Известие

Collapse
No announcement yet.

Замяна на дебитомер.. дискусия!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    dansguardian, изразът "това няма как да се случи" е от кретенската лексикология на продавачките в моловете, завършили УНСС или НБУ.
    Колегата не иска да му се случи, а да му стане.
    Освен това, тука любители няма.
    Всеки е професионалист е нещо
    По темата:
    Колега, защо не изскубеш един комп Марелли от боксер и не пробваш с него. Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела. Ламбда сондата и импулсният датчик мисля, че ще се разберат!

    ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

    dansguardian, изразът "това няма как да се случи" е от кретенската лексикология на продавачките в моловете, завършили УНСС или НБУ.
    Колегата не иска да му се случи, а да му стане.
    Освен това, тука любители няма.
    Всеки е професионалист в нещо
    По темата:
    Колега, защо не изскубеш един комп Марелли от боксер и не пробваш с него. Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела. Ламбда сондата и импулсният датчик мисля, че ще се разберат!

    Идеята ми беше да се премахне, по-скоро замени тоя проклет дебитомер... Вариант да се смени целия компютър също е в играта (MegaSquirt ). Даже тоя вариант ще е още по-добър защото по-лесно ще се настроива след това заради духалото... Принципно не се плаша от електроника и механика и е въпрос на желание в случая да се захвана, защото колата и в момента работи идеално!
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #17
      Потърси подобни тема из нета:
      http://www.carlton24v.co.uk/afmmaf.htm


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        [QUOTE=mordohy;1444195]dansguardian, изразът "това няма как да се случи" е от кретенската лексикология на продавачките в моловете, завършили УНСС или НБУ.
        Колегата не иска да му се случи, а да му стане.
        Освен това, тука любители няма.
        Всеки е професионалист е нещо
        По темата:
        Колега, защо не изскубеш един комп Марелли от боксер и не пробваш с него. Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела. Ламбда сондата и импулсният датчик мисля, че ще се разберат![COLOR="Silver"]

        ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

        Колега Mordohy, сърдечно ти благодаря за точната преценка за лексикалните ми умения! Само не разбрах от феноменалното ти ноу-хау:

        "Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела."

        на някоя зеленчукова борса ли те светнаха и кой е най-подходящия месец за "насаждане", но вероятно имаш опит с мушкато и можеш да ми подскажеш. Или да се допитаме до специалист по мелиорациите...
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
          dansguardian, изразът "това няма как да се случи" е от кретенската лексикология на продавачките в моловете, завършили УНСС или НБУ.
          Колегата не иска да му се случи, а да му стане.
          Освен това, тука любители няма.
          Всеки е професионалист е нещо
          По темата:
          Колега, защо не изскубеш един комп Марелли от боксер и не пробваш с него. Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела. Ламбда сондата и импулсният датчик мисля, че ще се разберат!

          ---------- Post added at 21:16 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

          dansguardian, изразът "това няма как да се случи" е от кретенската лексикология на продавачките в моловете, завършили УНСС или НБУ.
          Колегата не иска да му се случи, а да му стане.
          Освен това, тука любители няма.
          Всеки е професионалист в нещо
          По темата:
          Колега, защо не изскубеш един комп Марелли от боксер и не пробваш с него. Насаждаш му МАП сензора, за температурата на водата и въздуха сензорите и потенциометъра на дросела. Ламбда сондата и импулсният датчик мисля, че ще се разберат!
          Това само на 8в ли може да се направи, с ЕКУ от боксер?

          Comment


          • #20
            dansguardian, оспамихме темата на Мимо. Форумът е български. Постарай се да пишеш на български, а не на руски или английски с български думи. Аз също съм правил подобни простотии, но съм се коригирал, а не съм пращал съфорумниците да питат на борсата как се сади пиперо!
            Темата е чисто практическа и няма да се размине без "садене" "присаждане" "кълцане" и "мамата"
            Иначе на теория поне половината форум може да каже как да се построи един нов инжекцион.
            Другата половина знае от къде да изплагиатства.

            pyle, аз тая трансформация я мислех от преди седем-осем години. Дискутирал съм я много пъти и с нашите гаражисти, с Fade, с Петко, с гръцкия форум и навсякъде стигахме до измислени от нас пречки и как няма да стане. Най-радикални бяха от ленинградския форум. Там направо ми казаха" Абе слагай пък ще видим какво ще стане"
            Това и направих. Смених само задният капак на мотора, за да има къде да сложа импулсния датчик.Останалото "насадих" от 1.4. Резултатът е убийствен. Имах съмнение, че трябва да сложа дюзи с дебит 170-180, което е логично. При мотор 1.4 те бяха 140. Новия е 1.7 8В. В началото палеше, но гаснеше и се наложи да си поиграя с ТПС-а. Отидох до Кн и се върнах на бензин и всичко си дойде на мястото, въпреки, че сложих дюзи от 18-2.0 от ТС, любезно подарени ми от ЛюбоРед. Стига ламбдата да е наред и останалите сензори, компа се адаптира сам.
            Относно въпросът ти, дали това става само на 8В.
            Не съм напълно сигурен, но си мисля, че ще стане. Особено ако ще се кара главно на газ. При Марелли инжекциона предварението се определя от оборотите, ТПС-а, МАП сензора и вероятно от ламбдата. Явно основният проблем е в предварението, а не в подаването на гориво. Тука говоря при напълно изправни инжекциони. И пак от позицията на моя опит.
            Мнозина си мислят, че разликата между 8В и 16 В е в площта на отворите на клапаните.
            Това е напълно погрешно.
            Истината е, че когато имаме по няколко клапана за режим, то те са много по-малки, а следователно много по-леки. Това означава, че им действуват много по-малки инерционни сили. Казано на човешки език, такива клапани отварят и затварят много по-бързо. Тоест моторът може да развива много по-високи обороти. От това и се вдига мощността. Проблемът със закъснението на клапаните за първи път е решено в Дукати. Там клапаните се затварят принудително, а не само от пружината.
            От цялото ми бръщолевене е видно, че трябва да се пробва.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              dansguardian, оспамихме темата на Мимо. Форумът е български. Постарай се да пишеш на български, а не на руски или английски с български думи. Аз също съм правил подобни простотии, но съм се коригирал, а не съм пращал съфорумниците да питат на борсата как се сади пиперо!
              Темата е чисто практическа и няма да се размине без "садене" "присаждане" "кълцане" и "мамата"
              Иначе на теория поне половината форум може да каже как да се построи един нов инжекцион.
              Другата половина знае от къде да изплагиатства.

              pyle, аз тая трансформация я мислех от преди седем-осем години. Дискутирал съм я много пъти и с нашите гаражисти, с Fade, с Петко, с гръцкия форум и навсякъде стигахме до измислени от нас пречки и как няма да стане. Най-радикални бяха от ленинградския форум. Там направо ми казаха" Абе слагай пък ще видим какво ще стане"
              Това и направих. Смених само задният капак на мотора, за да има къде да сложа импулсния датчик.Останалото "насадих" от 1.4. Резултатът е убийствен. Имах съмнение, че трябва да сложа дюзи с дебит 170-180, което е логично. При мотор 1.4 те бяха 140. Новия е 1.7 8В. В началото палеше, но гаснеше и се наложи да си поиграя с ТПС-а. Отидох до Кн и се върнах на бензин и всичко си дойде на мястото, въпреки, че сложих дюзи от 18-2.0 от ТС, любезно подарени ми от ЛюбоРед. Стига ламбдата да е наред и останалите сензори, компа се адаптира сам.
              Относно въпросът ти, дали това става само на 8В.
              Не съм напълно сигурен, но си мисля, че ще стане. Особено ако ще се кара главно на газ. При Марелли инжекциона предварението се определя от оборотите, ТПС-а, МАП сензора и вероятно от ламбдата. Явно основният проблем е в предварението, а не в подаването на гориво. Тука говоря при напълно изправни инжекциони. И пак от позицията на моя опит.
              Мнозина си мислят, че разликата между 8В и 16 В е в площта на отворите на клапаните.
              Това е напълно погрешно.
              Истината е, че когато имаме по няколко клапана за режим, то те са много по-малки, а следователно много по-леки. Това означава, че им действуват много по-малки инерционни сили. Казано на човешки език, такива клапани отварят и затварят много по-бързо. Тоест моторът може да развива много по-високи обороти. От това и се вдига мощността. Проблемът със закъснението на клапаните за първи път е решено в Дукати. Там клапаните се затварят принудително, а не само от пружината.
              От цялото ми бръщолевене е видно, че трябва да се пробва.
              Да разбирам ще си сложил на 16v TS еку от боксер? Ако да, какви датчици промени за да се случи и какъв точно беше убийствения резултат - вървеж, разход на гориво, динамика? Импълсен датчик и аз имам и на двата вала ако не се лъжа, ТПС на 16в достатъчно интелигент ли е да подава адекватна информация без дебитомера? Какво ще рече заден капак на мотора?

              Comment


              • #22
                Тук си говорите за доста различни неща май,май

                П.С.До автора на темата.Защо ти е да си присаждаш дебитомер,който е консуматив на по-новите коли,самия факт,че твоя е изкарал около 20 г. трябва да ти говори.Ако искаш почти всяка година да сменяш една пластмаса за 240-600 лв. действай,но за мен това е безмислено.Има за твоята кола рециклирани/при това доста добре/ дебитомери на добра цена/слагал съм няколко такива/,колата се променя коренно и пада разхода драстично.

                П.С.2.Не си мислете че Мега смърт се настройва ей така лесно,пред вас на улицата,освен електрониката трябва да се сменят още няколко компонента.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #23
                  Къде ги рециклират тия дебитомери или от къде да си взема рециклиран.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pesho ot vraca Покажи съобщение
                    Къде ги рециклират тия дебитомери или от къде да си взема рециклиран.
                    От Ибей
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #25
                      Напълно съм съгласен с колегата Мъри, не е разумно да търсиш начин да се чекеш съсъ стотици левове за пластмаса, която да сменяш честичко.
                      В този ред на мисли, дали няма начин да се нагоди стар дебитомер към новите мотори? Аз бих направил точно това. Взе да ми писва да се занимавам с боклучавите пластмаси на бош.

                      Comment


                      • #26
                        Абе то на тоя принцип, дай да се върнем към карбураторите, щото там пък е съвсем евтино-няма инжектори, няма датчици... Обратно на тая логика, предполагам, че съвременните дебитомери имат предимства пред тия с клапата - най-малко не ограничават дебита. Но ми стана много интересно това за Магнети Марели компа, дето го каза колегата mordohy и го моля да даде малко повече подробности-само за боксери ли е това, има ли други теми, където да е обсъждано подробно?

                        Comment

                        Working...
                        X