Известие

Collapse
No announcement yet.

Руски тест на масла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Руски тест на масла

    Ето на какво попаднах........
    http://bmwservice.livejournal.com/27699.html
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

  • #2
    Аз ли съм тъп, че не мога да разбера извода от теста?

    Comment


    • #3
      SELENIA STAR SAE 5W40 ALFA ROMEO Загущение.
      Това е извода де.... "загущение" - става на мармалад,
      сгъстява се. Пише, че ще допълнят с коментар, а сега се ориентирай по светлите картинки. По-светло = по-добро.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #4
        е кое е най-добре според теб и кое най-зле и каква е гаранцията, че в България ще си купиш читаво масло според мен клони към невъзможно само ментета

        Comment


        • #5
          Тестът е загряване на масла до над 380°С в някакви колби - същото е да тестваш здравината на стъклопакета вкъщи с 10кг чук. Такива температури на маслото в двигателя няма т.е. абсолютно безсмислен тест, освен това има много други показатели на които не е отделено никакво внимание.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #6
            Пълна смехурия е тоя тест за мен!
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
              SELENIA STAR SAE 5W40 ALFA ROMEO Загущение.
              Това е извода де.... "загущение" - става на мармалад,
              сгъстява се. Пише, че ще допълнят с коментар, а сега се ориентирай по светлите картинки. По-светло = по-добро.
              И накрая излиза, че лукойлското масло е No.1! Ха!
              156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
              Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                Тестът е загряване на масла до над 380°С в някакви колби - същото е да тестваш здравината на стъклопакета вкъщи с 10кг чук. Такива температури на маслото в двигателя няма т.е. абсолютно безсмислен тест, освен това има много други показатели на които не е отделено никакво внимание.
                И все пак някои масла са се справили, което малко или много означава нещо
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Тестът е загряване на масла до над 380°С в някакви колби - същото е да тестваш здравината на стъклопакета вкъщи с 10кг чук. Такива температури на маслото в двигателя няма т.е. абсолютно безсмислен тест, освен това има много други показатели на които не е отделено никакво внимание.
                  А каква ли е температурата на маслото по цилиндрите в обороти , иначе да в картера едва ли е 380 градуса
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    А каква ли е температурата на маслото по цилиндрите в обороти , иначе да в картера едва ли е 380 градуса
                    В цилиндрите масло няма, зад цилиндрите има антифриз - ама и зад цилиндрите антифриз не е 380 градуса - споко


                    По скоро теста за масла да е заради шофьори като този: http://avto-moto.eu/2047/amerikanka-kara-220-kilometra-na-parva-skorost/
                    Last edited by pininfarina; d.m.y г., 21:20.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      май не се изразих много точно. Имам предвид като се движи буталото и по стените на цилиндъра ( не в горивната камера) масленият слой се нагрява доста след детонацията на сместа.
                      Не знам дали ме разбрахте
                      А това с американката е .. мале мале Те верно не могат да карат с ръчни скорости ама чак толкова :Д
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                        май не се изразих много точно. Имам предвид като се движи буталото и по стените на цилиндъра ( не в горивната камера) масленият слой се нагрява доста след детонацията на сместа.
                        Не знам дали ме разбрахте
                        А това с американката е .. мале мале Те верно не могат да карат с ръчни скорости ама чак толкова :Д
                        Там говорим за температури над 2000 градуса, затова че пак не е актуален теста
                        Last edited by pininfarina; d.m.y г., 21:30.
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #13
                          Според мен за да е завършен теста трябва да го замразят на минус 200°С и да проверят дали се реже на филийки Има си показатели има си методи на изпитване и т.н. Само, че за да ги осмислиш трябва да имаш задълбочени познания, каквито повечето хора нямат(и себе си ще сложа в това число) щото това не е като да гледаш картинки в нета. Та някаква смислена информация за масло изглежда ето така:
                          Attached Files
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Според мен за да е завършен теста трябва да го замразят на минус 200°С и да проверят дали се реже на филийки Има си показатели има си методи на изпитване и т.н. Само, че за да ги осмислиш трябва да имаш задълбочени познания, каквито повечето хора нямат(и себе си ще сложа в това число) щото това не е като да гледаш картинки в нета. Та някаква смислена информация за масло изглежда ето така:

                            Напълно съм съгласен с теб!
                            sigpic
                            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                            Comment


                            • #15
                              Моето лики моли изглежда добре
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X