Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD за драг

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • JTD за драг

    Разглеждал съм доста клипове из интернет и винаги напомпаните печки са TDI-та. Въпроса ми е защо е така, защо няма JTD-та, които са направени до такава степен, че да дават времена като TDI-тата? Самата TDI система ли позволява по-висока мощност или просто няма фенове на италианските печки? Не знам на RadoQV 147-та какво време дава, но май е около 12.9 или 13.1 по спомени. Не можем ли по-нискооо?
    Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
    Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
    Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

  • #2
    Дай му пари на Радко и ще може той да си каже пак , но за двигател по който не е пипано нищо, като бутала , цилиндри и прочие... мисля че е на най-високо ниво.
    Alfa Romeo 145 JTD 105+ HP BY sigpic
    Alfa Romeo GT 1.9JTD 150+ HP BY DAGI

    Comment


    • #3
      Тези ТДИ-та най-вероятно са и 4х4. JTD + 4х4 нямаш много опции - 156 кросвагон или 159, но и двете някак си не се вписват в определението за драг коли

      12.9-13с на 400м е постижение на JTD 16в + NOS на предно с Q2-ка и другите неща по и около маторя са "con tutti" Може би, ако колата стане на варел, времето ще падне още малко. Ти за какви времена се бориш по принцип?

      147/ГТ със сетъпа на Радо и напълно оборудвана си дава едни средни 13ки на 400м, което си е напълно достатъчно за бърза ежедневка с много приятен разход на гориво
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #4
        Най-краткият отговор - просто няма толкова перформънс части.-
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          Тези ТДИ-та най-вероятно са и 4х4. JTD + 4х4 нямаш много опции - 156 кросвагон или 159, но и двете някак си не се вписват в определението за драг коли

          12.9-13с на 400м е постижение на JTD 16в + NOS на предно с Q2-ка и другите неща по и около маторя са "con tutti" Може би, ако колата стане на варел, времето ще падне още малко. Ти за какви времена се бориш по принцип?

          147/ГТ със сетъпа на Радо и напълно оборудвана си дава едни средни 13ки на 400м, което си е напълно достатъчно за бърза ежедневка с много приятен разход на гориво
          А, аз не съм драгаджия и не става на въпрос за мен. Просто ми беше интересно с какво ТДИ-то е повече от ЖТД-то. Мисля, че съм срещал по-ниски времена на ТДИ-та само на предно предаване.

          Ето един пример: https://www.youtube.com/watch?v=sPok2NXdHQg
          Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
          Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

          Comment


          • #6
            12.3 / 400m --> 1,9jtd 8V --> https://www.youtube.com/watch?v=yiRKqdBNaGs
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Тези ТДИ-та най-вероятно са и 4х4. JTD + 4х4 нямаш много опции - 156 кросвагон или 159, но и двете някак си не се вписват в определението за драг коли

              12.9-13с на 400м е постижение на JTD 16в + NOS на предно с Q2-ка и другите неща по и около маторя са "con tutti" Може би, ако колата стане на варел, времето ще падне още малко. Ти за какви времена се бориш по принцип?

              147/ГТ със сетъпа на Радо и напълно оборудвана си дава едни средни 13ки на 400м, което си е напълно достатъчно за бърза ежедневка с много приятен разход на гориво
              Главно заради 4х4. JTD върви повече от TDI с доработки...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                Главно заради 4х4. JTD върви повече от TDI с доработки...
                Голям успех пожелавам на жтд-то.
                Пример на предно под 10-ка.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Голям успех пожелавам на жтд-то.
                  Пример на предно под 10-ка.
                  Първо това от примера е изрезка Я има 600 кг. я не, второ е на Санта Под, предполагам знаеш колко от значение е.
                  Темата е леко провокативна и безмислена, пример на последния Кондьо имаше няколко М5ци е60 от тия по 507коня и даваха едни сериозни времена от 14.1, и какво сега трябва да ги подиграваме ли ми толко си могат, въпреки че има и сериозни м-ки, така е и със ЖТД то и ТДИ до, много добре знаете максимата, че една кола върви правопропорционално на парата вкарана в нея
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    Първо това от примера е изрезка Я има 600 кг. я не, второ е на Санта Под, предполагам знаеш колко от значение е.
                    Темата е леко провокативна и безмислена, пример на последния Кондьо имаше няколко М5ци е60 от тия по 507коня и даваха едни сериозни времена от 14.1, и какво сега трябва да ги подиграваме ли ми толко си могат, въпреки че има и сериозни м-ки, така е и със ЖТД то и ТДИ до, много добре знаете максимата, че една кола върви правопропорционално на парата вкарана в нея
                    така си е
                    М-ка М-ка ама 1800 кила... нее за драг,ама я да се метне с някое драгаджийче на магистралата..... има коли за едно и коли за друго и както каза Клийнъра Парата е фактора а не колата
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Първо това от примера е изрезка Я има 600 кг. я не, второ е на Санта Под, предполагам знаеш колко от значение е.
                      Темата е леко провокативна и безмислена, пример на последния Кондьо имаше няколко М5ци е60 от тия по 507коня и даваха едни сериозни времена от 14.1, и какво сега трябва да ги подиграваме ли ми толко си могат, въпреки че има и сериозни м-ки, така е и със ЖТД то и ТДИ до, много добре знаете максимата, че една кола върви правопропорционално на парата вкарана в нея
                      А бе, че е така, така е.
                      Ама както казах за ТДИ имаш един милион части, информация, проекти и т.н. И за да накараш едно жтд да върви колкото тди, то ще вкараш 5 пъти повече пари. И в крайна сметка пак най-вървящите са ТДИ-та поради причината, която написах.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment

                      Working...
                      X