Известие

Collapse
No announcement yet.

За какво служи маркуча

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от MoT Покажи съобщение
    Мерси колеги!До тук добре, но при мен този маркуч е запшен и въпросната кутия липсва.Проблем ли е като е запушен?
    Не е проблем, но ще е по-шумна турбината.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
      Апострофирам те, защото говориш глупости.
      Първо - този маркуч няма общо с разтоварването на турбината, защото е на входа ѝ. Обикновено ако има нужда от разтоварване, то блоу-оф-а обикновено се намира на изхода на турбината.
      Второ - Турбина се разтоварва след като има дроселиране на двигателя. В случая няма никакво динамично дроселиране на този двигател. Дросела при този двигател служи единствено и само за мекото му гаснене.
      Трето - както колегата каза, въпросното разклонение от маркуча служи за свръзка на резонаторния обем към смукателния тракт.
      Четвърто - лично аз се съмнявам, че знаеш по принцип идеята на въпросния резонатор.
      Пето - хайде сега в нета да четеш, за да се образоваш.
      Шесто - сигурен съм, че и сега нашата комуникация минава по КАН. Нали все тая дали използваме точен протокол. Важна е комуникацията.
      Седмо - прекалено си надменен, за да признаеш, че грешиш, за това по принцип не ти пиша, а просто ми създава удоволствие да те апострофирам.
      Хайде лека.
      А да попитам, щот не знам. На тръбата за въздуха има резонатор, след дебитомера. Знам, че дизелът няма дроселиране, но я ми обясни след като си надул с турбината 2.5 бара и отнемеш рязко газта, къде отива всичкия този въздух веднага? Не можеш с един такт да проветриш цилиндрите. И защо през дупчицата на филтъра отдолу духа, а не смуче?

      ---------- Post added at 11:41 ---------- Previous post was at 11:40 ----------

      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Тоя въпрос за изпит ли е, или по темата. Ти ме изпитваш мен??? И от къв зор?

      ---------- Post added at 16:30 ---------- Previous post was at 16:26 ----------



      Дай пример, обясни защо се случва така и как всъщност се случва, при условие, че дизела не дроселира постъпващия въздух в мотора, за да си докара празен ход.
      Не те изпитвам, просто те питам

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        А да попитам, щот не знам. На тръбата за въздуха има резонатор, след дебитомера. Знам, че дизелът няма дроселиране, но я ми обясни след като си надул с турбината 2.5 бара и отнемеш рязко газта, къде отива всичкия този въздух веднага? Не можеш с един такт да проветриш цилиндрите. И защо през дупчицата на филтъра отдолу духа, а не смуче?
        Щом питаш този въпрос, значи въобще си нямаш идея що е то качествено регулиране, което означава, че въобще си нямаш идея как работи дизеловия двигател.
        Ей за това говоря, че все гледаш да си с единия крак в разговора, а въобще си нямаш идея за какво се говори реално.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Щом питаш този въпрос, значи въобще си нямаш идея що е то качествено регулиране, което означава, че въобще си нямаш идея как работи дизеловия двигател.
          Ей за това говоря, че все гледаш да си с единия крак в разговора, а въобще си нямаш идея за какво се говори реално.
          Обясни де

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Обясни де
            След поредната глупост:
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Хора, термометъра не показва температурата на циркулиращия във вътрешния кръг антифриз.
            И още по-малоумния ти опит за измъкване:
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Датчикът е поставен така, че се получава , че мери повече температурата на външния кръг
            Не мисля да пробвам.
            Вижда се, че говориш глупости, а реално проблема не е в глупостите по принцип, а се изразява в това, че дори нямаш смелостта да си признаеш, че си казал поредната глупост.
            За това ще те контрирам на всяка твоя глупост без да се обяснявам, защото при теб обясненията са безсмислени.
            Хайде със здраве.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              След поредната глупост:

              И още по-малоумния ти опит за измъкване:

              Не мисля да пробвам.
              Вижда се, че говориш глупости, а реално проблема не е в глупостите по принцип, а се изразява в това, че дори нямаш смелостта да си признаеш, че си казал поредната глупост.
              За това ще те контрирам на всяка твоя глупост без да се обяснявам, защото при теб обясненията са безсмислени.
              Хайде със здраве.
              Знаеш ли, явно нямаш много "пациенти" в сервиза ти, та си търсиш с кого да се заяждаш. И понеже не можеш да обясниш нещо затова продължаваш.
              Аз просто те попитах като многознаеш специалист - как работи и защо от дупката отдолу на филтърната кутия духа, а не смуче

              Comment


              • #22
                Аз нищо не разбирам от двигатели и разни такива, но някои няма ли да обясни най-накрая какво се случва там с разтоварвания и тн при дизелите...
                sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                Comment

                Working...
                X