Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор на Fiat Punto mk2 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор на Fiat Punto mk2 1.2 16V

    Здравейте, колеги !
    Искам да махна катализатора на въпросното пунто (1.2 16V 80hp). Има обаче един проблем - катализатора е едно цяло с изпускателния колектор (виж снимката по-долу)
    Разликата с картинката е, че моя е с 1 сонда.
    Звънях на 1,2 места и навсякъде ми казват, че могат да го отворят, натрошат и затворят, но все си мисля, че колата ще има един гаден звънтящ звук. Жалко, че трябва да го махна, но мирише много и спъва колата ужасно много.
    Някакви идеи, съвети, мнения ?
    Attached Files
    Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
    sigpic

  • #2
    Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
    Здравейте, колеги !
    Искам да махна катализатора на въпросното пунто (1.2 16V 80hp). Има обаче един проблем - катализатора е едно цяло с изпускателния колектор (виж снимката по-долу)
    Разликата с картинката е, че моя е с 1 сонда.
    Звънях на 1,2 места и навсякъде ми казват, че могат да го отворят, натрошат и затворят, но все си мисля, че колата ще има един гаден звънтящ звук. Жалко, че трябва да го махна, но мирише много и спъва колата ужасно много.
    Някакви идеи, съвети, мнения ?
    Ами аз бих опитал д го промия с бензин и коресилин. А ако не стане с една бензинова горелка да го нагорещя до червено за да изпепели всичко вътре де е гняз. Па ако стане де

    Comment


    • #3
      Аз мисля, че ако на мястото на катализатора се сложи парче от малко по-дебелостенна тръба, няма да дрънчи.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Аз мисля, че ако на мястото на катализатора се сложи парче от малко по-дебелостенна тръба, няма да дрънчи.
        Може и гъвкава връзка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Аз мисля, че ако на мястото на катализатора се сложи парче от малко по-дебелостенна тръба, няма да дрънчи.
          Тоест да се изреже катализатора целия и на негово място да се сложи тръба ?
          Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от diapper Покажи съобщение
            Тоест да се изреже катализатора целия и на негово място да се сложи тръба ?
            Да, но тръбата да е по възможност малко по-дебелостенна - да речем, колкото е дебела на една нормална двуцевка.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Това и аз си го бях мислил, но ме притеснява, че целия колектор от страната на меката връзка е с нормален да речем диаметър за изпускателна система, но откъм главата е доста по-голям отвора. Може би този "елемент", който ще замества катализатора трябва да има форма на фуния ?
              Alfa Romeo 146 Junior 1.4i 16V Twin Spark 103hp 98'
              sigpic

              Comment


              • #8
                Да, ще трябва и да се направи преход от големия към малкия диаметър, по възможност по-плавно.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Изпразни катализатора и някъде по трасето след меката връзка сложи един резонатор, такъв дето като го почукаш не звънти като консервна кутия, демек вътре няма вата и звука наистина става кофти.Хубавите тежат и при почукване с пръст създават илюзията че са плътни.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment

                  Working...
                  X