Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане относно зарядно за акумулатори ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Вчера дошло, пък си струвал всеки похарчен лев. По изработката на корпуса ли стигна до това умозаключение или по времето за зареждане на акумулатора? Не се заяждам, а просто се чудя.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Вчера дошло, пък си струвал всеки похарчен лев. По изработката на корпуса ли стигна до това умозаключение или по времето за зареждане на акумулатора? Не се заяждам, а просто се чудя.

      1.Да и по изработката на корпуса ,качеството му също и качеството на свързващите кабели...Личи ,че не е сглобено от пиян китаец !
      2.Изпробвано е още вчера на стария акумулатор на режим RECOND (програмата за възстановяване)
      3.Да смятам,че е заяждане но ме боли к.............
      4.За теб препоръчвам продукти на марка КРАКРА !
      Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:26.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
        1.Да и по изработката на корпуса ,качеството му също и качеството на свързващите кабели...Личи ,че не е сглобено от пиян китаец !
        2.Изпробвано е още вчера на стария акумулатор на режим RECOND (програмата за възстановяване)
        3.Да смятам,че е заяждане но ме боли к.............
        4.За теб препоръчвам продукти на марка КРАКРА !
        Честно казано аз колата я карам абсолютно всеки ден и до момента не ми се е налагало да си купувам "Кракра", т.е. акумулаторът ми винаги е зареден.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Честно казано аз колата я карам абсолютно всеки ден и до момента не ми се е налагало да си купувам "Кракра", т.е. акумулаторът ми винаги е зареден.
          Ако акумулаторите се зареждаха само в колата нямаше да се произвеждат зарядни за тях !
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
            Ако акумулаторите се зареждаха само в колата нямаше да се произвеждат зарядни за тях !
            Знаеш ли, мнението ти е фундаментално и концептуално, като същевременно е изпълнено с огромна доза реализъм... До сега не бях се замислял дали освен в колата акумулаторите се зареждат и на друго място.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Знаеш ли, мнението ти е фундаментално и концептуално, като същевременно е изпълнено с огромна доза реализъм... До сега не бях се замислял дали освен в колата акумулаторите се зареждат и на друго място.
              Браво почваш да мислиш най-накрая !
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
              sigpic

              Comment

              Working...
              X