Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа кола- Алфа??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Няма разбира се

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #47
      Те нови не излизат перфектни
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
        То това да не ти е Холандия бре куче?

        Аз това лято минах през Варна ми то и по моста има си има бая дупки, а какво остана по останалите пътища...

        За България това си е нормално да има толкова смяна по окачването.

        Пък за автомобил "за въртене" по пътните кратери всеки вече си купува евтина за поддръжка кола.Дори и да го блъснат да не го е толкова яд.

        Да не поддържаш е тъпотия.Да очакваш да не се разваля също.Дори нов автомобил...




        Ние си говориме за някакви си 50 хил. километра............където някои хора ги навъртат за 1 година в България.Всяка година два пъти долни носачи два предни амортесьора тампони на горните носачи стаб щанга две задни щанги,да не говориме че ангренажа и той е на 60 хил. км,иридиевите свещи за една торба пари и те са на 60 хил.км,съединител,термостат беер за 100лв,за тия километри колко пъти масла и накладки няма да ги смятам...................това не е подържане на автомобил,а едно доста скъпо хоби............
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #49
          Вярно е.На един познат преди 2 години чисто нов соцВаген джета от новите се качваме да ни повози и един от нас му казва- а бре нещо много странен звук се чува?

          Друг му казва "Чува ти се главата" .

          След 2 седмици ПЛЯ-Я-Я-Я-С кормилна рейка.Дефектна.Автомобил на 2000км ...
          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Проблемът е, че Ганьо иска да си купи кола за 2000 лв. в перфектно състояние. Такова животно НЯМА!


            Ганьо иска и да я кара на заварка,като служебна, или рентакар, да не я поддържа и ако некой ден се счупи нещо, да е стотинки...но де е фулмакс екстри
            (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
              Ние си говориме за някакви си 50 хил. километра............където някои хора ги навъртат за 1 година в България.Всяка година два пъти долни носачи два предни амортесьора тампони на горните носачи стаб щанга две задни щанги,да не говориме че ангренажа и той е на 60 хил. км,иридиевите свещи за една торба пари и те са на 60 хил.км,съединител,термостат беер за 100лв,за тия километри колко пъти масла и накладки няма да ги смятам...................това не е подържане на автомобил,а едно доста скъпо хоби............
              Мозък, посочи ми кой в България навърта 50к на година с Алфа 156? И кой нормално мислещ човек, ще си купи 15 годишна кола при положение, че навърта такъв пробег годишно? С извънземното ти БМВ или Сааб колко пъти по-малко ще смениш накладки, масла и съединител? Веригите нали и те имат определен пробег, а не са вечни...дай цена колко струва да смениш веригата на Сааб, защото аз знам много добре. Ако беше помислил малко, щеше да се усетиш, че тeзи 50000km за 6 години, които колегата е имал предвид е предимно градско каране, където амортизацията на ходовата част е много по-голяма... или тези хора които споменаваш минават 50 000км на година градско? Скъпо хоби за едни, сигурност на пътя за други!
              Last edited by italfen; d.m.y г., 15:06.
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Мозък, посочи ми кой в България навърта 50к на година с Алфа 156? И кой нормално мислещ човек, ще си купи 15 годишна кола при положение, че навърта такъв пробег годишно? С извънземното ти БМВ или Сааб колко пъти по-малко ще смениш накладки, масла и съединител? Веригите нали и те имат определен пробег, а не са вечни...дай цена колко струва да смениш веригата на Сааб, защото аз знам много добре. Ако беше помислил малко, щеше да се усетиш, че тeзи 50000km за 6 години, които колегата е имал предвид е предимно градско каране, където амортизацията на ходовата част е много по-голяма... или тези хора които споменаваш минават 50 000км на година градско? Скъпо хоби за едни, сигурност на пътя за други!
                Той си го купи за 500 евро, кво го боли фара? После ще го шатне на някой нещастник и ще иде в сааб форума да плюе. За сега е самолет нали, не че нещо


                Comment


                • #53
                  И в крайна сметка стигаме до извода,че това е автомобил за хора финансово изгоден за не повече от 7-8хил. км на година Иначе ако имаш мерак и пари.......... може да му сменяш всяка година окачването и съединитела..........кеф цена има
                  Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 16:54.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #54
                    Братле има нещо сериозно объркано в теб. Моятс 156 досега съм сменил ангренаж,пистов ремък,термостат,лагер на компресор. Тези ремонти съм ги правел и на другите ми коли,все пак са стари. Окачването взех бюджетни,горните дадоха фира за 12к. Долните вече гоняд 25к няма ядове. Оправих тампоните на стабилизиращата щанга,сложих по-скъпи горни носачи,че видим дали ще изкарат. Единствения недостатък който намирам е недозавиване и горните носачи. Никакви по-специални ремонти не съм правил. Накладките ми и те са на 25к и имат още живот. Стига с това трошливи били тези и тези. Така се говори и за пежо,заден мост торсиони. Ем на брат ми 306 повече от 5 години няма ядове. АКО колата е дроб,каквато и да е,ще погребеш голяма сума за ремонт,независимо марката.

                    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #55
                      [QUOTE=acho_;1454895]Той си го купи за 500 евро, кво го боли фара? После ще го шатне на някой нещастник и ще иде в сааб форума да плюе.




                      Това не може да стане никога,сега кат се сетя когато ми обявиха цената на свещите за туинспарка в магазина 200 евро,те излизат колкото половината сааб бъди реалист и точен като европеец и недей да тичаш пред вятъра.............
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #56
                        Така става когато човек прави неинформиран избор.

                        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                          .....когато ми обявиха цената на свещите за туинспарка в магазина 200 евро,...
                          В момента меткам за пробата едни големи BERU по 5лв. бройката. За 14к не са умрели още.

                          П.С. - един ангренажен ремък е 30лв.
                          Колата си е един бирник отвсякъде, без значение марката..
                          Sport Wagon 2.0TS|LPG

                          Comment


                          • #58
                            Иди им го набий в черупките.

                            Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                            Comment


                            • #59
                              Сега малко да налея масло в огъня... Ако е с предно е ФИАТ, не Алфа( изключае 33-те), ако е дизел пак е ФИАТ , а не Алфа и ако вдигнеш капака и те блъсне по челото надпис FIAT Auto s.p.a. пак е ФИАТ, а не Алфа... В бг караме badge engineered версии на ФИАТ... Не че са чаак толкова лоши...ама
                              =-v-=
                              Madness? This is ALFA!!!

                              Comment


                              • #60
                                Ай стига ве... как си се досетил
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X