Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлика в теглото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ако мотора работи и не трака или лопа т.е. ако е читав аз бих го боднал стоков хем да му посвикна и да видя как се държи в това купе хем да се посъбера лев за това, което му е нужно като йбгрейди. Така ще прецениш и какви подобрения ще са нужни по ходовата и спирачките. Честно казано ако моята 145-ца беше 200-220 к.с. щеше да ми е повече от достатъчно.

    ---------- Post added at 14:23 ---------- Previous post was at 14:21 ----------

    Да уточня само ... 200 биха ми били достатъчни ако всичките са живи със здрави купита
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #17
      Работата е там, че мотора вече е разглобен на попара. Може би избързахме с разглабянето, но ме беше страх да не изтропа нещо, че колата имаше плашещ външен вид, но като свалихме главата тя беше добре. Картера не сме го сваляли да видим лагерите как са. Когато мислех да кача двигателя без да му се прави ребилд, хората във Фиат форума ме разубедиха и го разтворих. И все пак може да се проверят лагерите дали са като хората и да се събере с нови гарнитури и само да се удари една настройка на компютъра. Колкото до ходовата част както каза, мисля че е най-лесно да сложа окачването от Дедрата заедно със спирачките, то теглото на двете коли е почти еднакво и да се види дали е добре или не е.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        Теб случайно да не те наричат убиеца на купона?
        Дадох ти съвет, за да не се вкараш във филм с неясен край, за който може и да не си готов финансово. На доста проекти се нагледах, които след няколко години свършват на части. По мое мнение, за да се направи всичко както трябва и да си доволен от резултата, ще си отиде 5 цифрена сума. Съветвам те да си направиш една груба сметка предварително, че не ми се пишат грозните цифри.... Казвам ти го като човек, който е минал по този път.... Винаги има вариант да се спести от доста от нещата, ама не съм сигурен, че ще ти хареса крайния резултат. За тези пари спокойно ще си купиш една S3-ка или нещо подобно, само дето ще си спестил доста главоболия. Въпрос на личен избор, аз моя съм го направил отдавна и си сърбам попарата
        Jet Black E46 M3
        ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
        Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

        Comment


        • #19
          Аз го казах на шега, надявам се да си го разбрал така. Вярно е, че масово проектите, които правят хората завършват с обява за продажба или на части. Някъде бях чел, че доста пари си хвърлил по Купето ти, но все пак имаш едно от най-красивите и изпипани, които съм виждал дори в интернет. Виждал съм го на живо на феста и заради това го казвам. Аз вече съм се набутал и парите съм ги дал така или иначе. Ако мотора остане с 8 клапановата глава ще стане ли както, трябва и да върви доволно, да прави кеф или няма такъв потенциал? Ние не говорим за извънземни коне, така че, би трябвало да стане това, което искам. Какъв й е проблема на 8 клапановата глава? Слаба мощност в ниски/високи?
          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

          Comment


          • #20
            Надявам се да не бъда разбран погрешно. Според мен всичко зависи от това кой ще ти го прави.
            И цената зависи от това и времето и най-важното крайния резултат. Успех със започнатото и ще следя темата с интерес.
            sigpic
            33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
            Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

            Comment


            • #21
              Има подобен проект на 145 със 2.0 8в турбо мотор, най-добре прочети темата и попитай човека, който извършва проекта, относно теглото, добре направен този мотор надали има проблем да тегни 1200кг, винаги можеш да спестиш от резервна гума, едни спортни седалки по 3-4кг. и ето ти 50 кила са налице, орязване на багажната врата, плексигласови калници и преден капак, леки джанти.

              Успех!

              Comment


              • #22
                Ми 8 клапановата глава е доста рестриктивна. Щом си решил да скачаш във филма и вече си разпилял мотора, моя съвет е да го ребилднеш както си трябва с хубави части, за да нямаш ядове на по-късен етап. Отвори и виж какво е положението с лагерите и се моли да няма лоши изненади с тях/биелите/вала. Сглоби мотора, направи конверсията в колата, която си решил и го покарай в сток вариант първоначално, докато колата си покаже дали всичко е наред. Най-вероятно ще излезе нещо за дооправяне. Ще трябва да помислиш и за по-адекватно окачване/спирачки, щом искаш да караш по планински пътища с нея. Тези 230 коня как мислиш да ги изкараш, предполагам генерация, челен кулер, атмосферен смукател, метална гарнитура, помпа? Може би и това е разумната граница, на която да спреш. Посъветвай се с Илиян, ако мислиш той да я настройва. За мен той е човека за тези мотори.
                Jet Black E46 M3
                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от injekciona Покажи съобщение
                  Ми 8 клапановата глава е доста рестриктивна. Щом си решил да скачаш във филма и вече си разпилял мотора, моя съвет е да го ребилднеш както си трябва с хубави части, за да нямаш ядове на по-късен етап. Отвори и виж какво е положението с лагерите и се моли да няма лоши изненади с тях/биелите/вала. Сглоби мотора, направи конверсията в колата, която си решил и го покарай в сток вариант първоначално, докато колата си покаже дали всичко е наред. Най-вероятно ще излезе нещо за дооправяне. Ще трябва да помислиш и за по-адекватно окачване/спирачки, щом искаш да караш по планински пътища с нея. Тези 230 коня как мислиш да ги изкараш, предполагам генерация, челен кулер, атмосферен смукател, метална гарнитура, помпа? Може би и това е разумната граница, на която да спреш. Посъветвай се с Илиян, ако мислиш той да я настройва. За мен той е човека за тези мотори.
                  Аз с него попринцип съм говорил и да, той ще настройва колата, когато дойде време. Още като купих колата беше с челен кулер и Ици ми каза, че размера му става и няма да се сменя. Мисля, че турбо пътищата не са добре, но това е малък проблем, лесно се решава. Още когато ми каза започнах да търся валове и намерих хубави запазени, като съответно ги купих. Взех и двата, макар че изпускателния май няма да се ползва. Гарнутурата ще поръчам Cometic или там както й беше името, тя е метална, за да ни е мирна главата. Помпата ще е Walbro 255, цената й е поносима. Може би найстина ще е най-добре тук да спра, където влагането на пари е най-минимално, защото натам вече става солено. Няма да махам интериора, за да не прилича на Лада Нива, пък колкото върви толкова. Тази тема беше само за спитване, когато започна да купувам частите ще пусна нова тема в раздел тунинг. Благодаря за отделеното време на всички, тогава вече ще изясним всичко и от към окачване и спирачки.
                  Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                  Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                  Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                  Comment

                  Working...
                  X