Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариант за съединител на 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вариант за съединител на 2.4 jtd

    Колеги, миналата година смених съединителя на Либра-та (2.4, 140 коня) във Вентура гараж, сложиха ми Велео с номер ххх..325, което трябва да е по-усилено. Този съединител обаче също буксува на ІV-та и V-та предавка, при по-рязко намачкване при изпреварване. Колата е с мод, но не съвсем агресивен.
    Та питането ми е, има ли вариант за някакъв друг съединител? Евентуално от по-силните 2.4-ки със 175 или 200 коня.
    Last edited by D. Stanev; d.m.y г., 13:06.

  • #2
    Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
    Колеги, миналата година смених съединителя на Либра-та (2.4, 140 коня) във Вентура гараж, сложиха ми Велео с номер ххх..325, което трябва да е по-усилено. Този съединител обаче също буксува на ІV-та и V-та предавка, при по-рязко намачкване при изпреварване. Колата е с мод, но не съвсем агресивен.
    Та питането ми е, има ли вариант за някакъв друг съединител? Евентуално от по-силните 2.4-ки със 175 или 200 коня.
    След като не е със зверски чип колата няма как да буксува ако е с 325ца. Понякога от прецакан семеринг на коляновия вал, маслото попада между притискатела и феродото и съединитела приплъзва, иди във Вентура да погледнат за какво иде реч все пак, те по ще помогнат отколкото тук във форума.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Счупена пита с ламели на притискатела.
      sigpic Alfasud/156 1.8ex
      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

      Comment


      • #4
        Има чипове които не са кой знае колко зверски, но чупят съединители и турбини за добро утро, а има и точно обратното Двата модела се делят на "боклук" и "качество". 325-цата трябва да те държи до поне 200 к.с. без проблем.

        От. 175 к.с. трудно ще сложиш съединител Със сигурност не става плъг енд плей
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Склонен съм да допусна хипотезата за омасляване въпреки, че го прави само на високи предавки. В интерес на истината, отдолу м/у скоростната кутия и двигателя има някакво омасляване.
          Колега от Ланча форума кара и в момента с моя мод и няма такива оплаквания. За счупен ламел на притискателния диск, не би ли следвало да има и други симптоми?
          При първа възможност ще посетя Вентура гараж, ако не установя преди това какъв е праблема.

          Comment


          • #6
            Не счупен ламел а цялата пита се пука и не може да натиска с пълна сила феродото,затова приплъзва.
            Пиши после като я разглобят ,да кажеш какво е станало.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
              Колеги, миналата година смених съединителя на Либра-та (2.4, 140 коня) във Вентура гараж, сложиха ми Велео с номер ххх..325, което трябва да е по-усилено. Този съединител обаче също буксува на ІV-та и V-та предавка, при по-рязко намачкване при изпреварване. Колата е с мод, но не съвсем агресивен.
              Та питането ми е, има ли вариант за някакъв друг съединител? Евентуално от по-силните 2.4-ки със 175 или 200 коня.
              Е като имаш омасляване и ти буксува и след смяната следва въпросът - някой проспал ли е това омасляване откъде идва като са го сменяли?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Puhcho Покажи съобщение
                Е като имаш омасляване и ти буксува и след смяната следва въпросът - някой проспал ли е това омасляване откъде идва като са го сменяли?
                То на тоя принцип може и един маховик да му метнат, да не се разтрака Омасляването е само предположение, все пак да не оплакваме "нероден Петко".
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Дори и да е това, пише, че съединителя е сменен преди една година а не е ясно откога буксува...
                  Нека да почваме с интригите и псуването на сервизи и майстори, само след като сме сигурни, че са смотаняци...

                  Comment


                  • #10
                    Не мога да имам претенции към Вентура гараж. Оставих колата за цял ден и вечерта отидох да я взема, още не беше готова, но във фактурата фигурираше и семеринг.
                    Спазих стриктно указанията за щадене на съединителя и около 2000 км не съм и давал зор.
                    Стария съединител смених поради същите симптоми - буксуване, във Вентура ми казаха, че е можел да изкара още доста време. За маховика казаха, че е наред.
                    Буксиването започва от 2000 оборота на ІV-та и V-та предавка при рязко подаване на газ - стрелката отива на 3000-3500 и се връща и се получава ефект като на автоматик. Чува се и специфичен свистящ звук.
                    Тия дни ще сложа ори софта и ще тествам дали буксува с него.

                    Comment


                    • #11
                      С какъв сетъп е тази кола в момента?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Аз не че разбирам много, но на мен така ми прибуксуваше чисто новия съединител миналата зима. Смених горната и долната помпа на съединителя и маркучето между тях и проблемът се реши. Така че провери и това..

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
                          Не мога да имам претенции към Вентура гараж. Оставих колата за цял ден и вечерта отидох да я взема, още не беше готова, но във фактурата фигурираше и семеринг.
                          Спазих стриктно указанията за щадене на съединителя и около 2000 км не съм и давал зор.
                          Стария съединител смених поради същите симптоми - буксуване, във Вентура ми казаха, че е можел да изкара още доста време. За маховика казаха, че е наред.
                          Буксиването започва от 2000 оборота на ІV-та и V-та предавка при рязко подаване на газ - стрелката отива на 3000-3500 и се връща и се получава ефект като на автоматик. Чува се и специфичен свистящ звук.
                          Тия дни ще сложа ори софта и ще тествам дали буксува с него.
                          Буталото ако блокира - може. И евентуално успокоителят. Но щом имаш омасляване ... А и тези неща е трябвало да ги хванат в сервиза. Все пак затова си влезнал ... и с това излезнал. Независимо кой сервиз е

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            С какъв сетъп е тази кола в момента?
                            Какво значение има какъв е сетъпа?

                            Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
                            Колега от Ланча форума кара и в момента с моя мод и няма такива оплаквания.
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Няма значение
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X