If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сигурен ли си за Алфа Корсе? Зщото аз знам че точно те подготвят Алфа 75 за различни туристически шампионати и една от последните им разработки (някъде '89) е 75 IMSA.
[ATTACH]64499[/ATTACH]
Иначе в Кремона се намира седалището на Нордауто, основано през 1991 от Марио и Моника Сипс. Те са наети да менажират пистовите занимания на ФИАТ. През 2001 каквото е останало от Алфа Корсе и Абарт се обединяват с Нордауто и става N-Technology.
Иначе след като всичко минава под шапката на ФИАТ е много условно да се каже коя фирма седи зад даден проект. Италианските инженери също като дизайнерите са обиколили всички възможни фирми, а понякога работят и на две места. Та основния човек, който седи зад проекта 155 GTA и 155 V6 TI (DTM) е инж. Серджо Лимоне. Докато работи в Абарт е главно действащо лице при разработката на Делта интеграле, S4 и въбще цялата рали програма на Ланча. Участва и в разработването на Алфа 156 S2000 през 2002 и на Пунто Рали.
Аз знам, че след неуспеха на 75 ИМСА и незавършените сезони (финансов проблем) се разпърдява алфа корсе и фиат спират кранчето. После се захващат да накарат света да повярва, че 155 не е фиат темпра с алфа емблема и ФИАТ заедно с Абарт започват прокт по пускане на коли в КЛАС 1 и 2 от модела 155. За това съм 100% сигурен. Идеята е да внушат че 155 може да е спортна кола нищо че е на предно и че е фиат темпра. Като потръгват нещата се възобновява алфа корсе. Но към 96'' продажбите на 155 не достигат и 80% от тези на 75 и всичко приключва със идавнето на Шумахер във Ферари и колосалните бюджети за Формула 1. Алфа Корсе приключва. През 97'', 155 и 156 се сътезават в Италия един срещу друг и пак след като виждат че нещатат потръгват Фиат решават да ударят рамо на Норд Ауто, като в началото са искали да бъде чисто Алфа Отбор, но не се получава. Насам историята мисля е ясна и всичко приключва с Фиат Пунто Супер 2000, последната италианска кола излязла от Норд Ауто (Н. Технолоджи) с Twin Spark 16V само че с една свещ на цилиндър. Към момента Н. Технолоджи се състезават с Порше Панамера изключително успешно. Преди това фалираха след като правеха Хонди за WTCC. Седалището им е в Монако. Към момента Н. Технолоджи и до ден днешен съди фиа за място във Формула едно.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Аз знам, че след неуспеха на 75 ИМСА и незавършените сезони (финансов проблем) се разпърдява алфа корсе и фиат спират кранчето. После се захващат да накарат света да повярва, че 155 не е фиат темпра с алфа емблема и ФИАТ заедно с Абарт започват прокт по пускане на коли в КЛАС 1 и 2 от модела 155. За това съм 100% сигурен. Идеята е да внушат че 155 може да е спортна кола нищо че е на предно и че е фиат темпра. Като потръгват нещата се възобновява алфа корсе. Но към 96'' продажбите на 155 не достигат и 80% от тези на 75 и всичко приключва със идавнето на Шумахер във Ферари и колосалните бюджети за Формула 1. Алфа Корсе приключва. През 97'', 155 и 156 се сътезават в Италия един срещу друг и пак след като виждат че нещатат потръгват Фиат решават да ударят рамо на Норд Ауто, като в началото са искали да бъде чисто Алфа Отбор, но не се получава. Насам историята мисля е ясна и всичко приключва с Фиат Пунто Супер 2000, последната италианска кола излязла от Норд Ауто (Н. Технолоджи) с Twin Spark 16V само че с една свещ на цилиндър. Към момента Н. Технолоджи се състезават с Порше Панамера изключително успешно. Преди това фалираха след като правеха Хонди за WTCC. Седалището им е в Монако. Към момента Н. Технолоджи и до ден днешен съди фиа за място във Формула едно.
Всичко е така само дето Бассо печели с Пунто Супер 2000 през 2006г., а Н Технолоджи продължават през 2006 и 2007г. да участват с 156 във ВТЦЦ без помощ от Алфа Продължават във ВТЦЦ и през 2008г. с Хонда но много неуспешно. А относно Формула едно мисля че не се съдят по простата причина че 7дни след като излиза класирането на фирмите за Ф1 2010 Н технолоджи, освен че не са в списъка и се отказват официално защото са без помощ от производител
Всичко е така само дето Бассо печели с Пунто Супер 2000 през 2006г., а Н Технолоджи продължават през 2006 и 2007г. да участват с 156 във ВТЦЦ без помощ от Алфа Продължават във ВТЦЦ и през 2008г. с Хонда но много неуспешно. А относно Формула едно мисля че не се съдят по простата причина че 7дни след като излиза класирането на фирмите за Ф1 2010 Н технолоджи, освен че не са в списъка и се отказват официално защото са без помощ от производител
За пунтото имах предвид, че е последната разработена кола от Н. Технолоджи. А се съдиха с ФИА защото е негласно правило, че малките отбори бяха задължени да карат с COSWORTH двигатели, на което N Technology не се съгласиха, но не можаха да го докажат в съда и загубиха.
Та да се върнем към темата.
А знаете ли че първата разработена кола 155 за ДТМ е с де дион задно окачване?
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Ни знайм, нищо че навремето само DTM ми беше в главата и особено ония червените ръбати коли, дето накараха немците да виждат само в червено. Всъшност всякакво техническо инфо за DTM машините ще ми е интересно. Така и не разбрах например състезателния V6 на кой мотор е базиран. Има слухове, че даже бил "скъсена" версия на Монреалския осмак... малко е вероятно де ама все пак
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Ни знайм, нищо че навремето само DTM ми беше в главата и особено ония червените ръбати коли, дето накараха немците да виждат само в червено. Всъшност всякакво техническо инфо за DTM машините ще ми е интересно. Така и не разбрах например състезателния V6 на кой мотор е базиран. Има слухове, че даже бил "скъсена" версия на Монреалския осмак... малко е вероятно де ама все пак
Мотора на 155 в DTM няма нищо общо с никой сериен мотор, разработен е само за състезание. По-близо е като технология и изработка до моторите от Формула 1, отколкото да нормалните мотори. Ангренажният механизъм например е изцяло от зъбни колела, без вериги или ремъци.
Нено има снимки на мотора от музея на Алфа, ако иска може да ги качи.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Аз съм живял в заблуждение досега, че ангренажния механизъм със зъбни колела не позволява да се вдигат високи обороти и затова го слагат само на трактори и разни дизелови алфи Ей тука има хубави снимки на старите баби яги -> http://www.alfasport.net/raduni/2007...ge=1&ShowSub=1
Ееех славни времена бяха...
Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
Audi A4 1.9 TDI
Аз доколото знам от '93 до '95 алфа изпозват V6 на 60°, изцяло алуминиев ~420 коня и 106 кг. Регулациите са такива, че разни отстояния и размери трябва да са еднакви с тези от серийния мотор. (не е базиран на него). Даже някъде съм срещал информацията за блока и главата "made by cosworth". Дали само е произведен там или има някакво "ноухау" и дали въобще е вярно незнам. През '96 "изискванията за размери" вече не е нужно да са от един единствен мотор, а може и от други мотори на фирмата. Тогава Алфа правят изцяло нов мотор на 90° с 490 коня, на който някои от изискуемите параметри са като тези на V8 от Монреал, НО не е базиран на него. По това време този осмак е на 20г. технология все пак. С новия мотор центъра на тежеста е по-ниско (заради по-отворения ъгъл) пък и тежи 96кг. Като устрйство мисля че е по-опростен спрямо стария. Някъде бях чел, че стария шестак е бил с отделна шийка на коляновия вал за всяка биела, а новия е с една шийка за 2 срещуположни биели и от там с окло 7см по-къс колянов вал и от там по-малко усукващо натоварване.
[/IMG]
абсолютно прав.... този който първо съм пуснал е последния мотор, а този тук е първия.
Тази бялата кола която си пуснал мисля е една от предпоследните модификации защото, мисля има екуто за лазера който следи настилката и неравностите под колата
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment