Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариант за съединител на 2.4 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ами не беше ментак. Валео си е хубаво. От аутохит.

    И не е дърпал нищо. Той няма теглич. Но кара само в бууст с педала до ламарината.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      А немое ли сам да си запалиш съединителя 1-2 пъти,оттма нататък всичко е ясно.Аз така направих,ама при 159 на задна е много лесно,първо на един баир,после на един висок бордюр и ае у кофата....................

      П.С.При мен не стана ясно,дали не беше и от други неща де,но тях ги отстранихме на време
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        Калпав матриал ползват явно производителите. Помните ли на предния италфест в Лесново 2008, на майсторското шофиране,бях дал боксера на Надя да участва и тя запали съединителя .
        И до ден днешен съм със същия съединител.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Само информативно - с ори софта също буксува, но не толкова осезателно.
          Има ли вариант омасляването да идва откъм скоростната кутия?

          Comment


          • #35
            Ако маслото в скоростите изтича, можеш да го провериш... Скоростната кутия на жетедето си има щека за масло, ама къде е завряна и как се проверява явно е една от "най-великите" идеи на конструкторите му... Все пак не е невъзможно да го направиш.
            Иначе си мисля, че и откъм кутията има някакъв семеринг на нейния вал, но не знам със сигурност (а и няма нужда, тук има батки дето знаят)...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
              Само информативно - с ори софта също буксува, но не толкова осезателно.
              Има ли вариант омасляването да идва откъм скоростната кутия?
              Има естествено,но така само се гадае............
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #37
                Знам за щеката, лошото при мен е, че скоро сменях полуоски и монтьорите ми изтуриха маслото на цимента, та се наложи да слагам ново и ако само просълзява едва ли ще се отрази значително на щеката. Ще проверя все пак.
                П.С. Вече имам телефона на Нено от Вентура и ще му звънна евентуално да се разберем кога да ида.
                Last edited by D. Stanev; d.m.y г., 17:11.

                Comment


                • #38
                  В сравнение с другата опция (да свалиш кутията) определено наблюдение върху нивото на маслото чрез щеката си струва труда...

                  Comment


                  • #39
                    Аз казах преди кой е най-сигурния вариант. Вкарва се колата на подемник или канал и се маха ламарината която скрива маховика долу на кутията между нея и картера. За да буксува от масло там трябва да има локвичка за да го завихри и да го вкара при феродото някак. Локвичка обаче няма как да има тъй като ламарината не е херметизирана към кутията и маслото ще бяха на вън. Другото което е, че като се върти маховика и съединителя те изхвърлят на вън. Не може маслото от вън да влиза към центъра. Но стига разсъждения. Просто махни ламарината и виж какво става вътре.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз казах преди кой е най-сигурния вариант. Вкарва се колата на подемник или канал и се маха ламарината която скрива маховика долу на кутията между нея и картера. За да буксува от масло там трябва да има локвичка за да го завихри и да го вкара при феродото някак. Локвичка обаче няма как да има тъй като ламарината не е херметизирана към кутията и маслото ще бяха на вън. Другото което е, че като се върти маховика и съединителя те изхвърлят на вън. Не може маслото от вън да влиза към центъра. Но стига разсъждения. Просто махни ламарината и виж какво става вътре.
                      Понякога има и невъзможни неща. За теча върху феродото от семеринга на коляновия вал съм го виждал с очите си Добре че не беше попило маслото във феродото та мина само с бърсане, смяна на семеринга и газ

                      П.С. Не правеше локвички и никои не предполагаше че от това може да е проблема.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        Понякога има и невъзможни неща. За теча върху феродото от семеринга на коляновия вал съм го виждал с очите си Добре че не беше попило маслото във феродото та мина само с бърсане, смяна на семеринга и газ

                        П.С. Не правеше локвички и никои не предполагаше че от това може да е проблема.
                        Е кааак виждал съм десетки пъти протекли проходни болтове на маховика
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #42
                          Това което го пише Чистача беше на мойта кола. Сменен съединител с усилен и след 10 000км боскува от 4-та на горе. И тогава се развиваха всякакви теории, но накрая се оказа протекъл семеринг като външно нямаше никакви белези за това. Та смених семеринга, обезмаслих феродовия диск и притискателя и от тогава си карам 50 000 безгрижно. Та докато не отворите да видите какво става само си ляляте глупости.

                          Comment


                          • #43
                            Колеги, има развитие по въпроса с буксуването (макар и чак сега) - миналата седмица смених маховик и съединител и... те си бяха наред?!!! Семерингата също, но я смених и нея. Сега съм с ново махо и нов съединител и... проблемът се оказа в долната помпа ...и сега имам съединител и махо за продан

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от D. Stanev Покажи съобщение
                              Колеги, има развитие по въпроса с буксуването (макар и чак сега) - миналата седмица смених маховик и съединител и... те си бяха наред?!!! Семерингата също, но я смених и нея. Сега съм с ново махо и нов съединител и... проблемът се оказа в долната помпа ...и сега имам съединител и махо за продан
                              Мдаа, при мен беше подобно положението, само колата различна и не съм сменял маховик. Но чисто нов съединител, сменяна долна помпа и пак буксуваше. Смених долна, гора и маркучето между тях и всичко си дойде на мястото. Май най-много мизерии прави маркуча, щото ако помпите не са наред, ще включва трудно скорости, но ще върви, обаче маркуча като се запуши задържа на практика на полусъединител
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 23:00.

                              Comment

                              Working...
                              X