Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатик - ел. проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатик - ел. проблем

    Климатика е пълен- проверен, компресора тръгва принудително с подаване на директно ток от акумулатора.
    Майстора на климатиците казва, че проблема е електрически, няма стартов ток за компресора, ако някой е имал такъв проблем, предварително благодаря. Релета, датчици, стъпково моторче, не знам къде да търся проблема.
    Last edited by toto99; d.m.y г., 15:44.
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

  • #2
    Трябва да се провери изправността на пресостата, преди всичко.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Майстора на климатиците доля 50 гр. фреон и вика ел. проблем, за пресостата, нали е хладилен техник все пак, трябва да знае...........
      Между другото 9 години климатика е работил на макс. и като сипа 50 гр. вика това е голяма рядкост, такава минимална загуба.
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #4
        Мерeно ли е, дали сработва (затваря) контактът на пресостата, съответстващ на ниското налягане?
        Ако е установено, че това работи, трябва да се търси другаде ел. проблем (бушон, реле, прекъсната верига..........)


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Обикновен или автоматичен климатик(климатроник)?
          Прилагам схеми на двата вариянта.
          Хм, качвал съм схема на обикновеният тук
          Attached Files
          Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 19:08.
          Арфа Ромео 146 1.6 боксер

          Comment


          • #6
            Фреон не се "долива".Намери си друг "майстор" който си разбира от работата.

            Фреонът се източва, след което се пълни по грамаж(тегло) с фреон според указанията системата според указаното на табелката от производителя.

            Едва след това се тества.

            За климатик в автомобил който е на +15 години вероятно фреонът вече е забранен за внасяне в България и има заместител.Само че не може да се смесва фреон заместител с оригиналния такъв.Не се знае какво е състоянието на първоначалния фреон.

            Задължително е да се източи изцяло старият, хубаво е да се "измие" системата, след което да се надуе системата и да се тества дали държи налягане и тогава да се напълни с изцяло нов фреон.
            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
              Фреон не се "долива".Намери си друг "майстор" който си разбира от работата.

              Фреонът се източва, след което се пълни по грамаж(тегло) с фреон според указанията системата според указаното на табелката от производителя.

              Едва след това се тества.

              За климатик в автомобил който е на +15 години вероятно фреонът вече е забранен за внасяне в България и има заместител.Само че не може да се смесва фреон заместител с оригиналния такъв.Не се знае какво е състоянието на първоначалния фреон.

              Задължително е да се източи изцяло старият, хубаво е да се "измие" системата, след което да се надуе системата и да се тества дали държи налягане и тогава да се напълни с изцяло нов фреон.
              Забранен е R12 , а R134 още дълго ще е на пазара въпреки че е на 18+ г.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #8
                До alfa racer GTA: Имам предвид на машина за климатици, източване и допълване с 50 гр. до количеството указано за съответния модел. загуба на фреон за 9 години, 50 гр., карате ме да пиша неща отново, системата не тече, няма загуби, не стартира компресора, проверено копче, разменях релета, бушоните са добре......ще търся друг майстор, явно тоя е от пълначите.........

                ---------- Post added at 06:30 ---------- Previous post was at 06:20 ----------

                Благодаря за схемите, климатроник е, то на Алфа 90 % са климатроници.
                Last edited by toto99; d.m.y г., 09:24.
                Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Трябва да се провери изправността на пресостата, преди всичко.
                  И аз съм на това мнение.
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #10
                    Диагностика на климатроник, някой правил ли е такова нещо. Хладилния техник ми каза да отида на диагностика на климатроника, и в сервиза майстора търси отделна букса за климатика, намери за двигател, за ABS, за въздушна възглавка. Или нямаше такава версия, защото му изписва - "автомобила не реагира" или на Алфата от подписа няма такава диагностика на климатроник. Споделете ако някой се е сблъсквал с проблема.
                    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                    Comment


                    • #11
                      Прави се диагностика, не е проблем.
                      Но вече се написа 2 пъти - проверен ли е пресостата? От там трябва да се тръгне, а не от диагностика, та диагностика.
                      В крайна сметка и проверка на пресостата си е диагностика.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Прави се диагностика, не е проблем.
                        Но вече се написа 2 пъти - проверен ли е пресостата? От там трябва да се тръгне, а не от диагностика, та диагностика.
                        В крайна сметка и проверка на пресостата си е диагностика.
                        Ами ако датчикът за температура му се е скапал/прекъснал кабел кога ще му включи компресорът на -30 градуса?

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Ами ако датчикът за температура му се е скапал/прекъснал кабел кога ще му включи компресорът на -30 градуса?
                          Ами ако Левски беше с ботуши? Нали знаеш, че акото цапа и мирише по принцип?
                          Техническите теми не са ти силна страна, както съм ти го казвал.
                          Ходи си там и остави техническите теми.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Ами ако датчикът за температура му се е скапал/прекъснал кабел кога ще му включи компресорът на -30 градуса?
                            Аз все си мисля, че проверката на пресостата най-лесната манипулация. Не трябва нищо друго освен един мултицет.

                            Но защо да подхожаме по простия начин, като може по сложния.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Ами ако Левски беше с ботуши? Нали знаеш, че акото цапа и мирише по принцип?
                              Техническите теми не са ти силна страна, както съм ти го казвал.
                              Ходи си там и остави техническите теми.
                              Любимец си ми - дай да разглобим и сменим всичко и пак да остане проблемът

                              ---------- Post added at 10:41 ---------- Previous post was at 10:40 ----------

                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Аз все си мисля, че проверката на пресостата най-лесната манипулация. Не трябва нищо друго освен един мултицет.

                              Но защо да подхожаме по простия начин, като може по сложния.
                              Я тя дали не може да се види с една диагностика? Т.е. всичко в едно? Ма що ли ти отговарям и на теб, и на Суперспеца Во

                              Comment

                              Working...
                              X