Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на предни дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    за дискове специално аз карам с AP става 2 години и нямам никакви проблеми с криво или нещо такова,но пък за сметка на това не случих на накладки.
    като взех дисковете сложих нови Делфи накладки и за 2к км взеха да ми ядът от диска,а на накладките им нямаше нищо,че и свиреха и скърцаха и квото се сетите при натискане. Сега съм с Ремза,ам и те си поскърцват и ми писна,та си поръчах Брембо да ги видим и тях
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #62
      Аз си купих Zimmermann дискове и си сложих Феродо, не след дълго ги изхвърлих, защото започнаха да свирят и колата не спираше.. Вече съм с втори или трети к-кт Ате (които вътре са Галфер) на същите дискове, а те са вече на 40000++км и имат леки цепки. Дисковете постоянно придобиват цветовете на дъгата, но Ате-то не просвирва и грам. Студени, топли - спират по един и същи начин.
      sigpicex
      147Q2
      300bhp/606nm
      Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

      Comment


      • #63
        Да ъпнеме малко темата - тия дни ми се върти из главата една идея да сменя предните и задните накладки с EBC Yellow stuff . Някакви мнения тука от ползвали ги хора има ли, че рових по други форуми и са много доволни хората. Да подчертая ,че като колата ми е 103к.с не значи че не ми се налага често и рязко спиране, много са интересни някои хора като кажат ми то ти е слаба колата защо са ти яки спирачки? То веднъж да ти се наложи да спреш както трябва и хубавите спирачки са си заслужили парите.

        Comment


        • #64
          Първо не знам дали предлагат жълто ЕБЦ за твоите апарати, но съм почти 99.9% сигурен, че най-много да има зелено...Което така или иначе според мен ще ти е предостатъчно, и то само от пред. Задни може да сложиш обикновеното улитмакс
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #65
            Отзад съм с апарати от Купе турбо, отпред са от 1.8/1.9 , проверено е има ги и за отпред и за отзад жълтите, и цената им е много добра. Отзад искам хубави да са накладките понеже имам кантар и мога да си ги настройвам повече или по-малко да хващат.

            Comment


            • #66
              Хах интересно Сега погледнах и наистина има за тези апарати жълто ЕБЦ, а червеното са го махнали Аз лично си взех преди месец червено за Фиата, но тогава не предлагаха жълто за "малките апарати", а само за 4 буталните от Купе 20в турбо...
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #67
                Въпроса с накладките беше забавен заради добрата работа на Текстар-а отпред, НО се появи едно свирукане от накладките и при сваляне се установи че и 4-те предни накладки са започнали да се разлепва феродото от подложката. Това ми се случва на втори комплект Текстар отпред по един и същ начин. Само аз ли имам тоя проблем с Текстар , защото на няколко познати с тая марка на единия дисковете (чисто нови бяха с накладките заедно) вече имат солиден ръб ,а накладките не са се изтрили грам а се ронят с пръст.
                В момента отпред сложих едни АТЕ дето ги бях пенсионирал , но временно ще свършат работа. Иначе се колебая между EBC Greenstuff и EBC Yellowstuff ,разликата в цената за комплекта предни е около 15лв и не е фактор в избора. За жълтата серия някои хора дето я ползват казват че спира перфектно от студена до гореща, други казват че на студена не спира...

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                  Въпроса с накладките беше забавен заради добрата работа на Текстар-а отпред, НО се появи едно свирукане от накладките и при сваляне се установи че и 4-те предни накладки са започнали да се разлепва феродото от подложката. Това ми се случва на втори комплект Текстар отпред по един и същ начин. Само аз ли имам тоя проблем с Текстар , защото на няколко познати с тая марка на единия дисковете (чисто нови бяха с накладките заедно) вече имат солиден ръб ,а накладките не са се изтрили грам а се ронят с пръст.
                  Моите предни Текстар бяха точно така - разлепени, а за 40 000 км /толкова съм ги карал аз, а преди това предния собственик колко идея нямам/ не бяха много износени, дори напротив. Най-лошото, че вътрешните накладки бяха изяли диска на петна и лягаха на 1/3 от площта.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                    Да ъпнеме малко темата - тия дни ми се върти из главата една идея да сменя предните и задните накладки с EBC Yellow stuff . Някакви мнения тука от ползвали ги хора има ли, че рових по други форуми и са много доволни хората. Да подчертая ,че като колата ми е 103к.с не значи че не ми се налага често и рязко спиране, много са интересни някои хора като кажат ми то ти е слаба колата защо са ти яки спирачки? То веднъж да ти се наложи да спреш както трябва и хубавите спирачки са си заслужили парите.
                    Значи колега там кадето е писал дигиталния колега не остава много за писане ,ма понеже не споменаваш каква е колата ,и по мое мнение ,ако е под 1000 коня,и не прави 400 метра под 10 секунди,спокоино можеш да пристъпиш в първия магазин за авто части и да си купиш най ефтините накладки,и дискове.Ако имаш малко повече време,може да си вземеш феродо от Шкода Европа,и да си го изправиш на фреза,после си ковеш накладките,и пеи сърце.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #70
                      Според мене дори на кола 60 коня трябва да има достатъчно добри спирачки. А пък аз обичам като ми се наложи да спра да знам че ще се получи, затова гледам да не пестя от гуми, окачване и спирачки. По-добре е да имаш добри спирачки и да не ти се наложи да ги използваш,отколкото да ги нямаш и да ти потрябват

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                        Според мене дори на кола 60 коня трябва да има достатъчно добри спирачки. А пък аз обичам като ми се наложи да спра да знам че ще се получи, затова гледам да не пестя от гуми, окачване и спирачки. По-добре е да имаш добри спирачки и да не ти се наложи да ги използваш,отколкото да ги нямаш и да ти потрябват
                        Абсолютно си прав колега никога не се знае,и компромиси с гуми ,и спирачки не се правят никога,при това положение ,може да се ориентираш към керамични спирачки ,може да ползваш от Ауди RS6,ма не от сериината версия,а от RS6 ceramic или от Ферари F430 според мене тези от Ферари ще е по лесно да присадиш понеже все пак е италиянска кола,ако пак подчертавам става въпрос за бравото от аватара,ако се касае за голф или друга немска техника,мисля че тези от Ауди ще са за предпочитане.После понеже апаратите са доста големи ,трее да монтираш и джанти над 18 цола,ма при положение ,че държиш на сигурността,най добре 20 цола.Лошото е ,че при избора на гуми,ако държиш,да са рамфлаит,то Мишелин не ги предлага,и остава да се задоволиш с друга марка.Надявам се да съм бил от полза.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #72
                          Не разбрах защо си саркастичен- ти ли ми плащаш частите и консумативите за да имаш претенции какви слагам? На мен безопасността ми и на тези около мене не струва 60,80 или 100лв за накладки ,които ще ползвам поне 2 години ,ако ти си така съжалявам за което.

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                            Не разбрах защо си саркастичен- ти ли ми плащаш частите и консумативите за да имаш претенции какви слагам? На мен безопасността ми и на тези около мене не струва 60,80 или 100лв за накладки ,които ще ползвам поне 2 години ,ако ти си така съжалявам за което.
                            Не съм саркастичен ма за кола като бравото от аватара дали ще сложиш от 60 лева или от 600 лева е същата работа,ако държиш на качество ,няма какво да питаш пристъпваш и купуваш най скъпите,ако не ти е зор ,най ефтините,или изправяш феродо от Шкода Европа,другата крайност,е керамика от Ферари.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #74
                              Колегата Николов е прав няма смисъл от кой знае какви накладки. Освен това и самата накладка сама по себе си няма как да ти подобри спирането, че ти да го усетиш. Аз си взех нарязани и дупчени дискове, които комбинирах с едни накладки Steinhoff така вече има разлика, а ако се комбинират и с едни хубави спирачни апарати ще е друго, но това вече ако има някакъв силов тунинг по мотора.
                              ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                                Колегата Николов е прав няма смисъл от кой знае какви накладки. Освен това и самата накладка сама по себе си няма как да ти подобри спирането, че ти да го усетиш. Аз си взех нарязани и дупчени дискове, които комбинирах с едни накладки Steinhoff така вече има разлика, а ако се комбинират и с едни хубави спирачни апарати ще е друго, но това вече ако има някакъв силов тунинг по мотора.
                                Може да са малко грамотните хора в този форума ,ма колегата доказва,че все пак ги има.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X