Известие

Collapse
No announcement yet.

Жлебове на спирачните дискове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Жлебове на спирачните дискове

    Аз тия дни сложих RC, които бидоха окачествени като приемливи из форума. Имам обаче едно питане като за първа смяна на дискове
    Дзверих се 5 минути за кво служи тоя жлеб (на снимката се вижда) и как, мамка му, е балансиран от другата страна (там няма липса на метал). После ми хрумна, че всъщност този жлеб е баш за баланс - корекция след отливката, един вид (на другия диск има съвсем малък). Прав ли съм? И само по-простите дискове ли имат нужда от такова нещо или е стандартна практика?

    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
    Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

  • #2
    Първоначално публикувано от bass
    Дзверих се 5 минути за кво служи тоя жлеб (на снимката се вижда)?
    ...епа може и да е за индикация на износването на диска?! Ако тънката част на диска (в областа на този жлеб) е около 1мм, вероятно предположението ми ще се окаже вярно.
    Основание?!
    - ами производителя казва, че при дебелина на диска от 18.2мм - вече е за смяна. Новият диск е дебел 20мм.
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Z:)m
      Първоначално публикувано от bass
      Дзверих се 5 минути за кво служи тоя жлеб (на снимката се вижда)?
      ...епа може и да е за индикация на износването на диска?! Ако тънката част на диска (в областа на този жлеб) е около 1мм, вероятно предположението ми ще се окаже вярно.
      Основание?!
      - ами производителя казва, че при дебелина на диска от 18.2мм - вече е за смяна. Новият диск е дебел 20мм.
      тс- не е затова, жлебовете са по-дебели, освен това са от въпрешната страна.
      п.п. сега погледнах старите ми дискове и те имат същите жлебове, но са си симетрични.

      Comment


      • #4
        Za diskovete

        тези " жлебове " са за балансиране на диска . Имено там ( по периферията ) е най - подходящо за тях.

        Comment


        • #5
          А по-скъпите/претенциозни дискове същата технология ли ползват или при тях отливките и следващите операции са по-прецизни и не е необходимо това "обезобразяване"?

          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
          Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от bass
            А по-скъпите/претенциозни дискове същата технология ли ползват или при тях отливките и следващите операции са по-прецизни и не е необходимо това "обезобразяване"?
            Същата е технологоята само дето там "жлебовете" са макс по 1-2 санта
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo
              Първоначално публикувано от bass
              А по-скъпите/претенциозни дискове същата технология ли ползват или при тях отливките и следващите операции са по-прецизни и не е необходимо това "обезобразяване"?
              Същата е технологоята само дето там "жлебовете" са макс по 1-2 санта
              Просто по-качествена отливка и с по-малко отнемане на метал се балансира диска
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                Аха, мириси
                Другият диск действително е пипан не повече от сантиметър и нещо...

                Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                Comment

                Working...
                X