If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Еми нямаш драма - бръсначът на Окам - правиш по-простото. Ама я се опитай да набуташ тез елементи на някоя баба счетоводителка, вместо хронологична справка от счетоводен софтуер... Ще те изяде с парцалите...
Това процесорче е едно малко бижу, но е куцо откъм прекъсвания. Писането на софтуер общо взето се свежда до това, как да го излъжеш да прави това, което по дефиниция, не може
Идея:
Може да вкараш една допълнителна логика, която е относително универсална за повечето автомобили.
Входни импулси от някой от АБС датчиците.
Да кажем да сработва при скорост под ~30км/ч, което общо взето се явява при около да кажем 4 оборота на гумата, което обърнато в импулси и усредено между повечето производители прави ~140 импулса в секунда.
Или образно казано ако системата получи по-малко от 140 импулса за една секунда, то да сработва логиката, ако са повече, то да не сработва.
По този начин най-лесно може още повече да се доближиш до по-новите системи и да избегнеш досадното и постоянно пускане на халогените, когато си караш колата с по-висока скорост и подаваш мигачи - да кажем на извънградско каране.
Има и друг проблем, халогените светят долу ниско и това не е достатъчно. Осветяваш бордюрите, което все пак е нещо. Друго е ако се върти рефлекторът на късите, ама е скъпо удоволствие. Гледал съм разликата. За колите с ESP може да се вземе от волана. И по някой път ти е нужно това осветяване и при по-ниска от 30км/ч скорост
Идея:
Може да вкараш една допълнителна логика, която е относително универсална за повечето автомобили.
Входни импулси от някой от АБС датчиците.
Да кажем да сработва при скорост под ~30км/ч, което общо взето се явява при около да кажем 4 оборота на гумата, което обърнато в импулси и усредено между повечето производители прави ~140 импулса в секунда.
Или образно казано ако системата получи по-малко от 140 импулса за една секунда, то да сработва логиката, ако са повече, то да не сработва.
По този начин най-лесно може още повече да се доближиш до по-новите системи и да избегнеш досадното и постоянно пускане на халогените, когато си караш колата с по-висока скорост и подаваш мигачи - да кажем на извънградско каране.
Идеята е добра. Ще я заложа в следваща версия, както и допълнителен вход за връзка към габарити.
Слагате един сензор точно отгоре на кутията на волана, а още два на 90 и 270 градуса! Монтирате една пластина, която да ловят сензорите, но с ширина по периферията 12-15 градуса, за да не се лъже системата.
Как действува?
До като средният сензор вижда пластината, то системата е изключена. Завъртаме волана и системата влиза в "Стенбай". Навиваме още и се включва , примерно левия сензор на 270 гр.. Включва се левия фар. Сензорът на 270 гр. е блокиран. Връщаме волана на нула градуса, средният сензор подава сигнал и системата идва в изходно положение.
Системата може да се реализира много лесно с един контролер на Zelio control
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Има ли някой който е реализирал тая система защото е доста полезна според мен Ако има нещо готово бих се възползвал за моята АР159
Поздрави и Весели празници!
-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Comment