If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги, сдобих се с 4 МОМО фланеца на доста смешна цена, но докато ги сваляха в моргата счупиха единия. Някой може ли да даде съвет дали ще имам проблем с баланса и евентуално как може да се оправи...
Jet Black E46 M3 ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT
П.П. Замисля ли ли сте се за фланци от текстолит. В пъти по леки са от метала. Ползвам такива на другата кола и смея да кажа че съм много доволен. Дебелината им е 25 мм. Може би са на около 7 или 8 години вече. Не са мръднали.
алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
На око не мога точно да определя размера на въпросния фланец, но ако приемем, че е 120 мм в диаметър и липсващото парче тежи 20 грама, сметките показват, че срещуположното на счупеното парче при скорост около 120 км/ч, ще породи центробежна сила, съответно биене от около 1,34 кг. , което предполагам ще се усети като биене.
Хора ...осъзнайте се.....какви са тия глупости които бръштолевите....изрежи това-онова.....20-се грама от тук 20 от там,диаметрално незнам си какво...
Що направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.
Щом няма парче значи не е добре.Нещата опират до "площ" която е нужна,за да се прилепи джантата до главината максимално,за да се предава движението на колелата както е изчислено.......там от "некакви" си инженери.
Не виждам смисъл повече да замотавате човека с глупости.
Напълно прави си, обаче тая площ за която говориш се намира в центъра около централния отвор - това, което го съветваме да реже и да маха е украса точно на тия фланци...
Comment