Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на предни дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ами ако има значение отпред съм с по-големи апарати с вентилирани Ate power disc , отзад с Brembo max ( вместо барабани) , серво и т.н дреболии са от Браво 2.0 . Мисля,че съм направил достатъчно за да не ползвам накладки от 25лв. Ако не сте пробвали как спират различните накладки ,това обяснява защо пишете за коване на феродо и разни евтинджоси. Ами то както сте тръгнали ако ви се разтропат шарнирите пълнете ги с Капчица че няма смисъл и е скъпо да се сменят/рециклират като хората. И вие уж сте почитатели на италиянските автомобили...

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
      Ами ако има значение отпред съм с по-големи апарати с вентилирани Ate power disc , отзад с Brembo max ( вместо барабани) , серво и т.н дреболии са от Браво 2.0 . Мисля,че съм направил достатъчно за да не ползвам накладки от 25лв. Ако не сте пробвали как спират различните накладки ,това обяснява защо пишете за коване на феродо и разни евтинджоси. Ами то както сте тръгнали ако ви се разтропат шарнирите пълнете ги с Капчица че няма смисъл и е скъпо да се сменят/рециклират като хората. И вие уж сте почитатели на италиянските автомобили...
      Колега не ни разбирай криво ти значи си направил всичко необходимо за спирането ,ма според мене трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
        Според мене дори на кола 60 коня трябва да има достатъчно добри спирачки. А пък аз обичам като ми се наложи да спра да знам че ще се получи, затова гледам да не пестя от гуми, окачване и спирачки. По-добре е да имаш добри спирачки и да не ти се наложи да ги използваш,отколкото да ги нямаш и да ти потрябват
        Преди бях с накладки и дискове АТЕ и колата въобще не спираше.
        Сега съм с дискове:
        продупчен steinhof отпред
        нормално brembo отзад
        И EBC green във всички спирачни апарати.
        Колата спира много добре в тази комбинация.
        Ако сега трябваше да купувам дискове и накладки : пак щях да взема EBC green , но за дискове щях да взема EBC ultimax или някакви други нарязани. Продупчените са за гъзария, най-добро спиране дават нарязаните.
        Green серията е за градско каране, червените им трябва малко загряване и зимата на -10 е проблем ... жълтите са за писта.
        ...

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          Колега не ни разбирай криво ти значи си направил всичко необходимо за спирането ,ма според мене трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
          Уникално е
          Това,отива директно в подписа ми!
          Трябва да ги съчетаем с моето:

          Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          ..... На 13г. дръгел,вместо масло,пикня от сфинкса на фараона да сложиш все тая.
          ...
          Last edited by Linkestis; d.m.y г., 00:32.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
            Да ъпнеме малко темата - тия дни ми се върти из главата една идея да сменя предните и задните накладки с EBC Yellow stuff . Някакви мнения тука от ползвали ги хора има ли, че рових по други форуми и са много доволни хората. Да подчертая ,че като колата ми е 103к.с не значи че не ми се налага често и рязко спиране, много са интересни някои хора като кажат ми то ти е слаба колата защо са ти яки спирачки? То веднъж да ти се наложи да спреш както трябва и хубавите спирачки са си заслужили парите.
            Колега с това жълто ЕБЦ не само, че няма да подобриш спирането си, ами направо ще го унищожиш. Колегата Драго ти е обеснил защо - имат си температурна скала. От тук е продиктуван и саркастичния коментар и на колегата Никола 59, който ти обеснява, че всяка накладка над средния клас ще ти е напълно достатъчна да си спираш като "пич". И още нещо, това, че хората не карат с жълто ЕБЦ не означава, че не са фенове на италианските автомобили, а са малко технически по-грамотни от теб.

            п.с. И при мен се случи с накладки Текстар, да се разлепи феродото.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
              Колега с това жълто ЕБЦ не само, че няма да подобриш спирането си, ами направо ще го унищожиш. Колегата Драго ти е обеснил защо - имат си температурна скала. От тук е продиктуван и саркастичния коментар и на колегата Никола 59, който ти обеснява, че всяка накладка над средния клас ще ти е напълно достатъчна да си спираш като "пич". И още нещо, това, че хората не карат с жълто ЕБЦ не означава, че не са фенове на италианските автомобили, а са малко технически по-грамотни от теб.

              п.с. И при мен се случи с накладки Текстар, да се разлепи феродото.
              Ама сте пичове тука, нищо чудно че хората спират да пишат. Как без да ме познавате решихте че сте по-грамотни технически от мене? Май и в тоя форум процъфтява само раздел Общи приказки и по-специално грамотни теми като тая за фолиото... така бягат хората от форумите...

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщение
                Преди бях с накладки и дискове АТЕ и колата въобще не спираше.
                Сега съм с дискове:
                продупчен steinhof отпред
                нормално brembo отзад
                И EBC green във всички спирачни апарати.
                Колата спира много добре в тази комбинация.
                Ако сега трябваше да купувам дискове и накладки : пак щях да взема EBC green , но за дискове щях да взема EBC ultimax или някакви други нарязани. Продупчените са за гъзария, най-добро спиране дават нарязаните.
                Green серията е за градско каране, червените им трябва малко загряване и зимата на -10 е проблем ... жълтите са за писта.
                Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщение
                Колега с това жълто ЕБЦ не само, че няма да подобриш спирането си, ами направо ще го унищожиш. Колегата Драго ти е обеснил защо - имат си температурна скала. От тук е продиктуван и саркастичния коментар и на колегата Никола 59, който ти обеснява, че всяка накладка над средния клас ще ти е напълно достатъчна да си спираш като "пич". И още нещо, това, че хората не карат с жълто ЕБЦ не означава, че не са фенове на италианските автомобили, а са малко технически по-грамотни от теб.

                п.с. И при мен се случи с накладки Текстар, да се разлепи феродото.
                Колега с Браво ,ние тука сме Алфисти ,а не фенове на италиянските коли,това са две много различни неща.После виж какво се ти написали двамата колеги по горе и там ще намериш отговорите на всички твой въпроси.Ако имаш после още съмнения ,не се чуди ми мятай една керамика от F430 и си ти до момента ,за разлепена керамика несъм чул.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                  Ама сте пичове тука, нищо чудно че хората спират да пишат. Как без да ме познавате решихте че сте по-грамотни технически от мене? Май и в тоя форум процъфтява само раздел Общи приказки и по-специално грамотни теми като тая за фолиото... така бягат хората от форумите...
                  На мои си алф съм слагал едно време и Ате и Брембо (говоря за преди повече от 3-4 години) и разни там маркови накладки и тн... В момента е с наи-нормални заводски дискове и накладки от 30лв и нестига че дори незнам марката им ами са вече и тотално износени...
                  Преди 1-2 месеца бях на преглед и там в пункта след като минах валците се оказа, че спира по-добре от коли след 2005-та производство...
                  Ако искаш сигурност на пътя при спиране си провери за разлика в спирачното усилие м-у различните колела състоянието на маркучи, тръбички регулатори и тн!
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    На мои си алф съм слагал едно време и Ате и Брембо (говоря за преди повече от 3-4 години) и разни там маркови накладки и тн... В момента е с наи-нормални заводски дискове и накладки от 30лв и нестига че дори незнам марката им ами са вече и тотално износени...
                    Преди 1-2 месеца бях на преглед и там в пункта след като минах валците се оказа, че спира по-добре от коли след 2005-та производство...
                    Ако искаш сигурност на пътя при спиране си провери за разлика в спирачното усилие м-у различните колела състоянието на маркучи, тръбички регулатори и тн!
                    Ето колега виж как лека полека ,има момчета кадето са наясно и ти казват как е хавата,а ти се сърдиш,няма смисъл да се сърдиш трее малко да почакаш.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment

                    Working...
                    X