.

              Най-добре ще постъпиш като си купи скъп горивен филтър.

              Иначе в системата в ниското налягане имаш 8-9 бара. Не мисля, че тези малките филтри ще издържат на толкова. Обикновено им дават максимум 4, 5 бара.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Филтърът за нафтата е 3 до 5 микрометра. Цедката за боя е 0коло 200. Има ли смисъл?
                Eстествено, че има.
                И не виждам защо трябва винаги да си в опозиция.
                Ако си отворил и една сонда в резервоара на дизелова кола ще го разбереш смисъла.
                Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:06.
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  Eстествено, че има.
                  И не виждам защо трябва винаги да си в опозиция.
                  Ако си отворил и една сонда в резервоара на дизелова кола ще го разбереш смисъла.
                  Е какво ще уловиш с този филтър което няма да уловиш с големия? На дизел не съм отварял, но на няколко пъти съм източвал докрай резервоара през филтър и нищо не съм намирал (както и вода) там просто защото не сипвам боклуци. А и резервоарът е пластмасов още повече за да говорим за ръжди
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от badmadafaka
                    @NightRider: Ти какво си мислиш, че аз сипвам боклуци ли..? Само, че тези частички пак си ги имаше... А като спомена ръжда и пластмасови резервоари, и тези на бензиностанцията ли са пластмасови..?

                    Иначе аз като сваля някакъв горивен филтър обикновено се занимавам и ги троша да видя в какво състояние е филтриращия елемент, а последния горивен филтър си беше чист вътре като го махнах, точно затова се чудя дали тия "дзверове" ги хваща...

                    А иначе Ilko Ivanov доколкото разбирам говори за филтъра (или цедката) на помпата в резервоара, която със сигурност е доста по-едра от горивния филтър, тоест прецеждане на горивото преди да се сипе в резервоара теоретично има смисъл... Тъпото е, че при тази случкa, както аз го направих с марлята, самата марля (сгъната доста пъти) си остана перфектно чиста, а утайката имаше доста на брой, видими с просто око частици...

                    Може би по-правилното нещо би било точно допълнително филтриране на горивото извън резервоара (тоест преди да го изсипеш вътре), но какъв е подходящия филтър за това..? Дори и горивния да хваща боклуците и да не ги засилва в помпата и рейката, тази помпа в резервоара си е изложена на риск...
                    Ами правиш следното - наливаш в туба, една помпа, след нея филтър, наливаш в резервоара. Но мога да те осведомя, че филтрите за гориво и газ на OMV и Shell са доста сериозни и се подменят редовно (работих известно време в ROHE и знам за какво става на въпрос). Само, че резервоарите на Shell са си стари и метални, докато на OMV са съвсем друга бира. Освен това нафтата на Шел е парафиносана и мътна
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment

                    Working...
                    X