Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
    Дигам пръчката
    Хапнало е след едни 180км/ч?

    Comment


    • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Хапнало е след едни 180км/ч?




      По скоро гарнитура на клапаните........................като я напъвам виждам че от там избива,но не е фатално 1-но литърче на 10 000км.То така или иначе от 5 литровата туба ми хартисва един литър.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
        Дигам пръчката
        Ама това не е гаранция за редичко

        Comment


        • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Ама това не е гаранция за редичко




          Е то с просто око се вижда на щеката,ако е станало на чорба,ако е почерняло по трудно но пак се вижда.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • А не е ли от загряването вътре в мотора, т.е. не от скоростта, а от оборотите

            Comment


            • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              А не е ли от загряването вътре в мотора, т.е. не от скоростта, а от оборотите




              Е със 180км/ч да ли не е в обороти,като мойта каляска пак не е оборотна,със 220км/ч е няма и 5 хил. оборота.С едно друго масло само че 10/40,на друга каляска маторя направо почна да трака озезаемо,направо си се чуваше желязо в желязо,и като дигнах щеката това на нея по скоро преличаше на вода от колкото на масло.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                А не е ли от загряването вътре в мотора, т.е. не от скоростта, а от оборотите
                Тя, температурата не е ли почти еднаква и при 80 и при 180 км. респективно обороти? Аз като си закача лаптопа не виждам голяма разлика в температурата на охлаждащата течност.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Ама на охлаждащата течност, а не при маслените сегменти в самото бутало. Маслото освен да маже и охлажда

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Ама на охлаждащата течност, а не при маслените сегменти в самото бутало. Маслото освен да маже и охлажда
                    Температурата на целия двигател е приблизително еднаква, за това е масленото и водното охлаждане, нали?
                    Как тогава става рядко маслото при 180 км, а при 80 не е?
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • маслото в зоната на изгаряне в цилиндъра и веднага след като буталото се качи контактува с доста по-нагрята вътрешна повърхност и неговата температура на излизане от двигателя е доста над 100-те градуса

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        маслото в зоната на изгаряне в цилиндъра и веднага след като буталото се качи контактува с доста по-нагрята вътрешна повърхност и неговата температура на излизане от двигателя е доста над 100-те градуса
                        като работи на празен ход колко градуса е маслото? Водата и тя е там някъде наоколо, нали? Какава е температурата в цилиндъра при 900 оборота и при 4000 оборота? това отговаря на празен ход и скорост около 140 км при ТС
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:53.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • Те за това хората са измислили различни вискузитети...............................от 0/20 до 10/60.В зависимост от климата и най-вече натоварването на двигатела.За това мойта кола е изчислена от инжинерите за 5/30,защото колкото и да я товариш стоков 5 хил. оборота няма да мине.BMW М Power за първоначално вграждане се слага 10/60 като и производителя препоръчва да се ползва тоя вискузитет постоянно.Иначе по логиката на някои лица по на горе,той двигатела ако работи само на място или със 180км/ч гъстотата на маслото ще е една и съща
                          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                            Те за това хората са измислили различни вискузитети...............................от 0/20 до 10/60.В зависимост от климата и най-вече натоварването на двигатела.За това мойта кола е изчислена от инжинерите за 5/30,защото колкото и да я товариш стоков 5 хил. оборота няма да мине.BMW М Power за първоначално вграждане се слага 10/60 като и производителя препоръчва да се ползва тоя вискузитет постоянно.Иначе по логиката на някои лица по на горе,той двигатела ако работи само на място или със 180км/ч гъстотата на маслото ще е една и съща
                            Не само, турбото иска тънко масълце, а мотора не е под сериозно натоварване за да иска високо устойчиво масло.

                            Comment


                            • Една от малкото истински пълни синтетики е Мотул,други известни марки като Кастрол,Мобил и Шел си е чиста полусинтетика,с надпис на тубата ,,Full Syntetic,, ,освен ако не е немско,там на тубата си пише ,,HC Syntese,, заради закона в Германия да се продават полусинтетични масла с надпис за напълно синтетични.Ферари в момента ползва само маслата на Шел.
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • [QUOTE=Alex_26;1472480]Не е лесно да си глупав и заядлив. А при тебе още повече. Няма да ти обяснявам защо някои коли имат и следене температурата на маслото. И каква е разликата в режимите на работата на твоята стокова кола и тази на другата - сам си отговори. Както и виж кое има по-добър вискозитет[COLOR="Silver"]




                                Ами аз точно това имах напредвит,че температурата на маслото се променя,тоест когато двигатела е в по голямо натоварване то става по горещо и ако няма висок вискузитетен индекс или не е от най-качествените нормално е след продължително критично натоваране на двигатела то да стане редичко.Освен че някои коли имат уред за следене на температурата на маслото има и такива които имат и уред за следене на качеството на маслото,ама ти няма как да го знаеш понеже явно не си карал друго освен голф 3-ка и ауди яйце
                                Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 16:08.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X