Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за зацепване на верига на форд транзит 2.4-125HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ за зацепване на верига на форд транзит 2.4-125HP

    Здравейте.

    Някой може ли да ми помогне със зацепването на ангранажната верига на Форд Транзит 2000г 2.4 125HP 16V


    Зацепих всичко уж е както трябва, но пали и гасне моментално и записва куп грешки.

    Прилагам LOG от програмката.Ако някой може да ми помогне ще черпя бири
    Attached Files
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

  • #2
    Колегя, с риск да ме обявяг за спамер, ще ти дам няколко насоки ка напълно сляпо.
    Разбираш, че първата стъпка ще е изчистване на грешките.
    Откачи акумулатора, а чак после прави каквото и да било!
    Постави всичко на белезите, като пак провери да не би да имаш на някое ангренажно колело реглаж по градуси. Тоест в известен диапазон да се върти. Има го на някои модели Форд.
    После превърти на ръка два, а още по-добре четири оборота и виж дали белезите пак са на място.
    Ако всичко си идва на място, закачай акумулатора и пали!
    Ако и след това прави проблеми, виж да няма.някой датчик на разпределителния вал-валове и да не се е скъсал някой кабел.
    Успех!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      УУде... А какво казват във форума на Форд по тоя въпрос?!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Колегя, с риск да ме обявяг за спамер, ще ти дам няколко насоки ка напълно сляпо.
        Разбираш, че първата стъпка ще е изчистване на грешките.
        Откачи акумулатора, а чак после прави каквото и да било!
        Постави всичко на белезите, като пак провери да не би да имаш на някое ангренажно колело реглаж по градуси. Тоест в известен диапазон да се върти. Има го на някои модели Форд.
        После превърти на ръка два, а още по-добре четири оборота и виж дали белезите пак са на място.
        Ако всичко си идва на място, закачай акумулатора и пали!
        Ако и след това прави проблеми, виж да няма.някой датчик на разпределителния вал-валове и да не се е скъсал някой кабел.
        Успех!


        Всички колела по веригата имат белези и дупка за фиксиране към блока ( всичко си пасва даже на веригата има звен с друг цвят и те пасват също като наредя колелата. Обаче коляновия вал няма белег.
        Центрова се с оригинално "лостче" което се пъха като се махне датчика на хол. Аз нямам специалното "ключе" но в интернет прочетох как да го направя и без ключето , като уж го зацепих както трябва.

        Грешките ги чистя с компютъра, и като завъртя на стартер и пусна стартера бързо преди да запали, не отчита грешки. В момета в който запали двигателя веднага гасне и записва грешкиет. По другите форуми пишат че може датчика на хол или на разпределителните валове или на коляновия вал да е проблемен и той да прави тия мизерии.

        Пиша тук защото предполагам има повече разбиращи хора от Ford форумите. В английския форд форум не ми одобриха регистрацията.
        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

        Comment


        • #5
          Основната ти грешка е от датчика на коляновия вал. Нея ли оправиш нея, няма да запалиш посмъртно

          Comment


          • #6
            Колега, по спомен там се пъха 7 мм бургия, а буталата са на средата между долна и горна мъртва точка.
            Така е на Пежо и на Джон Дир.
            Ако пъхаш нещо друго, може и да целиш някоя дупка от балансирането на маховика.
            Пак ти казвам да сверяваш показателите с аутодата, защото може да не е 7 мм, а нещо друго. Например 1/4 инч, тоест 6.35 мм.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              На тия бусове помпите са лукас с електроника и широк куплутг отзад. вероятно си я свалял, за да питаш за зацепванетона веригата. Погледни куплунгите на помпата, дали всичко е наред. Мисля че там имаш проблем, а не с зацепването на веригата - то е елементарно, а и нама да записваа грешки, ако е от веригата. И един съвет, ако слагаш тенекиения капак на ангренажа със силикон използвай качествен V.....R..... иначе няма да се оттървеш от течове на мосло.

              Всъщност проблема с непаленето и гаснененто и страхотните пушаци, които излизат от ауспуха (предполагам, че пуши яко) е недостиг на гориво!!! Съветвам те да разкараш всички бързи връзки и да ги замениш с петролоустойчив маркуч и обикновени скоби. Погледни връзките около горивния филтър и направо ги махни, заедно с пластмасовите тръби.
              Ако смуче въздух отнякаде--няма да оправиш колата, ако ще и да е чисто нова!
              Последно ASTIKA 2l Наздраве!
              Last edited by vaklinator; d.m.y г., 05:57.
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #8
                Абе хора, вие поне прочетохте ли лог файла? Грешка сензор колянов вал! Кога ще запалите, а?

                Comment


                • #9
                  Хубу де, ако е датчика, що не пробваш с друг, някой авер продавач на авточасти нямаш ли. Той не е механична част и след пробата пак няма да се различава от нов.
                  Какво представлява въпросния инструмент, колегата имаше пълен комплект за форд, може евентуално да услужа.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    първо да БЛАГОДАРЯ !

                    Датчика на коляновия вал ще го пробвам с мултицет дали дава някакво напрежение докато двигателя се върти на стартер.
                    Би трябвало да показва около 2V При въртене на стартер ( датчика е с две кабелчета)


                    Помпата я свалях ( аз си купих буса със скъсана биела и блока е парцал.)
                    Та си купих цял двигател НЕ оборудван от БГ и прехвърлих всичко на новия двигател.

                    В началото не ходеше никакво гориво до свещите.
                    След часове въртене почна да изкарва балончета пяна и т.н. та мисля че го обезвъздуших.
                    Всичките връзки са си оригиналните ( пластмасовите щракащи бързи връзки)
                    При палене изпушва яко бяло.

                    Иначе в дупката на вала се пъха някакво специално ключе около 10мм но не е просто желязо с определен диаметър. Като при зацепване буталата са "някъде"
                    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                    Comment


                    • #11
                      Това не е начин да пробваш датчика. Смени го с нов

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Това не е начин да пробваш датчика. Смени го с нов
                        Ок в понеделник купувам нов за коляновия вал
                        sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

                        Comment


                        • #13
                          Най-добре

                          Comment


                          • #14
                            На скоро имах премеждия с един такъв 2,4 ама 90кс. Зацепването му без инструмент за мястото на коляновия вал е възможно ама трябва да работиш внимателно. На коляновия вал като махнеш шайбата има един болт Т55 или нещо подобно беше , та този болт трябва да е на 50градуса преди 12часа. Тъй като този мотор не се зацепва в ГМ точка. Или другия вариант е гледано от този същия болт и броиш 2 зъба и половина отново преди 12часа. Като този вариант дава 90% точност и е изпробвано, че буса после ще си работи без проблеми. Правиш долу този вариант законтряш валовете и помпата със 6мм свредло и си в играта.
                            П.П. При използването на неоригинални верига и обтегач се случва да правят въртели с паленето и вървенето на ниски обороти.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
                              Ок в понеделник купувам нов за коляновия вал
                              Ако послушаш техническия "гений", най-много да се набуташ с нов датчик за нищо. Обикновено разчита на късмета, ама до сега нито веднъж не е познал. Сега пак се пробва и пак ще удари на камък.
                              Твоя проблем наистина изглежда или като липса на гориво до помпата, или зацепването не е направено както трябва. Типичен проблем и грешки за Форд след манипулация по ангренажа.
                              Пробвай за съвет на този телефон - О89 6615 459.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X