Известие

Collapse
No announcement yet.

Неравномерно спиране

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Неравномерно спиране

    Не ми се отваряше нова тема за един проблем но може ли някой да ме насочи в правилната посока
    При спиране от висока скорост колата ми тегли надясно, което си е направо опасно.
    На стенда резултатите са следните:
    предно дясно 3.2 кN ляво 2.8 kN
    задно дясно 1.2 кN ляво 1.6 кN
    ръчна спирачка дясно 1.3kN ляво 1.6 кN

    Не добре(запецнал) "саморегулиран??" десен механизъм/с барабани е/ , заминала главна спирачна помпа? или жило на ръчната спирачка

    п.с.
    Предните апарати работят перфектно, обезвъздушени са и накладките са им нови , дисковете също
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

  • #2
    Спирачните маркучи в какво състояние са? Буталцата на апаратите? А дали не изпуска течност от някой апарат? Възможно е и тия "саморегулиращи" тресчотки на барабаните да правят мизерии, ако имаш възможност ги свали, почисти и раздвижи хубаво, тъкмо ще огледаш и задните цилиндърчета.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Течове няма и затова ми е трудно да анализирам данните, едната магистрала е много "слаба" но пък ръчната и тя та затова питам ако има патили да кажат да не се лутам като козел в аптека
      97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

      .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Yon
        Течове няма и затова ми е трудно да анализирам данните, едната магистрала е много "слаба" но пък ръчната и тя та затова питам ако има патили да кажат да не се лутам като козел в аптека
        Ами при мен теглене настрани досега се е получавало от блокирало цилиндърче или изпуснало такова. Веднъж и от блокирало жило на ръчната, само че колата ми е с малко по-различна система на ръчната от тази на 146. Все пак може и жилата да се видят.
        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Yon, приятелю, провери дали нямаш блокирал апарат отпред или цилиндърче отзад. Накладките на блокиралото колело седят по-близо до диска/барабана колелото почва да спира по-от рано. Другият вариянт е да имаш въздух в тези които не спират. Провери като за начало дали някое от колелата грее повече от другите като си карал и си спрял без спирачка. После продължи като провериш дали всички накладки са ти износени еднакво. Може някой от предните апарати да е заял във водачите. Айде успех.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #6
            10Q за съветите
            @Бат Венци , утре ще отворя задния барабан. Очаквам блокирал отворен цилиндър но ако видя зор ще ти звънна
            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Yon
              10Q за съветите
              @Бат Венци , утре ще отворя задния барабан. Очаквам блокирал отворен цилиндър но ако видя зор ще ти звънна
              Тегленето на една страна може да не е причинено от блокирал спирачен цилиндър,а от проблем в окачването или кормилната уредба.На една ос пне трябва да има разлика в спирачните сили повече от 30 процента
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Убу де, мое ли да се каже , че количеството спирачна течност в двете магистрали трябва да е постоянна величина , демек ако разпъва много в задния цилиндър нестига налягане до срешуположния преден? Просто в крайно положение на педала при теста на валяците едната магистрала издиша. Ако ръчната беше показала 1,6 вместо 1,3 направо бих сменил сп. помпа или нещо съм у голяма грешка
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  Може компенсатора на задно дясно да е запекъл, да се прибират повече накладките и после при натискане да трябва по-голям ход на цилиндърчето и съответно спирачна течност за да хванат
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov
                    Може компенсатора на задно дясно да е запекъл, да се прибират повече накладките и после при натискане да трябва по-голям ход на цилиндърчето и съответно спирачна течност за да хванат
                    Честно казано, колега това не го разбрах
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Venci
                      Първоначално публикувано от tonov
                      Може компенсатора на задно дясно да е запекъл, да се прибират повече накладките и после при натискане да трябва по-голям ход на цилиндърчето и съответно спирачна течност за да хванат
                      Честно казано, колега това не го разбрах
                      ми не съм сигурен, може и некоя глупост да съм изтърсил, ама се опитвам да мисля логично.
                      Начи Yon пише че е с барабани отзад. На тях нали има механизъм за компенсиране износването на накладките (като намалява феродото той тряа да ги разтваря по малко, та да няма луфт м/у накладките и барабана) Та тия механизми са мнооо капризни и ако запечат се получава луфт като се износи феродото - съответно буталото трябва да прави по-голям ход и да поема по-голямо количество спир. течност докато обере луфта и започнат да хващат спирачките
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Venci
                        Честно казано, колега това не го разбрах
                        За тресчотката говори
                        Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Спирачки

                          Явно в механизмите е бил проблема, направих следното: скачам на спирачката 4-5 пъти после бавно 3-4 пъти , след това рязко ръчната пак толкова. Последно крачна 4 пъти и фууу готово спира нормално...

                          п.с.
                          Ще се прави ъпгрейт от барабани на дискове Колко ориентировъчно струва шенкел + апарати втора употреба и възможно ли е това?
                          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                          Comment


                          • #14
                            Мдаа ми е чистита главна спирачна помпа
                            97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                            .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                            Comment


                            • #15


                              Поредното доказателство че често и най-сложните проблеми имат просто решение. Само дето ти се такова таковата докато стигнеш до него. Ама това си е като караме коли с характер.
                              Споко аз моята я смених миналата седмица
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment

                              Working...
                              X