Известие

Collapse
No announcement yet.

Защита на шасито от корозия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защита на шасито от корозия

    Здравейте,
    понеже не съм на ти с продуктите и начина им на използване реших да пусна тази тема.
    Поиздрах отдолу шасито на алфичката минавайки през няколко бабуни. На места покритието е издрано до метал. Мисля че няма още следи от ръжда.
    Тези дни ще имам достъп до канал. Какво да купя за да оправя поразиите.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

  • #2
    "Боди 950" на спрей.

    ПС: Най-вероятно си поиздрал купето, защото "шаси" тези коли нямат (поне в тесния смисъл на думата)...

    Comment


    • #3
      Благодаря за бързият отговор.
      Там където е чист метал и него ли директно да обработвам с този спрей.
      Това не е ли по добро за целта ?

      ПП Прав си за уточнението, моля някой от правоимащите да корегира заглавието на темата.
      Last edited by svetlastf; d.m.y г., 12:56.
      Alfa Romeo 1.8 TS `98
      sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
        Благодаря за бързият отговор.
        Там където е чист метал и него ли директно да обработвам с този спрей.

        ПП Прав си за уточнението, моля някой от правоимащите да корегира заглавието на темата.
        Ами пръсни я първо с 2 в 1, а после с бодито. Но гледай да са на една основа, че иначе нищо няма да стане. Има и други хубави препарат, в магазина ще те ограмотят
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
          Това не е ли по добро за целта ?
          Става и с това и с още поне 10 различни продукта на същата фирма, а на пазара има поне още десет фирми...
          Само, че с това, което аз ти посочих е най-лесно и бързо...

          Comment


          • #6
            Нещо неам вяра на спрейове.
            Друго си е с бадамарката да го омажещ мощно.
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
              Нещо неам вяра на спрейове.
              Друго си е с бадамарката да го омажещ мощно.
              По-добре става да го разредиш и пръснеш със едни специални пръскачки за такова покритие - бързо и ефикасно
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
                Нещо неам вяра на спрейове.
                Друго си е с бадамарката да го омажещ мощно.
                Това 930 първо, че не може да се боядисва отгоре, второ, че практически не съхне ако се нанесе с четка - то образува нещо като битумна паста, по която полепват прашинки, камъчета и т.н. Бояджиите това 930 го разреждат (много често с бензин) и го нанасят с пистолет - така вече драми със съхненето му няма.
                Ако искаш да мажеш с "баданарката", по-добре вземи 910 - има по-добри адхезивни свойства и образува слой, подобен на каучуков там, където е нанесено (много подобен на този, с който купето оригинално е намазано в завода).

                Между другото ако толкова много държиш на четката, според мен по-добро решение за проблема ти, както го описваш е, да си купиш една кутия от оная българска боя "Протекта 3в1" - с нея ще го оправиш перфектно ако не робуваш на надписи кое било за ъндър боди, па кое за ъндъра на ъндърбодито...
                Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 17:05.

                Comment


                • #9
                  Малко остричко , но ще го пропусна...
                  Прав си за пръскането под налягане няколко атмосфери, на тва флаконче едва ли има качествата на бояджийски пистолет...
                  Освен това никъде в описанието на Боди 950 не пише, че е устойчив на въздействието на камъчета както Боди 930 или по-добрият вариант според теб Боди 910. Благодаря, че го препоръча пред този който бях цитирал.
                  Относно бадамарката надявам се , че повечето от четящите не го приемат на сериозно.
                  Щом производителя казва, че може да се използва четка , значи може. Нямам под ръка пистолет не ми се разправя с бояджии.
                  Alfa Romeo 1.8 TS `98
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Аз да се включа в темата, че е горе долу с моя проблем.
                    По калниците отвътре има малко ръжда, и 4-те и малко по прага. Освен шкурка, ръждопреобразувател и боя, някои може ли да препоръча друго. Поне калниците отвътре мисля да си ги направа сам.
                    Благодаря предварително

                    Comment


                    • #11
                      Производителя казва много неща, аз съм боядисвал с тези, които споменах (и по двата начина), затова ти препоръчах директно 950. И точно защото предположих, че нямаш под ръка пистолет, казах, че става директно със спрея.
                      Ако искаш да си перфектен, най-първо сложи основа/грунд за боя, след него 910, накрая по твой избор 950 или автобоя (ама това е за якото сваляне на боята, а аз разбирам от поста ти, че имаш 2 драскотинки и им се чудиш как да не почне да ръждясва колата оттам)...
                      Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 17:10.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Производителя казва много неща, аз съм боядисвал с тези, които споменах (и по двата начина), затова ти препоръчах директно 950. И точно защото предположих, че нямаш под ръка пистолет, казах, че става директно със спрея.
                        Ако искаш да си перфектен, най-първо сложи основа/грунд за боя, след него 910, накрая по твой избор 950 или автобоя (ама това е за якото сваляне на боята, а аз разбирам от поста ти, че имаш 2 драскотинки и им се чудиш как да не почне да ръждясва колата оттам)...
                        Благодаря , че сподели опита си.
                        Колата застърга в една купчина чакъл под пасажерската седалка. Пораздрано е каучуковото покритие, но мисля , че боята отдолу е здрава.
                        Alfa Romeo 1.8 TS `98
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          "Боди 950" на спрей.

                          ПС: Най-вероятно си поиздрал купето, защото "шаси" тези коли нямат (поне в тесния смисъл на думата)...
                          Именно в тесния смисъл на думата имат. Шаси просто се е настанило в българския само като определение за двете ''релси'' които имат по големите превозни средства визирам от джипове (по истински) нагоре.
                          Та само това доуточнявах

                          Comment


                          • #14
                            Ако си купувате преобразовател на ръжда най- добрия е на вюрт, струва около 10 лв. за 100 гр. след нанасяне съм го оставял без боя отгоре и не ръждясва повече.След като се нанесе не трябва да стои на слънце 2 -3 часа
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                              Именно в тесния смисъл на думата имат. Шаси просто се е настанило в българския само като определение за двете ''релси'' които имат по големите превозни средства визирам от джипове (по истински) нагоре.
                              Та само това доуточнявах
                              Щом така ще си говорим, ето дефиницията на думата "chassis" от два различни (определено нямащи нищо общо с българския език) речника:
                              Първоначално публикувано от Dictionary 1
                              The rectangular, usually steel frame, supported on springs and attached to the axles, that holds the body and motor of an automotive vehicle.
                              E те това е за мен "тесен смисъл", докато ей това по-долу за мен е "широк смисъл":
                              Първоначално публикувано от Dictionary 2
                              Тhe frame, wheels, and machinery of a motor vehicle, on which the body is supported.
                              Мисля си, че и в двата смисъла няма как да ми посочиш коя част точно е "шасито" на Алфа 156...

                              Comment

                              Working...
                              X