Известие

Collapse
No announcement yet.

ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

    Днес приказвах с един познат който е работи в сервиз(тенекиджия), и той ми каза че ALFA 33 била много кекава от към здравина. Каза ми че от много лек удър заминавал радиатора от воле, а ако е малко по силен удара заминавал и двигателя. Попитах го защо е толкова се мачка, а той ми отговори, че роговете били много слаби и от съвсем лек удър се сгъвали като хартия.
    Този същия човек ми каза да бягам много далеч от боксеровия двигател. Каза ми, че бил много скъп за подръжка, имал скъпи консумативи, и от най-малкото нещо се развалял. Също ми каза, че и при един прескочен зъб на ремъка накривявали се клапаните клапаните като се нацелели с буталото (а това било сигурно че ще се получи). А това като стане това означава ремонт, а този ремонт той ми каза че не пада под 1500 - 2000 лв. а според него това означавало направо двигателя, че е за изхвърляне.

    След като приказвах с него направо останах като попарен. По негови думи излиза, че колата която бях решен да си взема се оказа най-големия боклук който може да се купи.

    Моля всички които имат ALFA с боксеров двигател да кажат дали това е истина. И вярно ли е това нещо за здравината на купето на 33-ките.

  • #2
    Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

    Първоначално публикувано от ALiGaToR
    Днес приказвах с един познат който е работи в сервиз(тенекиджия), и той ми каза че ALFA 33 била много кекава от към здравина. Каза ми че от много лек удър заминавал радиатора от воле, а ако е малко по силен удара заминавал и двигателя. Попитах го защо е толкова се мачка, а той ми отговори, че роговете били много слаби и от съвсем лек удър се сгъвали като хартия.
    Този същия човек ми каза да бягам много далеч от боксеровия двигател. Каза ми, че бил много скъп за подръжка, имал скъпи консумативи, и от най-малкото нещо се развалял. Също ми каза, че и при един прескочен зъб на ремъка накривявали се клапаните клапаните като се нацелели с буталото (а това било сигурно че ще се получи). А това като стане това означава ремонт, а този ремонт той ми каза че не пада под 1500 - 2000 лв. а според него това означавало направо двигателя, че е за изхвърляне.

    След като приказвах с него направо останах като попарен. По негови думи излиза, че колата която бях решен да си взема се оказа най-големия боклук който може да се купи.

    Моля всички които имат ALFA с боксеров двигател да кажат дали това е истина. И вярно ли е това нещо за здравината на купето на 33-ките.
    Ами тоя дето ти е наговорил тея неща, със сигурност е тъп като гъз С 1 зъб ако ти прескочи ремъка нищо няма да се случи, просто мотора няма да върви и ще плете
    За кекави рогове не знам, ма ако тва е водещия момент, купи си Волга - тя е здрава на удар и непретенциозна.
    За 2000 лв. ремонт ако правиш на мотора, не знам какво трябва да счупиш. Не трябва една здрава част да е останала в мотора.
    За консумативите не знам какво е скъпо или евтито, но според мен всички консумативи са на приемливи цени. Ако е 8 клапана, ролки и ремъци струват 90 лв. Пробега с тях е 90 000 км.
    Ако тези цени ти се виждат високи, по-добре не си копувай никога, никаква Алфа, който и да е модел
    Дали въпросния майстор който те е ограмотил по боксерите, случайно не кара голф
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

      Първоначално публикувано от Bobi_33
      Първоначално публикувано от ALiGaToR
      Днес приказвах с един познат който е работи в сервиз(тенекиджия), и той ми каза че ALFA 33 била много кекава от към здравина. Каза ми че от много лек удър заминавал радиатора от воле, а ако е малко по силен удара заминавал и двигателя. Попитах го защо е толкова се мачка, а той ми отговори, че роговете били много слаби и от съвсем лек удър се сгъвали като хартия.
      Този същия човек ми каза да бягам много далеч от боксеровия двигател. Каза ми, че бил много скъп за подръжка, имал скъпи консумативи, и от най-малкото нещо се развалял. Също ми каза, че и при един прескочен зъб на ремъка накривявали се клапаните клапаните като се нацелели с буталото (а това било сигурно че ще се получи). А това като стане това означава ремонт, а този ремонт той ми каза че не пада под 1500 - 2000 лв. а според него това означавало направо двигателя, че е за изхвърляне.

      След като приказвах с него направо останах като попарен. По негови думи излиза, че колата която бях решен да си взема се оказа най-големия боклук който може да се купи.

      Моля всички които имат ALFA с боксеров двигател да кажат дали това е истина. И вярно ли е това нещо за здравината на купето на 33-ките.
      Ами тоя дето ти е наговорил тея неща, със сигурност е тъп като гъз С 1 зъб ако ти прескочи ремъка нищо няма да се случи, просто мотора няма да върви и ще плете
      За кекави рогове не знам, ма ако тва е водещия момент, купи си Волга - тя е здрава на удар и непретенциозна.
      За 2000 лв. ремонт ако правиш на мотора, не знам какво трябва да счупиш. Не трябва една здрава част да е останала в мотора.
      За консумативите не знам какво е скъпо или евтито, но според мен всички консумативи са на приемливи цени. Ако е 8 клапана, ролки и ремъци струват 90 лв. Пробега с тях е 90 000 км.
      Ако тези цени ти се виждат високи, по-добре не си копувай никога, никаква Алфа, който и да е модел :winfall in love with alienk:
      Дали въпросния майстор който те е ограмотил по боксерите, случайно не кара голф
      Аре стига бе колега,90000км. за тези ролки ще и дойдат множко,но като цяло не е скъп за потдръжка. Ще ти дам накои цени а ти прецени,ремак ангренажен 14лв,ролка цяла 28лв,а само паразитна при случай че можеш да пренабиеш 9лв.,гарнитури за глави от 9лв. до 14лв. в зависимост от двигателя,сигменти от 60лв. до 95лв,лагери основни и биелни около 25лв.,семеринги 5лв и т.н.. А този твой майстор май въобще не е виждал ударена 33,така че не му вярвай. Не добри неща за боксера говорят тези които НЕ ГИ РАЗБИРАТ и това им служи за оправдание.
      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
      0899832271 Сашо

      Comment


      • #4
        кажи на твоя познат да вземе да се гръмне

        Comment


        • #5
          Твоя познат е като мой познат разбирач - "Италианските коли са боклуци, не стават за нищо - вземи си голфче и пей сърце".

          Кажи какво означава "най-лек удар" ? Малко е общо понятието - аз например имах удар с едно рено, в Пловдив, че оня закова а на мен не ми били наред задните спирачки, ударих го леко, огъна ми се капака, счупих маската, но колата не мръдна. Еле пък радиатора да замине
          Пълни глупости ти е наговорил. Частите за боксерите са на поносима цена, малко по-скъпо е от опел (ок, моя радиатор например струва 380 лв, но е Валео, докато има и за 140 лв. Всичко се свежда до възможности), но разликата в усещането е голяма.
          Няма такова нещо като тази марка и този модел са най-яки - всичко е до бивш собственик, манталитет, начин на каране, удари и т.н. - аз лично съм се убедил в това.

          П.П. Няма такъв звук като на боксера обади ми се да ти дам да покараш зверчето ако искаш
          Алфа Ромео 146 '96 1.6i 8v Boxer, Mercedes Benz C 200 '01

          Comment


          • #6
            Интересно значи тоя човек явно се движи по слухове.
            С него сме приказвали и за газовите уредби. Ами според него не е добре кола да се кара на газ, защото двигателя заминавал разцентровал се спъвал се вървежа и такива работи.

            Само за информация: Този човек в момента кара OPEL VECTRA 1.6 16V (101hp) 96 година с обикновенна газова.

            Незнам вече на кого да вярвам, но почти е сигурно, че ще си взема ALFA 33 (защото само до там ми стигат средствата ).

            Comment


            • #7
              Нормално е да замине радиатора при удар, защото е зад пластмасовата броня, която като се пориви го деформира.

              Предполагам, че този... корифей визира, че при по-силен удар може да се скъсат ремъците, които са от пред. Не знам колко силен трябва да е удара, но само това виждам като логично обяснение на тези велики теории.

              За поддръжка не са скъпи - нормални към ефтини са. Вече не се намират части за купето много лесно, но не е невъзможно.

              Ако можеш събери малко повече пари и си вземи нещо друго. За 1-ва алфа не е най-практичната.

              33-ката е много особена алфа и ако не ти .. легне ще полудееш от нея. Стойката е по-особена, педалите са по-особени като разполойение, не завива добре както повечето коли. На мен преди време ми легна много добре, но на мои познати не.
              Най-добре е да покараш 1-2 дни такава ако имаш познат и да прецениш.
              2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
              GSM: 0888 520 600

              Comment


              • #8
                При силен удар, този човек ми каза, че двигателя идвал под мишница. Но това не е най важното. Аз кола няма да зимам да се блъскам на всеки 100 метра така, че това е относителна работа.

                Това за завиването и за разположението на педалите не го бях чувал.
                Някой ще обясни ли какво и има на стоиката, на завиването и ако може някой да пусне една снимчица на педалите да видя какво им е по особенното.

                Comment


                • #9
                  Боже, колко мъка има по тоя свят божеее , така ми идва понякога да въздъхна и аз като Моканина... извини ме колега ма много малка част от това което ти е казал "майстора" ти е истина
                  Mitsubishi Outlander
                  Mitsubishi Space Star
                  Daihatsu Terios

                  Comment


                  • #10
                    Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

                    Първоначално публикувано от Lisan
                    Аре стига бе колега,90000км. за тези ролки ще и дойдат множко
                    не са и множко, пробвано е
                    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                    Comment


                    • #11
                      Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

                      Първоначално публикувано от Kostadin
                      Първоначално публикувано от Lisan
                      Аре стига бе колега,90000км. за тези ролки ще и дойдат множко
                      не са и множко, пробвано е
                      :P Да бе,Що ли не ми се вярва,но винаги има изключения.
                      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                      0899832271 Сашо

                      Comment


                      • #12
                        Бе и аз си знам 60 000км. ма на опаковките на последните пишеше 60 000 мили , не че ще пробвам 90 000 км
                        Mitsubishi Outlander
                        Mitsubishi Space Star
                        Daihatsu Terios

                        Comment


                        • #13
                          Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

                          Първоначално публикувано от Lisan
                          Аре стига бе колега,90000км. за тези ролки ще и дойдат множко
                          Ми толкова пише в дебелите книги, прочети и ще видиш
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #14
                            Re: ALFA 33 и BOXER: Вярно ли е, че .......

                            Първоначално публикувано от Bobi_33
                            Първоначално публикувано от Lisan
                            Аре стига бе колега,90000км. за тези ролки ще и дойдат множко
                            Ми толкова пише в дебелите книги, прочети и ще видиш
                            Ти някой път не се чуваш какво говориш, няма какво да чета дебели книги за да ти кажа че няма такава Алфа с боксер мотор да изкара 90000км. с едни ремаци и ролки,особено с тези които се продават тук. Ти сам знаеш но за какво спориш не знам,90000 без смяна е мазохизъм.
                            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                            0899832271 Сашо

                            Comment


                            • #15
                              Напълно е възможно е да се минат 90 000 км. с един ремък, ама на нова кола.

                              Или на стара, но само ако заедно с ремъка и ролките се сменят и ремъчните колела на коляновия и разпределителните валове.
                              Volvo XC90 D5 '06
                              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                              Lancia Ypsilon 1.2 '00



                              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                              Comment

                              Working...
                              X