Добър вечер, както заглавието гласи става въпрос за мотор в астра 1.9 9в 120к.с. Мой приятел има кола с такъв мотор и за път за морето изпушва под капака, пръска тръба на радиатора и на моментна диагностика мотора показва 140 градуса, мотора 100% ли е тоталка? Казали са му ремонт на мотора 2000лв. Всичко това се случва при скорост около 150-60. Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
JTD 120к.с. в Астра - Дроп
Collapse
X
-
На мен едно време с Алфата ми се беше случило нещо подобно от смотан термостат, който се разцепи на 2 в движение между 100 и 130 км/ч изпуши антифриза, но веднага спрях и загасих колата.
Поражения за мотора нямаше, но много е важно колко бързо е успял да реагира твоя познат. Ако е покарал няколко километра - мотора е за ремонт...Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Този въпрос би трябвало да се отправи към http://vrachki.euA20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеТози въпрос би трябвало да се отправи към http://vrachki.eu
Колега digital, каза, че моментално е реагирал... Заминали били: бутала, биели, вал..
Comment
-
Е нали някой е гледал колата и е казал, че мотора е заминал.
А ти сега питаш дали могат да го лъжат. Ами наистина се отправи към сайта, който ти казах. Ако го пуснат някой ден.
Най-елементарното е да изчака колата да изтине, което сигурно вече е направено, предвид колко часа са минали от поста ти. Нека запали колата за няколко секунди и да види дали има друг звук. Ако няма по-различен звук от нормалния, то шанс има. Но ако започне да трака или въобще да не може да завърти, то работата е ясна.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЕ нали някой е гледал колата и е казал, че мотора е заминал.
А ти сега питаш дали могат да го лъжат. Ами наистина се отправи към сайта, който ти казах. Ако го пуснат някой ден.
Най-елементарното е да изчака колата да изтине, което сигурно вече е направено, предвид колко часа са минали от поста ти. Нека запали колата за няколко секунди и да види дали има друг звук. Ако няма по-различен звук от нормалния, то шанс има. Но ако започне да трака или въобще да не може да завърти, то работата е ясна.
Comment
-
Ако питането е дали може мотор загрял до 130 гр да мине без основен ремонт, то да - може.
За конкретния случай няма как тук във форума да знаем, дали това е така.
Както каза BO - като изстине мотора се пробва дали може КВ да завърти и ако може, дали моторът може да запали и ако може, то дали има необичайни звуци, загуба на маслено налягане, мешане на охладителна течност и масло и пр.
Едно е сигурно - ако моторът не може да развърти, никой не може със сигурност да каже, какви са пораженията, преди той да бъде разглобен.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ако взема температура от датчика на термостата, може и да не е прегрял самия мотор, след като е спукал тръба антифриза се излива и остават прегрети пари които показват по висока температура.Ако е спрял веднага има голяма вероятност да няма поражения.Маркуча се пука при нормално работещ двигател поради стареене, напукване или когато термостата не работи се образува възглавница от пара с по висока температура подува се е се пръска и ако не е забелязал навреме покачването на температурата може и да е станаля беля, която може да си проличи и след време.Ако температурата е била в норми и маркуча се пукнал поради дефект някакъв или стареене и е спрял веднага надали ще има поражения.Най вероятно главата да се изметне и да и трябва един шлайф и гарнитура.Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 21:36.По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Comment
-
Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщениеАко взема температура от датчика на термостата, може и да не е прегрял самия мотор, след като е спукал тръба антифриза се излива и остават прегрети пари които показват по висока температура.Ако е спрял веднага има голяма вероятност да няма поражения.Маркуча се пука при нормално работещ двигател поради стареене, напукване или когато термостата не работи се образува възглавница от параподува се е се пръска и ако не е забелязал навреме покачването на температурата може и да е станаля беля, която може да си проличи и след време.Ако температурата е била в норми и маркуча се пукнал поради дефект някакъв или стареене и е спрял веднага надали ще има поражения.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Въпроса беше от знаещи или с опит дали може след подобен случай мотора технически да издържи без ремонт, но одеве говорих с моя човек каза, че е завлякъл бутало .....Благодаря на всички за отговорите, имах съмнение, че пързалят моя човек за да им плати като за основен ремонт, но каза, че брат му е видял какво и е наистина.
Comment
Comment