Известие

Collapse
No announcement yet.

Интересен проблем спирачен апарат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Интересен проблем спирачен апарат

    Здравейте,
    Колата ми е с дискови спирачки отзад.Едното задно колело има проблем: Спирачката задържа и накладката постоянно трие в диска и се стига чак до пушене,ако изминавам по голямо разстояние. Мислех си ,че задържа ръчната но не е така. Вдигнах колата на крик и установих следното: Почуках леко с чукче по спирачния апарат и веднага колелото се освободи и се развартя свободно на ръка. След това натиснах спирачката и колелото пак затегна. Отново леко почуках по апарата и веднага пак освободи.Винаги се оправяше с леко почукване. Всичко това без да пипам ръчната. Ако е клеясало бутало едва ли щеше да се оправя с леко почукване....Какво ли може да е?

  • #2
    Водачи....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      какво да направя в случая като са водачи? Да ги почистя? Как по-точно?Трябва ли да сваля апарата?

      Comment


      • #4
        Сваляш апарата и ... до тука беше лесното. Предполагам, че водачите са клеясали здраво и за това не ги назорвай! Ако трябва ги напои с ВД40 или някоя друга гадост и търпение му е майката. Много внимателно ги раздвижвай, до като излязат. После почистване и смазване , но не с масло или обикновена грес, а с графитна или друга, която не се разлага от водата. Виж и маншончетата.
        И накрая, ако е скъсано мехчето на апарата и цилиндъра е ръждясал, а накладките са износени, много е вероятно и цилиндъра да заклинява.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Водачите са два на апарат с гумените маншони.Развий болтовете.Свали накладките и самият апарат. Извади водачите.С фина шкурка ги зачисти/с фина имам предвид наистина фина/.Смажи ги с грес и ги сложи обратно.

          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          22:08.
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #6
            Ето така
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=64940
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Обаче е много вероятно проблема да не е във водачите на спирачния апарат. Има вероятност да задържат спирачните маркучи. Тества се лесно, когато апарата задържи, отвиваш пробката, ако изтече течност и колелото се освободи, значи някой от 2-та маркуча на въпросното колело е запушен.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                Абе водачи водачи ама пре спокоино може да се окаже като еи тука http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48999 случващото се...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment


                • #9
                  Ейййй!
                  Ама пак не четете!
                  Човекът казва, че като почука по апарата, а не по АБС-а се оправя!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Провери маркучите.

                    Comment


                    • #11
                      Здравейте , колеги , аз също имам сходен проблем . Спирачките ми задържат и след почукване по апарата се освобождава (става дума за заден десен апарат) . Но странното е ,че това задържане се получава , след като покарам известно време , се получава така . И имам чувството , че като изгася колата и после я запаля , спирачките престават за задържат .

                      Според вас това от водачи ли е ?
                      Last edited by AHAHu; d.m.y г., 12:54.
                      sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr

                      Comment


                      • #12
                        Така или иначе с гледане и фърляне на боб няма са упрай, сваляш гумата и гледаш.Освен от водаче може накладките да лягат плътно в леглата си и когато покараш се загряват разширяват и задържат и трябва почукване или друго сътресение да ги освободи, освен това се натрупват и замърсители дето съвсем "уплътняват " работата.Металната основа на накладката е рязяня ня преса и има чепаци/не е права повърхност ами има едно ръбче дето се появява когато поансона и матрицата се поизносят и не режат ами провлачват материала/Та аз винаги им удрям една пила и проверявам дали свободно се движат.Иначе водачите писахавече - почистваш с коресилин и удряш ситна шкурка да паднат ръждинвите петънца нещо от сорта 200 - 240.Най добре водна. после грес и завиваш.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Ейййй!
                          Ама пак не четете!
                          Човекът казва, че като почука по апарата, а не по АБС-а се оправя!
                          Къде видя да пише да се удря нещо някъде по Абс-а незнам...
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от AHAHu Покажи съобщение
                            Здравейте , колеги , аз също имам сходен проблем . Спирачките ми задържат и след почукване по апарата се освобождава (става дума за заден десен апарат) . Но странното е ,че това задържане се получава , след като покарам известно време , се получава така . И имам чувството , че като изгася колата и после я запаля , спирачките престават за задържат .
                            Това става от сервото!

                            Според вас това от водачи ли е ?
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Къде видя да пише да се удря нещо някъде по Абс-а незнам...
                            Ами точно защото казва, че удря по апарата , а не по АБС. Иначе си прав, ама тука са казани други симптоми!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте , колеги ! При мен проблемът беше в мръсотия до накладките , където е металната пластинка . Днес след смяната на накладките , изчистване на мръсотията по спирачния апарат , премахване на ръбовете по диска (макар и малки ...). За сега поне всичко е наред
                              sigpicAlfa Romeo 159 2.4 JTDm 210 hp , no dpf & egr

                              Comment

                              Working...
                              X