Известие

Collapse
No announcement yet.

Питанка за ксенони

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питанка за ксенони

    Здравейте, имам главоболия с монтиран преди година комплект ксенони Н1 на късите светлини ...
    На тъмно и сухо свети прекрасно, както се казва - "ден правАт ламБите" ... обаче :

    - на сухо и където има улично осветление (особено онова оранжевото) - светлината от фаровете все едно я няма; и

    - на тъмно и мокро съм като прилеп - добре че имам радар в главата, защото нищо не виждам по пътя...

    Гледах анализ на светлината от халогенни крушки и ксенонови такива, и хората там казаха, че намалената видимост на мокро и в мъгла се дължи на липсата на част от нормалния спектър на светлината при ксенона (липсват жълтата и червената част...).

    Та въпросите ми са два :

    1. Всички фабрично вграждани ксенони са 35W и 4300К - като моя - колко смотани трябва да са китайските комплекти, та да се наблюдават горните (д)ефекти???

    2. Реално погледнато, има ли смисъл от вграждане на 55W ксенон по отношение на осветеност на пътя и видимост в лоши условия? Тука моля за преки наблюдения, а не за теории - защото в един магазин, предлагащ китайски комплекти ми беше казано, че единствената реална разлика между двете мощности е, че 55-ватовия ксенон просто "загрява по-бавно"

    Благодаря предварително на всички за споделения опит и мнения!
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

  • #2
    Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
    Здравейте, имам главоболия с монтиран преди година комплект ксенони Н1 на късите светлини ...
    На тъмно и сухо свети прекрасно, както се казва - "ден правАт ламБите" ... обаче :

    - на сухо и където има улично осветление (особено онова оранжевото) - светлината от фаровете все едно я няма; и

    - на тъмно и мокро съм като прилеп - добре че имам радар в главата, защото нищо не виждам по пътя...

    Гледах анализ на светлината от халогенни крушки и ксенонови такива, и хората там казаха, че намалената видимост на мокро и в мъгла се дължи на липсата на част от нормалния спектър на светлината при ксенона (липсват жълтата и червената част...).

    Та въпросите ми са два :

    1. Всички фабрично вграждани ксенони са 35W и 4300К - като моя - колко смотани трябва да са китайските комплекти, та да се наблюдават горните (д)ефекти???

    2. Реално погледнато, има ли смисъл от вграждане на 55W ксенон по отношение на осветеност на пътя и видимост в лоши условия? Тука моля за преки наблюдения, а не за теории - защото в един магазин, предлагащ китайски комплекти ми беше казано, че единствената реална разлика между двете мощности е, че 55-ватовия ксенон просто "загрява по-бавно"

    Благодаря предварително на всички за споделения опит и мнения!
    ксенони 55W, 6000К - прекрасно. Това е мое впечатление, на моя кола

    Comment


    • #3
      Аз на ГТ-то съм с китайски D2R 55w 5000k крушки и с оригинални Волво запалки. Свети добре, единствено, както казваш ти, когато вали работата е малко умряла.. Не знам и аз на какво се дължи. Иначе светлината е между бяла и жълта.
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        Аз на ГТ-то съм с китайски D2R 55w 5000k крушки и с оригинални Волво запалки. Свети добре, единствено, както казваш ти, когато вали работата е малко умряла.. Не знам и аз на какво се дължи. Иначе светлината е между бяла и жълта.
        Дължи се на капките. ксенонът трябва да е с лупи

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Дължи се на капките. ксенонът трябва да е с лупи
          Бре... Лагуната е с ксенон пък без лупи
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Дължи се на капките. ксенонът трябва да е с лупи
            Не съм напълно съгласен. Фаровете на Волвото са с рефлектори, а доколкото съм чел D2S се слага на фарове с лупи, а D2R на фарове с рефлектори.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              Бре... Лагуната е с ксенон пък без лупи
              Фабрично?

              ---------- Post added at 08:30 ---------- Previous post was at 08:28 ----------

              Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
              Не съм напълно съгласен. Фаровете на Волвото са с рефлектори, а доколкото съм чел D2S се слага на фарове с лупи, а D2R на фарове с рефлектори.
              И за теб същият въпрос - Фабрично?
              И фаровете с ксенони задължително трябва да имат умивалник за тях

              Comment


              • #8
                Ами предполагам, щом беше със запалки на Хела и на тях пише Волво са заводски. Възможно е да си прав, D2S да са за късите с лупи, а D2R да е за халогени, защото съм виждал така да пише на някои места. Няма да споря за нещо, в което не съм сигурен.
                Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Фабрично?
                  А според теб на 147-цата ти фабричния ксенон с какви рефлектори е?
                  И има коли с ксенон и без умивалник на фаровете. Рядко, но има.
                  Last edited by BO; d.m.y г., 17:36.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    4300К е приета за най-близка до дневната светлина.
                    Неслучайно вграждат този цветови спектър. По възможност монтирай 55W, но първо би било добре да направиш една профилактика на фаровете. Отваряш и почистваш рефлектора и лупата, ако е нужно рециклираш рефлектора, след това сглобяваш и слагаш 55W, гарантирам че ще имаш осезаем ефект.
                    Придържайте се към темата.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Фабрично?

                      ---------- Post added at 08:30 ---------- Previous post was at 08:28 ----------



                      И за теб същият въпрос - Фабрично?
                      И фаровете с ксенони задължително трябва да имат умивалник за тях
                      Фар от лагуна...
                      Attached Files
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        4300К е приета за най-близка до дневната светлина.
                        Неслучайно вграждат този цветови спектър. По възможност монтирай 55W, но първо би било добре да направиш една профилактика на фаровете. Отваряш и почистваш рефлектора и лупата, ако е нужно рециклираш рефлектора, след това сглобяваш и слагаш 55W, гарантирам че ще имаш осезаем ефект.
                        Придържайте се към темата.
                        Малко има какво да се добави след тоя пост!
                        След като направиш това, което Мирчозо ти казва, купъваш си един комплект от Ксенон център, а не разни боклуци. Те пак са китайски до средния клас, но аз карам от пет години с техни лампи и баласти и съм доволен.
                        Те имат и 3200К, които са си направо жълти. Келеша от вашата секция кара с такива и е много доволен. Тедо го извинява само фактът , че е студент.
                        Обаче имат и едни, които ги водят 4200К, но са с лек жълт оттенък. Аз карак две години с тях и съм много доволен. Следващите ми ще са пак такива.
                        Освен това си го набий дебело под шапката!!!!
                        Взимай само АС баласти
                        http://xenon.bg/category/117/sistemi-s-krushki-h1.html

                        Те тука зяпай!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment

                        Working...
                        X