Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 Q4 и Alfa 155 GTA

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
    Мъри точно GTA не е оптичен пакет
    висчките които са продадени в Япония са с нормалният си заден мост, за предняците или за 4х4
    ето окачване на ГТА
    Те тва си мяза на Интеграле отсекъде,по положението на напречните щанги и стабщангата
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • #32
      ...
      Last edited by pooh; d.m.y г., 12:04.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
        Сигурен ли си за Алфа Корсе? Зщото аз знам че точно те подготвят Алфа 75 за различни туристически шампионати и една от последните им разработки (някъде '89) е 75 IMSA.

        [ATTACH]64499[/ATTACH]

        Иначе в Кремона се намира седалището на Нордауто, основано през 1991 от Марио и Моника Сипс. Те са наети да менажират пистовите занимания на ФИАТ. През 2001 каквото е останало от Алфа Корсе и Абарт се обединяват с Нордауто и става N-Technology.
        Иначе след като всичко минава под шапката на ФИАТ е много условно да се каже коя фирма седи зад даден проект. Италианските инженери също като дизайнерите са обиколили всички възможни фирми, а понякога работят и на две места. Та основния човек, който седи зад проекта 155 GTA и 155 V6 TI (DTM) е инж. Серджо Лимоне. Докато работи в Абарт е главно действащо лице при разработката на Делта интеграле, S4 и въбще цялата рали програма на Ланча. Участва и в разработването на Алфа 156 S2000 през 2002 и на Пунто Рали.
        Аз знам, че след неуспеха на 75 ИМСА и незавършените сезони (финансов проблем) се разпърдява алфа корсе и фиат спират кранчето. После се захващат да накарат света да повярва, че 155 не е фиат темпра с алфа емблема и ФИАТ заедно с Абарт започват прокт по пускане на коли в КЛАС 1 и 2 от модела 155. За това съм 100% сигурен. Идеята е да внушат че 155 може да е спортна кола нищо че е на предно и че е фиат темпра. Като потръгват нещата се възобновява алфа корсе. Но към 96'' продажбите на 155 не достигат и 80% от тези на 75 и всичко приключва със идавнето на Шумахер във Ферари и колосалните бюджети за Формула 1. Алфа Корсе приключва. През 97'', 155 и 156 се сътезават в Италия един срещу друг и пак след като виждат че нещатат потръгват Фиат решават да ударят рамо на Норд Ауто, като в началото са искали да бъде чисто Алфа Отбор, но не се получава. Насам историята мисля е ясна и всичко приключва с Фиат Пунто Супер 2000, последната италианска кола излязла от Норд Ауто (Н. Технолоджи) с Twin Spark 16V само че с една свещ на цилиндър. Към момента Н. Технолоджи се състезават с Порше Панамера изключително успешно. Преди това фалираха след като правеха Хонди за WTCC. Седалището им е в Монако. Към момента Н. Технолоджи и до ден днешен съди фиа за място във Формула едно.
        Last edited by ne0; d.m.y г., 10:52.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          Аз знам, че след неуспеха на 75 ИМСА и незавършените сезони (финансов проблем) се разпърдява алфа корсе и фиат спират кранчето. После се захващат да накарат света да повярва, че 155 не е фиат темпра с алфа емблема и ФИАТ заедно с Абарт започват прокт по пускане на коли в КЛАС 1 и 2 от модела 155. За това съм 100% сигурен. Идеята е да внушат че 155 може да е спортна кола нищо че е на предно и че е фиат темпра. Като потръгват нещата се възобновява алфа корсе. Но към 96'' продажбите на 155 не достигат и 80% от тези на 75 и всичко приключва със идавнето на Шумахер във Ферари и колосалните бюджети за Формула 1. Алфа Корсе приключва. През 97'', 155 и 156 се сътезават в Италия един срещу друг и пак след като виждат че нещатат потръгват Фиат решават да ударят рамо на Норд Ауто, като в началото са искали да бъде чисто Алфа Отбор, но не се получава. Насам историята мисля е ясна и всичко приключва с Фиат Пунто Супер 2000, последната италианска кола излязла от Норд Ауто (Н. Технолоджи) с Twin Spark 16V само че с една свещ на цилиндър. Към момента Н. Технолоджи се състезават с Порше Панамера изключително успешно. Преди това фалираха след като правеха Хонди за WTCC. Седалището им е в Монако. Към момента Н. Технолоджи и до ден днешен съди фиа за място във Формула едно.
          Всичко е така само дето Бассо печели с Пунто Супер 2000 през 2006г., а Н Технолоджи продължават през 2006 и 2007г. да участват с 156 във ВТЦЦ без помощ от Алфа Продължават във ВТЦЦ и през 2008г. с Хонда но много неуспешно. А относно Формула едно мисля че не се съдят по простата причина че 7дни след като излиза класирането на фирмите за Ф1 2010 Н технолоджи, освен че не са в списъка и се отказват официално защото са без помощ от производител
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Всичко е така само дето Бассо печели с Пунто Супер 2000 през 2006г., а Н Технолоджи продължават през 2006 и 2007г. да участват с 156 във ВТЦЦ без помощ от Алфа Продължават във ВТЦЦ и през 2008г. с Хонда но много неуспешно. А относно Формула едно мисля че не се съдят по простата причина че 7дни след като излиза класирането на фирмите за Ф1 2010 Н технолоджи, освен че не са в списъка и се отказват официално защото са без помощ от производител
            За пунтото имах предвид, че е последната разработена кола от Н. Технолоджи. А се съдиха с ФИА защото е негласно правило, че малките отбори бяха задължени да карат с COSWORTH двигатели, на което N Technology не се съгласиха, но не можаха да го докажат в съда и загубиха.

            Та да се върнем към темата.

            А знаете ли че първата разработена кола 155 за ДТМ е с де дион задно окачване?

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #36
              Ни знайм, нищо че навремето само DTM ми беше в главата и особено ония червените ръбати коли, дето накараха немците да виждат само в червено. Всъшност всякакво техническо инфо за DTM машините ще ми е интересно. Така и не разбрах например състезателния V6 на кой мотор е базиран. Има слухове, че даже бил "скъсена" версия на Монреалския осмак... малко е вероятно де ама все пак
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
              Audi A4 1.9 TDI

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от LeoVin4i Покажи съобщение
                Ни знайм, нищо че навремето само DTM ми беше в главата и особено ония червените ръбати коли, дето накараха немците да виждат само в червено. Всъшност всякакво техническо инфо за DTM машините ще ми е интересно. Така и не разбрах например състезателния V6 на кой мотор е базиран. Има слухове, че даже бил "скъсена" версия на Монреалския осмак... малко е вероятно де ама все пак
                Мотора на 155 в DTM няма нищо общо с никой сериен мотор, разработен е само за състезание. По-близо е като технология и изработка до моторите от Формула 1, отколкото да нормалните мотори. Ангренажният механизъм например е изцяло от зъбни колела, без вериги или ремъци.

                Нено има снимки на мотора от музея на Алфа, ако иска може да ги качи.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #38
                  оп

                  Click image for larger version

Name:	archiv.arese37.alfistibg.jpg
Views:	1
Size:	92.4 Килобайта
ID:	2295328

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • #39
                    Ммммммм, 90 градусов 6-так със ангренажни колела, плетени рънъри с еднаква дължина... на Ф50(сигурно)...
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #40
                      Аз съм живял в заблуждение досега, че ангренажния механизъм със зъбни колела не позволява да се вдигат високи обороти и затова го слагат само на трактори и разни дизелови алфи Ей тука има хубави снимки на старите баби яги -> http://www.alfasport.net/raduni/2007...ge=1&ShowSub=1
                      Ееех славни времена бяха...
                      Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
                      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
                      Audi A4 1.9 TDI

                      Comment


                      • #41
                        ...
                        Last edited by pooh; d.m.y г., 12:03.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                          Аз доколото знам от '93 до '95 алфа изпозват V6 на 60°, изцяло алуминиев ~420 коня и 106 кг. Регулациите са такива, че разни отстояния и размери трябва да са еднакви с тези от серийния мотор. (не е базиран на него). Даже някъде съм срещал информацията за блока и главата "made by cosworth". Дали само е произведен там или има някакво "ноухау" и дали въобще е вярно незнам. През '96 "изискванията за размери" вече не е нужно да са от един единствен мотор, а може и от други мотори на фирмата. Тогава Алфа правят изцяло нов мотор на 90° с 490 коня, на който някои от изискуемите параметри са като тези на V8 от Монреал, НО не е базиран на него. По това време този осмак е на 20г. технология все пак. С новия мотор центъра на тежеста е по-ниско (заради по-отворения ъгъл) пък и тежи 96кг. Като устрйство мисля че е по-опростен спрямо стария. Някъде бях чел, че стария шестак е бил с отделна шийка на коляновия вал за всяка биела, а новия е с една шийка за 2 срещуположни биели и от там с окло 7см по-къс колянов вал и от там по-малко усукващо натоварване.
                          [/IMG]
                          абсолютно прав.... този който първо съм пуснал е последния мотор, а този тук е първия.

                          Тази бялата кола която си пуснал мисля е една от предпоследните модификации защото, мисля има екуто за лазера който следи настилката и неравностите под колата

                          Click image for larger version

Name:	archiv.arese77.alfistibg.jpg
Views:	1
Size:	90.0 Килобайта
ID:	2295338

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • #43
                            Ей го 60 градусовия
                            Attached Files
                            Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                            Comment


                            • #44
                              GTA STRADALE
                              http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=183029174
                              Now: 156 2.5 V6 24V
                              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                              Comment


                              • #45
                                Тва е е**хти ментето
                                Last edited by Kuker; d.m.y г., 12:04.
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X