Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на предни дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
    Защо ще стане така..? Виждал ли си така износен диск..?
    Виждал съм на разни спортни автомобили с големи джанти на който диска се вижда от километри , как се са се получили като канали(пътища) и винаги съм се чудил от какво може да се получава .
    Та логически достигам до това заключение - дупките "ядат" прекалено меката накладка и в тази област диска остава по висок отколкото в останалата вече износена.

    Не казвам да слагаме твърди пълни със стружки накладки , а по скоро да не са сред онези най-меките и "графутени"
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #17
      Нз каква е колата, но ако съдя по профила ти, и е за бравото, не слагай спортни диксове/ накладки, няма смисъл.
      Не бих сложил наряззани, перфорирани дискове по мои съображения. Сложи си хубав плътен диск на Брембо например. Накладките на ЕБС са страхотни. Тъкмо утреси вземам моите за 159-ката от еконта. Пристигнаха от Англия.
      Но за моята 2.4 210кс препоръчват ред стаф, мисля, че ти си перфектен за ultimax, black stuff.
      На 156-цата съм ползвал само накладки parmafuse, адски доволен, сменям ги на 30-35-40к км, меки, спират си добре, не износват диска както твърдите накладки.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Ами колата е Браво , въпроса е че с накладките съм минал от Феродо през АТЕ (галфер щампа на самата накладка) и 2 вида Текстар и с накладките нямам проблем откъм прегряване. Лошото е,че след няколко хубави спирания обикновените дискове едни стандартни най-вероятно оригинални и едни чисто нови взимах Феродо FDB и двата вида дискове стават лилави доста бързо. След като се покарат при почти нормално каране 5-6 хил.км са за шлайф щото бият. То след 3 шлайфа диска е на минимума и пак са за смяна.

        Comment


        • #19
          Плътен диск брембо + накладки Ebc ultimax, green, red stuff. Ако колата е около 100кс си вземи ultimax, ако е доста нагоре от другите.
          За дискове брембо, има няколко в платени, които предлагат всякакви части, може да ти предложи цена на истински такива:
          - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=67905
          - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73580
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            Ако колата е около 100кс си вземи ultimax, ако е доста нагоре от другите.
            По-скоро въртящия момент трябва да се гледа когато се разсъждава по този начин за спирачките...
            Имам кола, която е 60 коня, но в завода са преценили и са и сложили вентилирани дискове, колкото на 156-ца с 2.0 ТС, предполагам се сещаш защо...

            ПС (за да стане по-ясно): Недозавиване е да удариш мантинелата с предницата, презавиване е да удариш мантинелата със задницата, конските сили показват колко силно се удряш в мантинелата, а нютонметрите показват колко далеч закарваш мантинелата след като я изкъртиш.
            Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 09:14.

            Comment


            • #21
              Абе щом от ЕБС, ми дадоха избор между black suff и red stuff, като ми казаха, как да си избере според зависи от стила накаране !
              За 159-та говорим, там въртящият момент не е малък!!
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Не ме разбра. Просто казах, че когато разсъждаваме по начина, по който ти започна относно спирачките, по-важното е въртящия момент. Не съм казвал, че не си прав.

                Comment


                • #23
                  Ами аз сложих на 155-цата Steinhof sport - перфорираните отпред за отзад не съ,м сигурен перфорирани ли бяха или плътни с накладки TRW и спира зверски добре (тествано включително и на Калояново) в нито един момент не съм почувствал , че са загрявали или съм имал по- слабо спиране. Аз съм карал с големи скорости и съм натискал здраво и по магистрали.
                  2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                  CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                  Comment


                  • #24
                    Кои са тия Щейнхоф (или както се пишат)? За какво се борят?
                    Я по-сериозно.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Кои са тия Щейнхоф (или както се пишат)? За какво се борят?
                      Я по-сериозно.
                      Steinhof Company is a brake pads supplier for FIAT AUTO POLAND dealer network and it possesses suitable references. It is very important argument confirming the high quality of our linings.

                      ---------- Post added at 11:14 ---------- Previous post was at 11:13 ----------

                      Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                      Ами колата е Браво , въпроса е че с накладките съм минал от Феродо през АТЕ (галфер щампа на самата накладка) и 2 вида Текстар и с накладките нямам проблем откъм прегряване. Лошото е,че след няколко хубави спирания обикновените дискове едни стандартни най-вероятно оригинални и едни чисто нови взимах Феродо FDB и двата вида дискове стават лилави доста бързо. След като се покарат при почти нормално каране 5-6 хил.км са за шлайф щото бият. То след 3 шлайфа диска е на минимума и пак са за смяна.
                      Как караш бе човек , 5-6 к на диск
                      Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                        Steinhof Company is a brake pads supplier for FIAT AUTO POLAND dealer network and it possesses suitable references. It is very important argument confirming the high quality of our linings.
                        Уау.
                        Демек какво означава това?
                        Че всички полски Фиати излизат с накладки Steinhof?
                        Ама кой е този полски Фиат?
                        Демек какво искаш да ми кажеш с едно изречение намерено в нета, което дори го няма на трудно откриваемия собствен сайт на Стейнхоф?

                        Пак да питам кои са тия и за какво се борят?

                        Аз знам за какво се борят - да си надупчат дисковете и някой балък като види цената за "спортен" диск и да си мисли, че е на далавера.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #27
                          бе не знам, ама накладките им ти ги търсят по номер на simer ....
                          за какво се пънат с тия "спортни" дискове като е пределно ясно че са бюджетни спирачки.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                            Уау.
                            Демек какво означава това?
                            Че всички полски Фиати излизат с накладки Steinhof?
                            Ама кой е този полски Фиат?
                            Демек какво искаш да ми кажеш с едно изречение намерено в нета, което дори го няма на трудно откриваемия собствен сайт на Стейнхоф?

                            Пак да питам кои са тия и за какво се борят?

                            Аз знам за какво се борят - да си надупчат дисковете и някой балък като види цената за "спортен" диск и да си мисли, че е на далавера.
                            Е това съм го копирал от сайта им бре колег...
                            Ти карал ли си с тях или само си пишем и нареждаме както си знаем по типично български .....
                            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                              Е това съм го копирал от сайта им бре колег...
                              Ти карал ли си с тях или само си пишем и нареждаме както си знаем по типично български .....
                              Еми, че аз съм си българин, най-вероятно.
                              Значи ще си се държа като такъв, лошо няма.

                              А е нормално да не съм карал с тях. Няма сила на света, която да ме накара да карам с тях, при положение, че за малко повече пари ще вземеш нещо истинско...

                              п.п. Някой има ли снимка на перфорираните им дискове (двата - ляв и десен) един до друг?
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #30
                                В крайна сметка взех най-скъпото от предложените дискове - АТЕ power disc -113лв/бр. Реших да не рискувам пак с евтини дискове.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X