Известие
Collapse
No announcement yet.
BOXER vs TS
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
А бе отде я изровихте таз антична тема,моля ви се тези неща са обсъждани хиляди пътиFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Не рови в раната дълбока.Ако е за снимки имам една щайга части за снимане и това за една година с два Туин Спарка ,,СТРАХОТНИ ДВИГАТЕЛИ"
А тоя вариатор струва колкото един боксер двигател
Но както и да е.Все едно че нищо не съм казал.Просто си излях някъде мъката
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Аз съм за боксера, той определено е по-евтин и опростен за поддръжка. TS-ът е с дебитомер, а боксера с маф-сензор. Боксерът няма вариятор, който да се чупи, 4-те свещи на боксера струват колкото само една от малките на TS-а. Но все пак да не забравяме, че Субару и Порше не развиват точно същия боксеров мотор който седи в коша на 145.
Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
И все пак да разграничаваме 8v и 16v вариантите при двата типа мотори. Щото не вярвам някой да не се съгласи, че 16v боксер (както и 16v ТС...) си е голямо предизвикателство за "майсторите", или дори mission impossible ако щете.
От друга страна, и двата мотора имат много плюсове и минуси. Боксера вкарва невероятна тръпка, и изобщо не може да се нарече "остарял". Имал съм и боксер, и ТС, и според мен са на кантар нещата.
Но все пак да уточня, че става дума за Алфовия ТС ... т.е. 8v. За другия няма да коментирам.
Comment
-
Comment
-
Аз съм карал и 16в и 8в боксер,сега карам 16 в ТС,според мен,от гледна точка поддръжка боксера е по-добър,но за надежност незнам,определено 8в боксера е здрав,но за 16в нес ъм на тва мнение,а кефа от 16в ТС е голям повярвайте ми,поне на 145/6.Айде стига ви,некъде другаде си чешете езицитеУтре слагам катанеца
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
имаш грешка колега извинявам се за латинеца но незнам как да пиша на балгарски
боксера особено 8 клапановия когато всичко му е в час е уясно тих
нищо че е много стара концепция
вий 16 ката е малко шумен но това предполагам е от колекторите им
наи шумни са чксч и перманента 4
=============================
Кирилица Колега!!!!!!!
Comment
-
Първоначално публикувано от VenciАз съм за боксера, той определено е по-евтин и опростен за поддръжка. TS-ът е с дебитомер, а боксера с маф-сензор. Боксерът няма вариятор, който да се чупи, 4-те свещи на боксера струват колкото само една от малките на TS-а. Но все пак да не забравяме, че Субару и Порше не развиват точно същия боксеров мотор който седи в коша на 145.
=============================
Кирилица Колега!!!!!!!
Comment
Comment