Известие

Collapse
No announcement yet.

Ъпгрейд на Td04HL-16T към 19Т

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ъпгрейд на Td04HL-16T към 19Т

    Привет на всички
    Турбината ми е 16Т и искам да и сложа перка настудената част от 19Т, въпросът е, че трябва да се престърже охлюва за размера на 19Т и да се докара ъгълът и отстоянието на перката от охлюва за дае всичко ОК, също така според мен си трябва и баланс, понеже колкото и да пишат по обявите, че идва балансирана перката аз не вярвам че е баш така.

    Интересува ме къде дапратя картриджа с студената част и новата перка да ми извършат тази услуга (с баланса заедно) и да имам готова заползване турбина.

    П.С. В момента турбото ми е перфектно и няма нуждаот Ребилд,а не ми се прави такъв просто защото някой си иска да веме някой лев отгоре и да ми сложи неоригинални части от китай.... (нее въпроса за +- 200лв)
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

  • #2
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Привет на всички
    Турбината ми е 16Т и искам да и сложа перка настудената част от 19Т, въпросът е, че трябва да се престърже охлюва за размера на 19Т и да се докара ъгълът и отстоянието на перката от охлюва за дае всичко ОК, също така според мен си трябва и баланс,
    Това с престъргването и аз по едно време бях тръгнал да го правя, но в БГ няма или поне аз лично не бих се доверил на никой от прехвалените "турбо" сервизи-неможари

    http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...17679&start=80

    Чети тука последните 10-тина поста за колега, който е дал торба с пари на Реал турбо (мега турбо батки) и е получил течаща турбина и сваляй-качвай 5 пъти турбина за тоя дето духа

    Таа смятай тея едно елементарно рециклиране осират, а камо ли да престъргват неща, които трябва да са бая точни
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      Ъ.. Баси , а уз се водят от големите сервизи....
      То престъргването ма охлюва си е въпрос на добри изчисления и добра техника(не струг в гаража на бай иван) и един баланс..


      Има едни ardtuning някви задокеански почове, които предлагат 19т перка с смален диаметър за да влезе плъг енд плей на мястото на 16т и гарантират до 350коня с нея. Аз обаче не виждам файда да се сшага ум голяма перка, а да се смали за да влезе, по добре да се сложи 16т перка с повече витла от разните ъпгрейд варианти....
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Пич, защо се вкарваш в тея филми, а не смениш турбината с по-голяма?
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Според мен си търси или направо готова 19т турбина, или ако ще правиш някакви "схеми" гледай да си правиш всичко сам или с мнооооооого близки приятели/познати, за да намалиш до минимум "маймуните, които ще те клатят на клона", защото иначе накрая ще боли....

          Аз 2013 взех една пушеща турбина от Ескорт Косуърт, от която използвах студената перка и студената част (те бяха здрави). Топлата част и сърцевината са 1:1 с фабричната на лампредито. Поръчах си от ибей ребилд кит с 360 градусов лагер за 60-70лв. Свалих си оригиналното турбо. Разглобих си сам всичко, почистих и после от 2те турбини направих една

          Пратих си турбото само на баланс в Разлог, защото по Софийските турбо сервизи-измекяри ми отказаха "само баланс"!!! Вариантите при тях бяха или им давам 800лв за "пълна програма" или не взимат турбото...Ех, как ги обичам такива тарикати

          Както и да е 150-тина лева ми излезе всичко (ребилд кита от ибей и баланса в Разлог, а труда от мене). Вече 3-та година и 10 000 км по-късно турбото нито пуши, нито тече, а колата когато се кара, се кара само на цЕлата газ...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Пич, защо се вкарваш в тея филми, а не смениш турбината с по-голяма?
            Ако ми намериш за моя Сааб турбина 19т я взимам стига да нее 3бона...

            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Според мен си търси или направо готова 19т турбина, или ако ще правиш някакви "схеми" гледай да си правиш всичко сам или с мнооооооого близки приятели/познати, за да намалиш до минимум "маймуните, които ще те клатят на клона", защото иначе накрая ще боли....

            Аз 2013 взех една пушеща турбина от Ескорт Косуърт, от която използвах студената перка и студената част (те бяха здрави). Топлата част и сърцевината са 1:1 с фабричната на лампредито. Поръчах си от ибей ребилд кит с 360 градусов лагер за 60-70лв. Свалих си оригиналното турбо. Разглобих си сам всичко, почистих и после от 2те турбини направих една

            Пратих си турбото само на баланс в Разлог, защото по Софийските турбо сервизи-измекяри ми отказаха "само баланс"!!! Вариантите при тях бяха или им давам 800лв за "пълна програма" или не взимат турбото...Ех, как ги обичам такива тарикати

            Както и да е 150-тина лева ми излезе всичко (ребилд кита от ибей и баланса в Разлог, а труда от мене). Вече 3-та година и 10 000 км по-късно турбото нито пуши, нито тече, а колата когато се кара, се кара само на цЕлата газ...
            Моята нито тече нито нищо, аз затова искам само да сложа по голямата перка ида карам, сложното е че немисе разстъргва охлюва ейтака на око и не искам да ми я режилдват щото искат да вземат парата.... Варианта е да търсястудена част 19т да ми пасне на мястото там, че е кът http://i279.photobucket.com/albums/k...s/46591391.jpg
            Странното е че внякой каталози се води 15т а в други 16т и не зная къде е истината, макар че в случая е все тая като ще сменям перката... Ще го проверя по самия номер на турбината
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 11:51.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              Преславчо оти искаш а си чупиш Саапчиту, глей ко си убу и тъй ?
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #8
                Хахха ти ли го каза баш дето се чудиш какво да барнеш
                Искам да чупя само беимветата по пътя
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #9
                  Някой има ли идея откъде мога да си поръчам (може и втора ръка) студената част (охлюва) който да е за 19т и дапасне намоята,за да мога само да сложа перка от 19т и да ми балансират турбината, понеже явно в БГ е трудна мисия дасе престърже правилно охлюва...
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Трудно, трудно, колко да е трудно...? Намираш един 55-60 годишен стругар 7-ми разряд и си готов.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Защо не питаш тези - http://grturbo.com
                      Не съм ползвал услугите им, но гледам, че се занимават и с хибриди....
                      За съжаление има повече снимки във фейсбук страницата им, отколкото на сайта.

                      Comment


                      • #12
                        Е тва са баш тия, които ми балансираха турбото
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Писах им един мейл давидим какво ще кажат
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #14
                            550лв-пращам студената част с картриджа , разстъргват мия и слагат Т19перка, балансират и ми я връщат
                            850лв- включва гореупоменатото + ребилд на турбината (ако се наложи според тях, след интервенциите ако прокапела масло и тн)

                            Само не ги питах ако само ми я балансират каква е цената.
                            Сега в мен е дилемата дали сам да си направя всичко и да пратя за баланс или да си платя и да се моля да не се налага гаранционна рекламация, че ще е тъпо здрава турбина да иде корбан
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment

                            Working...
                            X