Здравейте,
малко съм от форума на ланчия но това да не прави голямо впечатление
, та моя проблем се появи вчера, градско нормално каране в София, примигванен на лампата на двигателя последвано от гаснене при спиране на светофар. Става дума за Lancia Lybra 2.4 JTD, след като изгасна запали веднага без да се замисля, прибрах се закачих я на лаптопа и резултатите са това: 
Изтрих грешките запалих и газ из квартала, не се записа грешката и нямаше ядове, до днес сутринта.Тръгвайки за работа загря до 88-90 градуса, едно леко изпреварване, изключване от скорост и моментално гаснене, запали от раз пак, но вече след това в движение се опита на 2-3 пъти да гасне , като пак примигва лампата за двигателя, оборотомера тръгва стремглаво надолу за секунда и се опитва да забива муцуна(но понеже беше на скорост не и се отдаде тази възможност да изгасне). Пиша за идеи и по специално за съвет директно към датчика на коляновия вал да се насочвам или не?
пп: извинявам се ако темата не е за тук, и да изчетох всички други теми за този датчик, но понеже има леко разминаване в симптомите пуснах тази тема
малко съм от форума на ланчия но това да не прави голямо впечатление

Изтрих грешките запалих и газ из квартала, не се записа грешката и нямаше ядове, до днес сутринта.Тръгвайки за работа загря до 88-90 градуса, едно леко изпреварване, изключване от скорост и моментално гаснене, запали от раз пак, но вече след това в движение се опита на 2-3 пъти да гасне , като пак примигва лампата за двигателя, оборотомера тръгва стремглаво надолу за секунда и се опитва да забива муцуна(но понеже беше на скорост не и се отдаде тази възможност да изгасне). Пиша за идеи и по специално за съвет директно към датчика на коляновия вал да се насочвам или не?
пп: извинявам се ако темата не е за тук, и да изчетох всички други теми за този датчик, но понеже има леко разминаване в симптомите пуснах тази тема
Comment