Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР клапан - някой елиминирал ли го е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси hf hpe за клапана питах
    155 2.0 traktor

    Comment


    • #17
      ЕГР - Безотпадна технология за горивната смес. Някой инженер е решил че може да се доизгорят някакви си 6-8% от неизгорелите газове в най-често ползвания режим а именно средните обороти. Само това имам да добавя към hf hpe.
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        според вас възможно ли е и този вдигател да има подобна простотия:
        http://www.alfasprint.com.ru/gallerydetails.php?id=8
        защото нямам никаква идея за какво са тия тръби,които излизат от главите и влизат в кутията на въздушния филтър,някои двигатели го имат други не

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от MrXzender
          ...
          това което е на картинката са маркучите на картерната вентилация
          всеки двигател го има, но е решено по различен начин
          ИТАЛФЕСТ 2004 - "Барабар Петко с мъжете"


          :biker: ИТАЛФЕСТ 2005 :biker:

          Comment


          • #20
            е да ама не!!!!
            маркучите от картената жентилация са малко по надолу и се падат под/отзад кутията на филтъра,а тези излизат от долната страна на главите при изпускателните колектори

            Comment


            • #21
              Бобо, този клапън е създаден за да може да има Евро 1,2,3 сега и 4 иначе... а ти искаш да го махнеш и да ни отровиш
              sigpic
              Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
              " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
              "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

              Comment


              • #22
                Айде незнам кой ми измърля бронята - филтър за твърди частици ЛЪЖАТ М.... ИМ
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  И аз ще взема малко отношение. На ниски и средни обороти когато работи ЕGR сместа която изгаря в цилиндъра на двигателя е бедна т.е. има излишък на въздух и се повишава съдържанието на NO азотни окиси в изгорелите газове. Затова вкарват в цилиндъра изгорели газове ,които вече не могат да се окисляват използват ги просто за пълнеж за да запълнят част от пространството в цилиндъра и така вече сместа изгаря при оптимални условия намаляват количеството на NO.
                  A за премахването е рисковано ако не е сигурно че няма да има проблем. Особенно ако е с електронно управление тъй като ECM е програмиран да работи при наличието на ЕGR премахването му може да причини сериозни проблеми при ниски и средни обороти абе почва да придърпва да подскача цялата, да заглъхва ускорява мудно и прочие.
                  Този продлем го има при двигателите на GM с EGR след 96г някъде.
                  Така че бъди внимателен и предпазлив
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #24
                    ee трябваше да изчакаш още 2 месеца та темата да чукне тамън 2 години

                    Comment


                    • #25
                      Е то добре ама не бях се решил да купувам Alfa romeo и да го знам този форум.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Аз пък вече на няколко коли съм го елиминирал и ефекта е положителен Няма никви придърпвания даже напротив
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          по принцип на колите с егр, за да се навакса загубата на коне се изменя аванса на запалването. така че след като се премахне клапана резултата е повишена мощност, но при наличие на knock сензор и лош бензин ефекта е отрицателен.
                          Rice SAE
                          www.racingowls.com
                          oo=v=oo

                          Comment


                          • #28
                            http://www.gaweda.com/Matschke/ctvtuning/a3/a3.html

                            http://www.gaweda.com/Matschke/ctvtunin ... %20042.jpg

                            Ето какво му се полага на този клапан!

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Nikoror
                              по принцип на колите с егр, за да се навакса загубата на коне се изменя аванса на запалването. така че след като се премахне клапана резултата е повишена мощност, но при наличие на knock сензор и лош бензин ефекта е отрицателен.
                              При наличие на лош бензин ефекта и със и без ЕГР се е отрицателен Освен това съм гледал картите на аванса на две коли с еднакви мотори едната с фабричен ЕГР другата фабрично без ЕГР - разлика в картите няма Аз говоря за алфа конкретно и съм сигурен в това което пиша Чувал съм че при някой опели работата с ЕГР-а е доста по-сложна
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo
                                При наличие на лош бензин ефекта и със и без ЕГР се е отрицателен
                                общо взето и аз това исках да кажа: при правилна експлоатация махането на ЕГР винаги е от полза за мощността, но понякога се появяват детонации ако не се вземе под предвид влиянието му
                                Rice SAE
                                www.racingowls.com
                                oo=v=oo

                                Comment

                                Working...
                                X