Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за фланци

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за фланци

    Колеги, сдобих се с 4 МОМО фланеца на доста смешна цена, но докато ги сваляха в моргата счупиха единия. Някой може ли да даде съвет дали ще имам проблем с баланса и евентуално как може да се оправи...

    Jet Black E46 M3
    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

  • #2
    За баланса е малко вероятно да има проблем,но нее изключено. Иначе ако си пазиш парчето могат да го заварят
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      За съжаление беше счупено на 2 и имам само едното парче, явно ще трябва да мина на баланс машина тези дни да го видиме.
      Jet Black E46 M3
      ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
      Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

      Comment


      • #4
        Според мен най-добре е да изрежеш и другите 3 парчета между дупките, и без това едното е счупено.
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
          Според мен най-добре е да изрежеш и другите 3 парчета между дупките, и без това едното е счупено.
          +1...
          Даже ако има как да ги изрежеш и 4-те ще е най-перфектно...

          Comment


          • #6
            А защо не само противоположното да изреже само.

            Поздрави

            П.П. Замисля ли ли сте се за фланци от текстолит. В пъти по леки са от метала. Ползвам такива на другата кола и смея да кажа че съм много доволен. Дебелината им е 25 мм. Може би са на около 7 или 8 години вече. Не са мръднали.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
            алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

            Comment


            • #7
              И аз мисля, че рязането на срещуположното парче е достатъчно.

              Означената част от отливката не води ли до дебалансиране на колелото?



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Като се отреже срещуположното защо си мислите, че ще се балансира?
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Защото отнемането на еднакви маси с центрове отстоящи на едно и също разстояние от центъра и диаметрално-противоположни не променя баланса.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Утре ще го пробвам
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      На око не мога точно да определя размера на въпросния фланец, но ако приемем, че е 120 мм в диаметър и липсващото парче тежи 20 грама, сметките показват, че срещуположното на счупеното парче при скорост около 120 км/ч, ще породи центробежна сила, съответно биене от около 1,34 кг. , което предполагам ще се усети като биене.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        +1...
                        Даже ако има как да ги изрежеш и 4-те ще е най-перфектно...
                        Това имах предвид - счупеното + другите 3.
                        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          И аз мисля, че рязането на срещуположното парче е достатъчно.

                          Означената част от отливката не води ли до дебалансиране на колелото?

                          Точно като го гледах фланеца и аз това се зачудих, но не съм много на ти с физиката....
                          Jet Black E46 M3
                          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                          Comment


                          • #14
                            Хора ...осъзнайте се.....какви са тия глупости които бръштолевите....изрежи това-онова.....20-се грама от тук 20 от там,диаметрално незнам си какво...
                            Що направо не подложи по една гайка М14 от вътрешната страна на всеки болт и няма да дебалансира нищо......и ще изнесе колелото с колко си иска.
                            Щом няма парче значи не е добре.Нещата опират до "площ" която е нужна,за да се прилепи джантата до главината максимално,за да се предава движението на колелата както е изчислено.......там от "некакви" си инженери.
                            Не виждам смисъл повече да замотавате човека с глупости.

                            Ако съм обидил някой-извинявам се предварително.
                            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                            Comment


                            • #15
                              Напълно прави си, обаче тая площ за която говориш се намира в центъра около централния отвор - това, което го съветваме да реже и да маха е украса точно на тия фланци...

                              Comment

                              Working...
                              X