Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Почистване на двигател

    http://www.youtube.com/watch?v=iQNSCnpxqcM
    Въпросната технология е на осмата минута от клипа и ме интересува някой в София предлага ли такава услуга?
    Поздрави!

  • #2
    Почти същия ефект имат и някои добавки за гориво, както и директното пръскане на вода с пулверизатор в дроселовата клапа.

    Второто е лично тествано и от ауспуха започват да излизат парченца нагар. След 15 минутно пръскане с вода на частично отворен дросел и двигател работещ на 2500 оборота, и загрят до нормална температура с поглед през свещите се вижда разликата преди и след. Буталата са измити

    Вместо вода има препарати които вършат работата по-добре и по-бързо. Най-често представляват спрей с маркуч който се пръска по време на работа на двигателя в условията които съм написал по-горе.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Почти същия ефект имат и някои добавки за гориво, както и директното пръскане на вода с пулверизатор в дроселовата клапа.

      Второто е лично тествано и от ауспуха започват да излизат парченца нагар. След 15 минутно пръскане с вода на частично отворен дросел и двигател работещ на 2500 оборота, и загрят до нормална температура с поглед през свещите се вижда разликата преди и след. Буталата са измити

      Вместо вода има препарати които вършат работата по-добре и по-бързо. Най-често представляват спрей с маркуч който се пръска по време на работа на двигателя в условията които съм написал по-горе.
      И аз това с водата съм го чувал, но никога не съм го виждал...

      Comment


      • #4
        А аз съм го правил няколко пъти дори. След процедурата зад колата има купчинка парченца нагар колкото оризови зърна. Трябва обаче да се поддържат 2500 оборота поне защото мотора започва да работи нестабилно. Понякога дори се загубват цилиндри за момент когато пулверизатора не разпрашава достатъчно ситно, но не е проблем. Само трябва да се внимава да не изгасне мотора, че после трудно запалва И след като свърши водата или спреш да пръскаш оставяш мотора да работи на 2500 оборота докато си изчисти работата.

        След процедурата мотора започва да работи по-тихо и плавно
        Last edited by oem; d.m.y г., 20:29.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Toва става ли на дизел?
          Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
          ex. Fiat Stilo 1.6 16v

          Comment


          • #6
            Ники ,а какво се случва с катализатора и ламбда сондата след излизането на толкова гадости през изпускателната система,че идеята Кефи за почистването,ама далои няма да е малко беля на главата,ако мотора е доста зацапан.
            Виждал съм мотори с много гняс и по всмукателните клапани извън камерата - погледнато през всмукателя.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Ники, водата чешмяна ли е , дейонизирана ли е, кондензирана ли е? Ако се пръска с пулверизатора чист спирт или първак ракия - за JTS мотора имаше едни снимки с мноооого гняс в смукателните колектори. Тоя спирт ще свърши ли по-добра работа или си трябва вода - по-бавничко, но изпитано. Поздрави.
              Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
              Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
              Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

              Comment


              • #8
                Явно не разбирате ефекта от това. В същност не водата, а нейната пара която се образува в такта на горене изчиства нагара. Нагара омеква и се отлепя много лесно под действието на парата. Парченцата нагар се издухват дори и през катализатора.

                Водата няма да почисти клапаните както някои си помислихте.

                Иначе има и препарати които се ползват с тази цел и ето какво става когато се използва такъв
                http://www.youtube.com/watch?v=coZVpNdJfkw

                Много повече пара и много по-бързо и ефикасно почистване.

                Ето и само с вода: http://www.youtube.com/watch?feature...3k-6Z4w#t=122s

                Този малко прекалява с водата, но общо взето е това
                Last edited by oem; d.m.y г., 22:11.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  колега а тази процедура става ли за прилагане и при дизел или не се препоръчва
                  Last edited by Vasil82; d.m.y г., 12:51.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                  http://vbox7.com/play:mb32a77d3a

                  Comment


                  • #10
                    При дизел абсолютно не. Там няма няма никакъв смисъл, никакво действие и е и опасно.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      мерси за бързия отговор колега
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                      http://vbox7.com/play:mb32a77d3a

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Vasil82 Покажи съобщение
                        колега а тази процедура става ли за прилагане и при дизел или не се препоръчва
                        Имаше едни сладури които си чистеха двигателите с кореселин.Та и аз бях един от тях...ненормална работа.Аз не успях да си потроша двигателя На дизел да го чистиш си е мъка.Затапваш ЕГР-а,сваляш всмукателния колектор и чистиш.другото е бошлав работа.
                        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                        Comment


                        • #13
                          Моите двигатели ги чистя само на магистралата, участък без камери, газ до ламарина и от нагара няма и следа.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Освен да изчистиш последното гърне на печката друг ефект,от газ до ламарина няма
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                              Освен да изчистиш последното гърне на печката друг ефект,от газ до ламарина няма
                              Напротив, отваря ли сме двигатели ей така да видим, когато бяхме хлапета.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X