Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем скоростна кутия.. теч на масло и тропане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем скоростна кутия.. теч на масло и тропане

    Здравейте колеги, пускам темата в този раздел, за да може да се види от повече хора. Имам 166 2.0 В6 турбо 2000г, и от няколко дена почна да има един шум.. или по скоро лопане в скоростната кутия, при натискане на съеденителя, спира да трака. Днеска забелязах, че е почнало да тече и масло което аз го правя на трансмисионно, точно между двигателя и кутията, като това лопане се увелечи доста повече... между 2-3 хиляди уборота направо си мели нещо , усещам вибраций чак по педала на съеденителя, но проблем със скоростите нямам, прикачвам един клип да придобиете някаква представа и да си изкажете мнението, благодаря ви.
    http://vbox7.com/play:7258da5d19
    http://vbox7.com/play:7a3455da84
    Last edited by SnooPDoG; d.m.y г., 15:06.

  • #2
    щом натискаш съединителя и спира --> аксиален лагер на съединителя си е заминал, а за теча пак ще е от кутията от семеринга
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от SnooPDoG Покажи съобщение
      Здравейте колеги, пускам темата в този раздел, за да може да се види от повече хора. Имам 166 2.0 В6 турбо 2000г, и от няколко дена почна да има един шум.. или по скоро лопане в скоростната кутия, при натискане на съеденителя, спира да трака. Днеска забелязах, че е почнало да тече и масло което аз го правя на трансмисионно, точно между двигателя и кутията, като това лопане се увелечи доста повече... между 2-3 хиляди уборота направо си мели нещо , усещам вибраций чак по педала на съеденителя, но проблем със скоростите нямам, прикачвам един клип да придобиете някаква представа и да си изкажете мнението, благодаря ви.
      http://vbox7.com/play:7258da5d19
      http://vbox7.com/play:7a3455da84
      Има голяма вероятност да е отишъл лагер на първичния вал на ск. кутия. Когато той си отиде, първичния вал прави луфт и убива и семеринга. В следствие на това протича трансмисионно масло от скоростите.
      Естествено може и проблема да е в друго, но при всички положения скоростите трябва да се свалят. И когато се свалят, ще се разбере истината.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Може и дифа да е пробил камбаната на кутията от вътре,като гледам бая масло се е изляло
        ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
        Alfa Romeo 145 3.0V6
        Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

        Comment


        • #5
          И АЗ ЗАЛАГАМ НА пробити скорости от дифа ама както каза боби най добре да се свали и ще се види кво се случва.успех
          75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
          kavasaki zzr-600 100 жребеца
          147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54

          Comment


          • #6
            Много масло е това бре,та и аз като свекърва да повторя казаното от колегите,сваляне на скоростите и тогава ще се види къде е проблема.

            Comment


            • #7
              Много черно изглежда това масло за да е трансмисионно.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Това ми мяза на изпуснал семеринг на колянов вал и омаслен и скапан лагер на съединителя

                Comment

                Working...
                X