Известие

Collapse
No announcement yet.

размисли около v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от unac Покажи съобщение
    Като цяло главата от 2.5 става ли на 3.0 и обратно?
    Говоря за 24 клапановите мотори.
    Тройката е с по големи клапани......но главите си пасват......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      2,5 мотора с по-малка горивна камера-50cc. На 3,0 е 68cc. Печелиш по-висока степен на сгъстяване. Само трябва да се сложат по-големи клапани от 3,0 и да се портне главата, ама това е доста работа.

      Comment


      • #18
        Човече ще се вкараш в Филм с тия идеи, това е толкова труд, време и пари ,че нямаш идея... отварянето на мотор и преправянето си иска своето както се казва. и накрая е спорно колко голям щее ефекта..
        Помисли пак над варианта с механичен компресор- няма да отваряш мотора, само се преправя всмукателния колектор и ремъчно задвижване. не се иска разреждане на мотора понеже тия компресори са с вграден разтоварващ клапан на 0.5- 0.6 бара и така от 3.0 мотора ще изкараш 30-40 коня горница и мноого Торк за значително по-малко пари и труд
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #19
          Ето какво правят поляците.
          http://forum.alfa156.net/forum/forum....asp?TID=38638

          А се чудя с 300 к.с. как се справя на предно.
          На мен 240 к.с. в 166 понякога ми се струва че ѝ идват множко.
          3.2 V6

          Comment


          • #20
            С QUAIFE диференциал Има го на снимка в темата на поляка
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Аз, че ще се вкарам във филм, ще се вкарам, ама за сега още изчиствам идеята. Първо трябва да намеря двигател.

              Comment


              • #22
                ееее тоя поляк ми скри сите шапки дето ги имам у нас ... зае*иииии ...... а видяхте ли цената на втората страница хаха
                Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                Comment


                • #23
                  V6 от 166-ца или 156-ца може ли да се сложи в 75-ца ?
                  Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                  Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                    V6 от 166-ца или 156-ца може ли да се сложи в 75-ца ?

                    Има няколко теми в класическия раздел за такива конверсии. Но не излиза евтино.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #25
                      Те тия из европа се къпят в пари и се чудят във какви кошове да наливат по една чанта с евра
                      Някъде из нета бях засичал и една тема за едно горяло комби ГТА в което пак бяха сипали подобна сума за да възкръсне
                      Иначе фарчетатра добре стоят на Гта бронята с пръскалките...имам такъв цял кит с активни лупи за продаване,ако има мераклии да свиркат
                      AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                      AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Има няколко теми в класическия раздел за такива конверсии. Но не излиза евтино.
                        Мерси колега , ще потърся

                        ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:17 ----------

                        Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
                        Те тия из европа се къпят в пари и се чудят във какви кошове да наливат по една чанта с евра
                        Някъде из нета бях засичал и една тема за едно горяло комби ГТА в което пак бяха сипали подобна сума за да възкръсне
                        Иначе фарчетатра добре стоят на Гта бронята с пръскалките...имам такъв цял кит с активни лупи за продаване,ако има мераклии да свиркат

                        20к евра за един средно статистически европеец не са много пари .. между другото , ако се сещаш това червеното комби дето му споделяха клипове във групата във фейса някой беше писал ( в другите форуми и страници че стойността му е 70к евра , без началната стойност на колата )
                        Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                        Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от alfa_romeo_forever Покажи съобщение
                          Мерси колега , ще потърся

                          ---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:17 ----------




                          20к евра за един средно статистически европеец не са много пари .. между другото , ако се сещаш това червеното комби дето му споделяха клипове във групата във фейса някой беше писал ( в другите форуми и страници че стойността му е 70к евра , без началната стойност на колата )
                          Тоя турбинирания комбинат от испания ли,напълно възможно иначе да 20 евра ги нямат за нищо в страните с висок стандарт
                          AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                          AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            С едно уточнение ,че това са страните с нормален стандарт, който за такива като нас е висок всъщност......
                            Относно сумите които се наливат по коли...ами както има един лаф " една колата е пропорционално бърза на сумата налята в нея" , тоест колкото имаш винаги може да се налеят в колата
                            Към автора на темата- аз лично все още не виждам смисъл да се напъваш да откриваш топлата вода в Бг и да се вкараш в такъв филм, от който не сезнае колко ще те накефи резултата и има голям шанс след това да пуснеш тема "как да си турбинирам шестака безопасно" . Атмосверния тунинг е много скъпо удоволствие с много малки резултати съпоставено на парите наляти в него
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #29
                              Ето го горялото комби и неговата одисея.
                              http://www.alfabb.com/bb/forums/engi...rcharging.html
                              3.2 V6

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от anttonev Покажи съобщение
                                Ето го горялото комби и неговата одисея.
                                http://www.alfabb.com/bb/forums/engi...rcharging.html
                                Точно за това комби говорех Що за психопати има само
                                Last edited by PE4E; d.m.y г., 08:56.
                                AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                                AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X