Днес приказвах с един познат който е работи в сервиз(тенекиджия), и той ми каза че ALFA 33 била много кекава от към здравина. Каза ми че от много лек удър заминавал радиатора от воле, а ако е малко по силен удара заминавал и двигателя. Попитах го защо е толкова се мачка, а той ми отговори, че роговете били много слаби и от съвсем лек удър се сгъвали като хартия.
Този същия човек ми каза да бягам много далеч от боксеровия двигател. Каза ми, че бил много скъп за подръжка, имал скъпи консумативи, и от най-малкото нещо се развалял. Също ми каза, че и при един прескочен зъб на ремъка накривявали се клапаните клапаните като се нацелели с буталото (а това било сигурно че ще се получи). А това като стане това означава ремонт, а този ремонт той ми каза че не пада под 1500 - 2000 лв. а според него това означавало направо двигателя, че е за изхвърляне.
След като приказвах с него направо останах като попарен. По негови думи излиза, че колата която бях решен да си взема се оказа най-големия боклук който може да се купи.
Моля всички които имат ALFA с боксеров двигател да кажат дали това е истина. И вярно ли е това нещо за здравината на купето на 33-ките.
Този същия човек ми каза да бягам много далеч от боксеровия двигател. Каза ми, че бил много скъп за подръжка, имал скъпи консумативи, и от най-малкото нещо се развалял. Също ми каза, че и при един прескочен зъб на ремъка накривявали се клапаните клапаните като се нацелели с буталото (а това било сигурно че ще се получи). А това като стане това означава ремонт, а този ремонт той ми каза че не пада под 1500 - 2000 лв. а според него това означавало направо двигателя, че е за изхвърляне.
След като приказвах с него направо останах като попарен. По негови думи излиза, че колата която бях решен да си взема се оказа най-големия боклук който може да се купи.
Моля всички които имат ALFA с боксеров двигател да кажат дали това е истина. И вярно ли е това нещо за здравината на купето на 33-ките.
Comment