Известие

Collapse
No announcement yet.

Добавка за дизел?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Добавка за дизел?

    Понеже никога не съм сипвал добавки,а и не разбирам много от тях реших да се допитам до вас.

    Има ли добавка за дизел която да уплътнява износените части на нагнетателната глава на ГНП-то?Проблема е следния:Лято се даде ГНП-то за ремонт в сервиз на Бош.ТЪПАНАРИТЕ трябваше да сменят неработещата главата от старата помпа с работещата и да я регулират.Оказа се че и това не могат да направят.Сложили са пак неработещата глава(трябва да си изключително тъп да не можеш да развиеш 4 болта и да размениш 2 неща) С/у 170лв и полза никаква колата пак не пали като загрее.Върти и след 7-8 оборота запалва.Като залея ГНП-то с вода и се охлади пали.
    Та има ли добавка която да уплътни буталото и главата и да почне да пали нормално така,че да изкара докота се затопли за да се свали за пореден път ГНП-то?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

  • #2
    Не разбирам от дизели , но тука на служебните им слагат масло/май двутактово/ към нафтата незнам какво е устройството на помпата ама по-добре работи после
    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

    Comment


    • #3


      Най-вероятно целят подобряване на димните качества на служебните ви коли. Навремето един приятел като сбърка в тъмното тубата с маслото с тази с бензина и докато се усети ливна 100-200 грама. После москала каква димна завеса правеше не е за приказване.
      То ако за всичко имаше добавка дето да поправя износените части ехеееееееее. Те затова се казват износени защото са за сменяне.
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Re:

        Първоначално публикувано от Alexanderbb
        Най-вероятно целят подобряване на димните качества на служебните ви коли. Навремето един приятел като сбърка в тъмното тубата с маслото с тази с бензина и докато се усети ливна 100-200 грама. После москала каква димна завеса правеше не е за приказване.
        То ако за всичко имаше добавка дето да поправя износените части ехеееееееее. Те затова се казват износени защото са за сменяне.
        Не,не, Йонко има право,евродизела е по-сух от нормалния дизел.А за старите дизели е по-добре да има малко масло в нафтата,а за почистване на ГНП в сервиза на Мерцедес съм виждал как немец използва спирачна течност
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          За добавките има цяла тема някъде в тази част на форума....

          Аз лично съм пробвал повечето от тях и съм най-доволен GoldenEagle DieselPower има я в бензиностанциите на Еко-Елда.
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Yon
            Не разбирам от дизели , но тука на служебните им слагат масло/май двутактово/ към нафтата незнам какво е устройството на помпата ама по-добре работи после
            И аз знам,че се сипва по малко двутактово масло за по-добро смазване на помпата,но не съм пробвал.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KGB
              За добавките има цяла тема някъде в тази част на форума....

              Аз лично съм пробвал повечето от тях и съм най-доволен GoldenEagle DieselPower има я в бензиностанциите на Еко-Елда.
              Изчетох всички теми за добавките,но нищо не намерих за моя случай и затова пуснах нова тема.Миналата година при -22 с 2 подгрявания без добавки палеше без проблем.Цялата система от резорвоара до дюзите е проверена.ГНП-то е разглобявано основно и е прочистено,разпръсквачите са сменени.Няма проблем със запушвания.Проблема и е в износената глава.Надявах се да има нещо като УМ но за дизелови горивни с-ми.Ще пробвам с тази добавка и ще видим какъв ще е резултата.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment

              Working...
              X