Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на лампата на плафона с LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на лампата на плафона с LED

    След като пак си забравих плафона включен и сутринта се упражнявах в подаване на ток, се замислих дали ако сменя тая лампа с LED съвместима амумулатора ще изкара поне една нощ без да падне (акумулатора е за смяна, но не това ми е въпроса). Сегашната лампа е таква: https://www.avto.bim.bg/Krushka-10W-...r_pr66795.html мисля да я сменя с това: https://vikiwat.com/product/22707/av...eno-byala.html

    Предполагам че няма да има проблеми за инсталацията?
    Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

  • #2
    Отдавна съм сменил всичко с LED, тъй че ръгай смело само глей дължината в милиметри да е правилната...не че не можеш натика и по дълги.Няма проблеми за жиците ма имай пред вид че има значение + и -, т.е. ако не светне от първия път завърти я на 180 гр./градуса не грама и тока тече ама не е ракия/
    Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 20:33.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #3
      Сменил си всичко с LED и е перфектно, защото на твоята кола интериорните свелтлини не са с плавно палене и гасене и тези светлини са ОК. При светлините с плавност е отвратително, защото светоидиота има долен праг на напрежението и както започва да изгасва плавно в един момент угасва внезапно, може би заради V/A характеристика. Но нека и Екотроник-а се произнесе, тъкмо ще си припомниме за ГЛИН и туй-онуй.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        А може и да останат съвсеем лекинко да мъждят


        -----------
        Пай сеее ...
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
          Сменил си всичко с LED и е перфектно, защото на твоята кола интериорните свелтлини не са с плавно палене и гасене и тези светлини са ОК. При светлините с плавност е отвратително, защото светоидиота има долен праг на напрежението и както започва да изгасва плавно в един момент угасва внезапно, може би заради V/A характеристика. Но нека и Екотроник-а се произнесе, тъкмо ще си припомниме за ГЛИН и туй-онуй.
          Гаснат импулсно, затова премигват моите. Един вид ШИМ
          Но нека БОГ еко се произнесе

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Сменил си всичко с LED и е перфектно, защото на твоята кола интериорните свелтлини не са с плавно палене и гасене и тези светлини са ОК. При светлините с плавност е отвратително, защото светоидиота има долен праг на напрежението и както започва да изгасва плавно в един момент угасва внезапно, може би заради V/A характеристика. Но нека и Екотроник-а се произнесе, тъкмо ще си припомниме за ГЛИН и туй-онуй.
            Точно в това е причината. Пак могат да се управляват по напрежение, но трябва да се контролира именно този много тесен интервал от напрежение между отпушено/запушено състояние, което не винаги е лесно.

            Поради това много по-удачният начин е ШИМ.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              При тия с плавно гасене, мисля също си е ШИМ. В готовите лампи диодите са по 3 последователно + гасящ резистор. За да работи коректно диодна "крушка" с регулатор за сулфидна, диодите трябва да са максимум 2. Естествено това изисква резистор с малко по голяма мощност.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment

              Working...
              X