Имам мистериозен теч на антифриз. Към главата отпред се хваща една тръба, в която отиват няколко маркуча - един откъм радиатора в единият край, в другия край - 2 маркуча - парно и откъм термостата. Между главата и тръбата има метална гарнитура. Колата я имаме от 6 години, нямала е проблем с течове. Аз я ползвам от март и изведнъж преди 2 седмици протече откъм тази метална гарнитура. Свалих тръбата, сложих нова гарнитура и даже малко силикон и сглобих. 2 седмици нищо. Тази сутрин отново теч от същото място. Тече само при изстиване на двигателя, поне засега. Та - може ли въпросната тръба да се е изкривила и да не ляга добре към главата? Или друг проблем?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Теч антифриз 2.4 JTD
Collapse
X
-
Разгледай внимателно материала по присъединителните повърхности за корозия или шупли. Вероятно само гарнитурата не може да уплътни и помага силиконът, който ако не е качествен с течение на времето отново отваря пробива.
Ползвай маслоустойчив силикон (аз съм много доволен от този на Viktor Reinz:
Като го сглобиш остави няколко часа да престои.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Тея дни ще отварям пак, даже ще гледам да си намеря и друга тръба, чийто фланец да проверя преди това за кривини. Шупли не видях да има - нито по главата, нито по фланеца.
Comment
-
Странното е, че толкова години с развален термостат нямаше теч, а сега наскоро го смених и се почна. Ако има връзка де.Днес купих последната гарнитурка от Александър Ауто и тез дни ще я сменя пак. Пък да видим. Не ми се мисли за пукната глава евентуално...
Comment
-
Това на Ланчата ли?
Приятел ме викна да му помагам да смени подобна тръба но на Кировец,предполагам знаеш какво животно е.Махнахме тръбите,нова гарнитура със две туби силикон но неизвестен.Сутрин няма около 10л от антифриза,изтичаше през гарнитурата и силикона?!?!?
Пълни пали и цял ден работи с него проблем няма,на сутринта пак 10л. ги няма.Така два пъти с нови гарнитури от Русия после една самоправка и не спира да тече като е студен двигателя.Накрая свалихме тръбата,на машина се изправи и заспа ..Казали са му че имало едва забележимо изкривяване..Last edited by Linkestis; d.m.y г., 11:00.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Между другото гарнитурата е сменена. Пак. Без силикон е този път, но не можах да присъствам на смяната. Засега около 2000 км. и около 2 месеца не е протекла.
Comment
-
Серия 3
След няколко месеца блажено спокойствие теча се завърна с нова сила.Вчера, въоръжен с нова гарнитура и няколко други тръби, свалих моята пак. Изгладих фланеца както трябва, монтирах и ... Тече. Ядосах се, свалих я и сложих една от резервните тръби. Тече. Вече реших, че изтрещявам и че няма как това да става. Взех огледало и се загледах (вече) внимателно. Капката идваше някъде откъм главата, а не от мястото на сглобката. След още малко умуване свалихме капака на ангренажния ремък и 'ура' - водна помпа. По някакъв тъп начин се стича точно под тръбата. Та днес сменям скоропостижно ремък, помпа и ролки. Реших да сменя и тампона на лапата на двигателя. И там само мъки... Въобще забавление.
Comment
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеТа днес сменям скоропостижно ремък, помпа и ролки.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
Comment