Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматично включване на фаровете за мъгла.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pa4ito Покажи съобщение
    Еми нямаш драма - бръсначът на Окам - правиш по-простото. Ама я се опитай да набуташ тез елементи на някоя баба счетоводителка, вместо хронологична справка от счетоводен софтуер... Ще те изяде с парцалите...
    Това процесорче е едно малко бижу, но е куцо откъм прекъсвания. Писането на софтуер общо взето се свежда до това, как да го излъжеш да прави това, което по дефиниция, не може


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Идея:
      Може да вкараш една допълнителна логика, която е относително универсална за повечето автомобили.
      Входни импулси от някой от АБС датчиците.
      Да кажем да сработва при скорост под ~30км/ч, което общо взето се явява при около да кажем 4 оборота на гумата, което обърнато в импулси и усредено между повечето производители прави ~140 импулса в секунда.
      Или образно казано ако системата получи по-малко от 140 импулса за една секунда, то да сработва логиката, ако са повече, то да не сработва.
      По този начин най-лесно може още повече да се доближиш до по-новите системи и да избегнеш досадното и постоянно пускане на халогените, когато си караш колата с по-висока скорост и подаваш мигачи - да кажем на извънградско каране.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #18
        Има и друг проблем, халогените светят долу ниско и това не е достатъчно. Осветяваш бордюрите, което все пак е нещо. Друго е ако се върти рефлекторът на късите, ама е скъпо удоволствие. Гледал съм разликата. За колите с ESP може да се вземе от волана. И по някой път ти е нужно това осветяване и при по-ниска от 30км/ч скорост
        Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:10.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
          Идея:
          Може да вкараш една допълнителна логика, която е относително универсална за повечето автомобили.
          Входни импулси от някой от АБС датчиците.
          Да кажем да сработва при скорост под ~30км/ч, което общо взето се явява при около да кажем 4 оборота на гумата, което обърнато в импулси и усредено между повечето производители прави ~140 импулса в секунда.
          Или образно казано ако системата получи по-малко от 140 импулса за една секунда, то да сработва логиката, ако са повече, то да не сработва.
          По този начин най-лесно може още повече да се доближиш до по-новите системи и да избегнеш досадното и постоянно пускане на халогените, когато си караш колата с по-висока скорост и подаваш мигачи - да кажем на извънградско каране.
          Идеята е добра. Ще я заложа в следваща версия, както и допълнителен вход за връзка към габарити.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Слагате един сензор точно отгоре на кутията на волана, а още два на 90 и 270 градуса! Монтирате една пластина, която да ловят сензорите, но с ширина по периферията 12-15 градуса, за да не се лъже системата.
            Как действува?
            До като средният сензор вижда пластината, то системата е изключена. Завъртаме волана и системата влиза в "Стенбай". Навиваме още и се включва , примерно левия сензор на 270 гр.. Включва се левия фар. Сензорът на 270 гр. е блокиран. Връщаме волана на нула градуса, средният сензор подава сигнал и системата идва в изходно положение.
            Системата може да се реализира много лесно с един контролер на Zelio control
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Има ли някой който е реализирал тая система защото е доста полезна според мен Ако има нещо готово бих се възползвал за моята АР159
              Поздрави и Весели празници!
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #22
                Готово нямам, тъй като е самоделно устройство, но мога да го изработя.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Аз съм "зарибен" за тази екстра колко ще излезе като пари колега?
                  П.С. нали не говорим за това с мигачите?
                  Поздрави и Весели празници.
                  -------------------------------
                  ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
                  ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

                  Comment


                  • #24
                    Говоря за устройството, описано в първия пост на темата.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment

                    Working...
                    X