Известие

Collapse
No announcement yet.

Теч антифриз 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Теч антифриз 2.4 JTD

    Имам мистериозен теч на антифриз. Към главата отпред се хваща една тръба, в която отиват няколко маркуча - един откъм радиатора в единият край, в другия край - 2 маркуча - парно и откъм термостата. Между главата и тръбата има метална гарнитура. Колата я имаме от 6 години, нямала е проблем с течове. Аз я ползвам от март и изведнъж преди 2 седмици протече откъм тази метална гарнитура. Свалих тръбата, сложих нова гарнитура и даже малко силикон и сглобих. 2 седмици нищо. Тази сутрин отново теч от същото място. Тече само при изстиване на двигателя, поне засега. Та - може ли въпросната тръба да се е изкривила и да не ляга добре към главата? Или друг проблем?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

  • #2
    Имах една кола, която течеше така при изстиване, беше повишено налягането на антифриза, смених гарнитурата и се оправи. Провери дали работят клапаните на капачката на разширителния съд. Моята течеше от гумените съединения, където са скобите.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Разгледай внимателно материала по присъединителните повърхности за корозия или шупли. Вероятно само гарнитурата не може да уплътни и помага силиконът, който ако не е качествен с течение на времето отново отваря пробива.
      Ползвай маслоустойчив силикон (аз съм много доволен от този на Viktor Reinz:



      Като го сглобиш остави няколко часа да престои.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Тея дни ще отварям пак, даже ще гледам да си намеря и друга тръба, чийто фланец да проверя преди това за кривини. Шупли не видях да има - нито по главата, нито по фланеца.
        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
        Lancia Kappa JTD '98 -

        Comment


        • #5
          Просто сложи нова гарнитура без никакъв силикон.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Comment


          • #6
            Странното е, че толкова години с развален термостат нямаше теч, а сега наскоро го смених и се почна. Ако има връзка де. Днес купих последната гарнитурка от Александър Ауто и тез дни ще я сменя пак. Пък да видим. Не ми се мисли за пукната глава евентуално...
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Това на Ланчата ли?
              Приятел ме викна да му помагам да смени подобна тръба но на Кировец,предполагам знаеш какво животно е.Махнахме тръбите,нова гарнитура със две туби силикон но неизвестен.Сутрин няма около 10л от антифриза,изтичаше през гарнитурата и силикона?!?!?
              Пълни пали и цял ден работи с него проблем няма,на сутринта пак 10л. ги няма.Така два пъти с нови гарнитури от Русия после една самоправка и не спира да тече като е студен двигателя.Накрая свалихме тръбата,на машина се изправи и заспа ..Казали са му че имало едва забележимо изкривяване..
              Last edited by Linkestis; d.m.y г., 11:00.
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #8
                На Ланчата баш. Ами мислех си го това за кривия фланец... При следващото сваляне ще го проверявам явно.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Между другото гарнитурата е сменена. Пак. Без силикон е този път, но не можах да присъствам на смяната. Засега около 2000 км. и около 2 месеца не е протекла.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Серия 3

                    След няколко месеца блажено спокойствие теча се завърна с нова сила. Вчера, въоръжен с нова гарнитура и няколко други тръби, свалих моята пак. Изгладих фланеца както трябва, монтирах и ... Тече. Ядосах се, свалих я и сложих една от резервните тръби. Тече. Вече реших, че изтрещявам и че няма как това да става. Взех огледало и се загледах (вече) внимателно. Капката идваше някъде откъм главата, а не от мястото на сглобката. След още малко умуване свалихме капака на ангренажния ремък и 'ура' - водна помпа. По някакъв тъп начин се стича точно под тръбата. Та днес сменям скоропостижно ремък, помпа и ролки. Реших да сменя и тампона на лапата на двигателя. И там само мъки... Въобще забавление.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Та днес сменям скоропостижно ремък, помпа и ролки.
                      Да бе. Два дена един ангренаж.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment

                      Working...
                      X